09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان جای خودزنی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای خودزنی

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی کرم های طبیعی و موثر برای درمان خودزنی پوست می پردازیم. با توجه به اینکه خودزنی یکی از روش های مهم در مراقبت از پوست است، معرفی کرم هایی که می توانید در خانه خود استفاده کنید، می تواند به شما کمک کند تا پوستی سالم و زیبا داشته باشید. در این مطلب، به بررسی خواص و کاربردهای کرم های طبیعی میی پردازیم.

علت آسیب رساندن به خود چیست ؟

مهم ترین دلیل که یک فرد در ترک عادت، به خودزنی می تواند انجام دهد، در وهله اول درک چرایی این رفتار است. و اما پاسخ به این سوال ساده نیست، به طور کلی اکثر افرادی که اقدام به خودزنی می کنند مهم ترین دلیلش رهایی از تنش و احساس درد فیزیکی به جای حس عاطفی است.

برخی از دلایل اصلی خود زنی:

– عصبانیت
– استرس
-فشار
– تنهایی
– مسائل خانوادگی
– تنهایی

نداشتن مهارت های سازگاری و مقابله از دیگر عوامل ایراد آسیب به بدن است. برخی از افراد نمی توانند احساسات خود را مدییریت کنند و با بروز احساسات منفی خود را وادار به استفاده به خودزنی برایی رهایی از تخلیه روانی می شود.

خود زنی self harm زمانی است که شخص با خراشیدن، بریدن یا سوزاندن پوست خود با یک جسم مثل سیگار یا تیغ، به عمد به خود آسیب می رساند. دلایلی که شخص ممکن است این کار را انجام دهد پیچیده است.
این ممکن است تلاشی برای کاهش فشار باشد. اما هرگونه تسکین کوتاه مدت است و ممکن است با احساس شرم یا گناه همراه باشد. افرادی هستند که یک یا دو بار برش می زنند و دیگر هرگز این کار را نمی کنند. برای دیگران، این یک مکانیسم مقابله ای عادت و ناسالم می شود.
برش نوعی صدمه است که به طور معمول با خودکشی همراه نیست. اما می تواند منجر به صدمات شدید پوستی مانند گوشت اضافه و اسکار پوست شود. وقتی برش انجام می شود بدن شروع به کلاژن سازی می کند ولی چون به برش گوشت، فاصله افتاده معمولا با تجمع کلاژن برامدگی به مرور زمان ایجاد خواهد شد.

روش های درمان جای خودزنی:

بهترین روش، راهی هست که خود منجر به اسیب نشود. متاسفانه الان بیشتر جاهای خودزنی توسط پزشکان لیزر می شود. لیزر کردن دوباره باعث ایجاد زخم و حتی لک پوستی در ناحیه می شود که مشکل دیگه ایی بجز اسکار بوجود می اورد. روش بی عارضه استفاده از کرم های درمان اسکار هست. چون این کرم ها به مرور گوشت های اضافی رو بدون زخم یا عوارضی درمان خواهد کرد. یکی از بهترین کرم های درمان جای خودزنی در زیر توصیه می شود.

معرفی قویترین کرم برا درمان جای خودزنی

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید

کرم برای رفع خودزنی,کرم برای جای زخم,کرم برای جای بخیه,بهترین کرم ترمیم کننده زخم,بهترین کرم برای جای بخیه,پماد برای زخم,درمان جای خودزنی,درمان جای زخم خودزنی,برای درمان جای خودزنی,درمان جای زخم,درمان جای سوختگی,درمان جای نیش پشه,چگونه جای تیغ را از بین ببریم,درمان زخم,جلوگیری از زخم بستر,خودزنی,درمان زخم پا,درمان سریع زخم تازه صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید