09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان ترک پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک پا

پاشنه پا زانو و آرنج ضخیم ترین پوست ها در بدن هستند. پاشنه ها در نتیجه خشکی پوست، پابرهنه راه رفتن کفش های بدون پشت و صندل های بندی ترک می خورند. پوست زانو و آرنج به مرور زمان در اثر خشکی و جمع شدن سلول های مرده کلفت شده و تغییر رنگ می دهند.

پا به دلایل متعددی ترک می خورد.یکی از علت های شایع آن، راه رفتن مداوم روی فرش، موکت و سطح های زبر است.افرادی که پا برهنه راه می روند بر اثر سایش کف پا دچار این مشکل می شوند. برای از بین بردن این مشکل، کافی است در طول روز از جوراب یا دمپایی استفاده کنید تا پاها کمتر با سطوح زبر تماس داشته باشند. هنگام خواب نیز پاها را با کرم های مخصوص ترک پا ماساژ دهند.

علائم ترک خوردگی پاشنه ها:
علائمی که روی سطح پوست نمایان می شود، همیشه حاکی از نقصی درونی است. اگر به سلامت درونی بدن توجه بیشتری کنید، قطعا می توانید از بروز بسیاری از این علائم جلوگیری کنید.
درضمن پای شما نیز به توجه خاص و جداگانه نیاز دارد. اگر توجه موردنیاز را به عمل نیاورید، علائم رایج زیر ظاهر می شود:

۱٫ وجود لکه های قرمز و پوسته پوسته
۲٫ لایه لایه شدن و ترک خوردن پوست
۳٫ خارش و حساس شدن پوست
۴٫ خون ریزی پاشنه پاها

سنگ پا؛ دوست ترک پا یا دشمن آن؟

گاهی افراد از سنگ پا برای زدودن این بافت های ضخیم و مرده کمک می گیرند که در این باره باید گفت هرچند استفاده از سنگ پا اشکالی ندارد، اما در بعضی از موارد مانند بیماری پسوریازیس می تواند باعث تشدید بیماری شود.

پیشگیری ودرمان:

حفظ بهداشت پاها بسیار مهم است ودر صورت آلودگی و نفوذ میکروب در داخل ترکها ، پاشنه ها بسیار دردناک و عفونی می گردند.

ساده ترین راه برای پیشگیری از ترک خوردن کف پا و بین انگشتان پا، چرب کردن دائمی آن با کرم مخصوص پا است و اگر این کار به صورت روزانه انجام شود از بروز این مشکل جلوگیری می شود و همچنین افراد نباید از کفش های دارای پاشنه بلند و یا کفش های تنگ که امکان تنفس را برای پا مشکل می کند استفاده کنند.

بعضاً دیده می شود که بیمارانی که ترک پا دارند از روش های غیرمتعارفی نظیر داغ کردن چربی و پر کردن آن ترکها با چربی استفاده می کنند که جنبه علمی ندارد.به طور کلی اگر فردی مراقبت های ذکرشده را به درستی انجام بدهد و درمان دارویی را به مدت یک یا دو ماه ادامه دهد، مطمئناً ترکها بهبود می یابند.

اما برای اینکه به طور کامل بتوانید ترک پا را از بین ببرید در زیر چند محصول بسیار موثر را برایتان معرفی می کنیم.

برای مشاهده محصولات ترک پا اینجا کلیک نمایید


درمان ترک پا با جوش شیرین,درمان ترك پا,درمان ترک پاشنه,درمان ترک پا با گیاهان دارویی,درمان ترک پا در طب سنتی,درمان ترك پا با عسل,درمان ترک پا با داروهای گیاهی,درمان ترک پای کودکان,درمان ترک پا شدید,درمان ترک پا خانگی,راههای جلوگیری از ترک پا,برای جلوگیری از ترک پا,برای جلوگیری از ترک پا چه باید کرد,جلوگیری از ترک کف پا,جلوگیری ترک پا,چگونه از ترک پا جلوگیری کنیم,پیشگیری از ترک پا,,روشهای جلوگیری از ترک پا,قویترین کرم ترک پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید