09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان تیرگی های بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان تیرگی های بدن

راه و روش های رفع تیرگی بدن

رفع سیاهی و تیرگی زیربغل برای افرادی که به زیبایی پوست بدنشان اهمیت می دهند امری مهم است. اکثر خانم ها و آقایان بعد از مدتی استفاده از روش های مختلف در رفع موهای زائد دچار مشکل تیرگی و سیاهی پوست زیربغل و … می شوند که موجب نازیبا شدن پوست این بخش از بدن خواهد شد . برای درمان و رفع سریع سیاهی زیربغل بهترین روش را برایتان پیشنهاد خواهیم داد.

تیرگی بدن نشانه ی بیماری نیست

تیرگی در بدن نشانه بیماری نیست چون بعضی افراد با نمایان شدن تیرگی بدن  مضطرب شده و به بیماری داخلی ربط می دهند. جای نگرانی نیست چون این نوع تیرگی با لک فرق می کند،باید بدانیم علت اصلی به وچود آمدن تیرگی بدن می تواند زیاد باشد ، در این حات رنگ دانه های تیره ایجاد شده در قسمت های مختلف بدن میتواند خجالت آور باشد و باعث می شود فرد از پوشیدن لباس های آستین کوتاه و باز خودداری کند. سیاهی و تیرگی ایجاد شده زیر بغل، بین پاها و اطراف ناحیه تناسلی که آکانتوز سیاه نیز نامیده می شود، می تواند با عوامل متعددی ایجاد شود.

 

تیرگی ها از کجا می آیند ؟

رعایت نکردن بهداشت : رعایت نکردن بهداشت و تجمع لایه های مرده بر سطح پوست می تواند تیرگی به وجو آورد .

اصطکاک مداوم : آرنج و زانو جزو محل هایی است که بیشتر در اصطکاک با فرش، لباس ها، میز و … قرار دارد ، و این آسیب‌های مکرر ومداوم سبب افزایش ضخامت پوست در این نواحی و تیره شدن آنها می‌‌شود.

سر زانو نشستن و لم دادن بر روی آرنج : از جمله عللی است که باعث تجمع لایه های مرده بر روی پوست می شود و بر میزان تیرگی هم می افزاید.

خشکی پوست:خشکی باعث می‌شود که پوست استعداد بیشتری برای تیره شدن داشته باشد. پوست زانو و آرنج غدد سباسه (چربی) کمتری نسبت به سایر قسمت‌های بدن دارد بنابراین بیشتر احتمال خشک شدن دارد.

خداحافظی با تیرگی پوست بدن

اگر میوایید هر چه سریع تر با این تیرگی ها خداحافظی کنید برایتان چند محصول موثر و گیاهی را معرفی می کنیم تا با استفاده این محصولات هر چه سریع تر به نتیجه برسید.

 

برای مشاهده تمامی محصولات درمان تیرگی بدن اینجا کلیک نمایید

رفع تيرگي بدن,درمان سیاهی بدن,رفع تیرگی بدن با طب سنتی,درمان سياهي بدن,رفع تیرگی بدن با لیزر,درمان تیرگی پوست بدن,درمان رفع تیرگی بدن,درمان لکهای تیره بدن,,درمان پوست تیره بدن,رفع تیرگی بدن,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زن,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان در طب سنتی,درمان تیرگی ناحیه تناسلی بانوان,درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان با لیزر,درمان تیرگی ناحیه تناسلی,,درمان تیرگی اندام تناسلی,درمان تیرگی اندام تناسلی زنان,رفع تیرگی اندام تناسلی مردان,رفع تیرگی اندام تناسلی زن,درمان تيرگي ناحيه تناسلي خانمها,درمان تيرگي اندام تناسلي,درمان تیرگی زیر بغل و کشاله ران,درمان تیرگی زیر بغل با جوش شیرین,درمان تیرگی زیر بغل با لیزر,درمان تيرگي زير بغل,درمان تيرگي زير بغل و كشاله ران,درمان تیرگی زیر بغل خانگی,رفع تیرگی زیر بغل,رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران,درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید