09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان تیرگی زیر بغل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان تیرگی زیر بغل

اگر جزو افرادی هستید که از پوشیدن لباس های باز خجالت می کشید و از تیرگی زیر بغل ناراحت هستید بهتر است تا اخر این مطلب را بخوانید.
علت های اصلی ایجاد تیرگی چیست ؟
۱)استفاده از تیغ
وقتی که شما برای از بین بردن موهای زیر بغل، از تیغ برای تراشیدن آنها استفاده می‌کنید، شما در واقع مو را از سطح پوست می‌تراشید و ریشه آن همچنان در زیر پوست شما باقی می‌ماند. شاید مو در ظاهر از بین رفته باشد، اما در زیر پوست شما همچنان وجود دارد و از آنجا که پوست زیر بغل بسیار نازک است، وجود این موها باعث تیره به نظر رسیدن زیر بغل شما می‌شود. استفاده از تیغ همچنین باعث می‌شود موهاضخیم‌تر شوند که همین امر نیز سیاهی زیر بغل را افزایش می‌دهد.
۲) سلول های مرده
از علت های دیگر تیرگی زیر بغل وجود لایه های مرده هست به هر اندازه لایه های مرده زیاد بشوند تیرگی نیز افزایش پیدا می کند در نتیجه هر بار در داخل حمام با لیف به خوبی زیر بغل را تمیز کنید
۳) دئودرانت ها
متاسفانه دئودرانت ها دارای ترکیبات شیمیایی خطرناکی هستند که باعث تیرگی زیر بغل می شوند، محصولات ضد تعریق می‌توانند رنگ زیر بغل را تغییر دهند و این تغییر معمولا بلند مدت یا حتی گاه همیشگی است. برای جلوگیری از این مشکل، از راه‌های طبیعی برای کاهش تعریق استفاده کنید.
۴)وراثت
برخی افراد، سیاهی زیر بغل خود را از والدین خود به ارث می‌برند، اما اگر عامل مربوط به وراثت نباشد، می‌توان عوامل دیگری نظیر تغییر هورمونی، افزایش وزن و یا حتی استفاده از قرص‌های ضد بارداری را موثر دانست.
۵) دیابت
بسیاری از افراد از وجود دیابت با تیرگی زیر بغل آگاه نیستند بنابراین بهترین راه برای درمان و پیشگیری از تیرگی زیر بغل نگه داشتن انسولین در حد متعادلش می باشد.
بهترین راه درمان برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
یکی از بهترین راه های درمان تیرگی استفاده از محصولات گیاهی دکتر جنی اس لاین می باشد این محصولات با دارا بودن آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند.
زردآلو سرشار از آنتی اکسیدان است که بدن ما را از رادیکال های آزاد و آسیب های محیطی جلوگیری می کند. رادیکال های آزاد می تواند آلودگی، اشعه خورشید و دود ماشین و کارخانه ها باشد که به سلول های پوشتی آسیب رسانده و مانع از روند طبیعی رشد سلولهای پوستی می شود.
اسکراب زردآلو با لایه برداری خیلی ملایم از سطح پوست، لایه های مرده و دانه های سرسیاه را از سطح پوست برداشته و باعث صافی، درخشندگی و لطافت پوست می شود.
این ژل حاوی مواد آنتی باکتریال می شود که جوش های سرسیاه بدن اعم از جوش در ناحیه شانه و سینه را درمان می کند.

برای مشاهده محصولات  برای درمان تیرگی بدن و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان تيرگي زير بغل,درمان تيرگي زير بغل و كشاله ران,درمان تیرگی زیر بغل با جوش شیرین,درمان تیرگی زیر بغل با لیزر,درمان تیرگی زیر بغل خانگی,درمان تیرگی زیر بغل و اندام تناسلی,درمان تیرگی زیر بغل و واژن,رفع تیرگی زیر بغل,رفع تیرگی زیر بغل با جوش شیرین,رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران,درمان تیرگی ناحیه تناسلی خانم ها,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زن,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان با لیزر,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان در طب سنتی,درمان تیرگی ناحیه تناسلی مردان,درمان تیرگی ناحیه تناسلی وزیربغل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید