09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان ترک پوست بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک پوست بارداری

چه عواملی باعث ایجاد آثار کشیدگی و ترک پوستی می شود؟همانطور که می دانیم بارداری باعث کشیدگی پوست شکم می شود. ولی علل ایجاد آثار کشیدگی فراتر از این هاست. عوامل ژنتیکی نیز می توانند در این قضیه نقش داشته باشند. چنانچه مادرتان هم چنین آثاری در دوران بارداری خود داشته است، شما هم احتمالاً دچار این مشکل خواهید شد .

آثار کشیدگی در افراد مختلف متفاوت است. ایجاد این ترک ها به رنگ پوستتان بستگی دارد. این آثار ممکن است در ابتدا به رنگ صورتی ، قهوه ای مایل به قرمز ، قهوه ای و یا قهوه ای تیره باشند و با گذشت زمان کم رنگ تر شده و به رنگ های براق تر تبدیل شوند .

یک خبر خوب!
خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از مواد طبیعی مفید برای پوست و سلامت، تا حدودی ترک‌های پوستی را محو سازید. برای این کار پوست خود را از داخل و خارج تغذیه کنید. به این ترتیب روش‌های طبیعی درمان ترک‌های پوستی که مواد مغذی را برای پوست فراهم می‌کنند، باعث درمان و تجدید حیات پوست می‌شوند و در آن موقع شما بهترین نتایج را خواهید گرفت. درمان‌های طبیعی ترک‌های پوست نه تنها بی‌خطرترین بلکه مؤثرترین راه هم می‌باشند.روزانه ۸ لیوان آب میل کنید، این کار باعث مرطوب نگه داشتن پوست می شود.همچنین در رژیم غذایی خود از ویتامین C,E  بهره بگیرید یا از کرم های حاوی این نوع ویتامین ها استفاده کنید.

مواد گیاهی نقش بسزایی در تامین ویتامین مورد نظر بدن دارد و از آن جمله می توان به جینگو و جلبک قرمز اشاره کرد. این ماده گیاهی با نفوذ بر قسمت زیرین پوست باعث درمان ترک های پوستی می شود .
ویتامین B5, جینگو بیلوبا و جلبک قرمز موجود در این ژل باعث درمان ترک و شلی پوست بدن می شود. جلبک قرمز به خاطر وجود عظیم آمینو اسید، پروتئین، انواع ویتامین و اسیدهای چرب قادر هست به راحتی باعث درمان ترک های پوستی شود.

کرم کلاژن و الاستین هالیوود

کرم کلاژن و الاستین هالیوود:

– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:

– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
برای خرید لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن اینجا کلیک نمایید

کرم ترک بدن کرک کلار

برخی از خواص کرم ترک بدن کرک کلار:

– درمان ترک های ناشی از بارداری، چاقی-لاغری، بلوغ و…
– پیشگیری از انواع ترک پوست
– قابل استفاده در دوران بارداری
– ۵۰ میل
» برای خرید کرم ترک بدن کرک کلار اینجا کلیک کنید

برای دیدن محصولات درمان ترک بدن و خرید اینجا را کلیک کنید .

شکم بارداری قویترین درمان جلوگیری حاملگی بارداری سفت کردن شل شدگی افتادگی پوست کرم ژل والنسی ضد ترک پهلو ران زایمان لیراک درمان ترک های شکم در بارداری درمان ترک های شکم پس از زایمان درمان گیاهی ترک های شکم درمان ترک های شکم بعد از زایمان رفع ترک های شکم درمان ترك هاي شكم بارداري رفع ترک های شکم در بارداری کرم ضد ترک شکم موستلا کرم ضد ترک شکم در بارداری کرم ضد ترک شکم هیدرودرم کرم ضد ترک شکم والنسی کرم ضد ترک شکم بارداری کرم ضد ترک شکم لیراک بهترین کرم ضد ترک شکم کرم ضد ترک پوست شکم کرم ضد ترک شکم در دوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در بارداری جلوگیری از ترک شکم در حاملگی جلوگیری از ترک شکم بارداری جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری جلوگيري از ترک شکم در بارداري جلوگیری از ترک شکم دردوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی جلوگيري از ترك شكم در بارداري پیشگیری از ترک شکم در بارداری پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در زمان حاملگی جلوگیری از ترک شکم دوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در بارداری جلوگیری از ترک شکم در حاملگی جلوگیری از ترک شکم بارداری جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری جلوگيري از ترک شکم در بارداري جلوگیری از ترک شکم دردوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی جلوگيري از ترك شكم در بارداري پیشگیری از ترک شکم در بارداری پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در زمان حاملگی جلوگیری از ترک شکم دوران بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید