09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان جای زخم و بخیه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای زخم و بخیه

 

زخم، سوختگی و آسیب های پوستی اتفاقاتی هستند که برای همه افراد در سنین مختلف ممکن است پیش بیاید. گرچه شاید این آسیب ها جزئی باشند اما در بعضی موارد جای آن روی پوست به شکلی نازیبا باقی می ماند. برای پیشگیری از ایجاد این حالت باید چند توصیه مهم را رعایت کرد.

بعضی از اشخاص در درمان جای زخم و بخیه بسیار عجله دارند اما باید توجه داشته باشید که درمان باید یک روند طبیعی خود را طی کند. زمانی که درم؛ لایه زیرین سطح پوست آسیب می بیند، بدن فیبرهای کلاژن که نوعی پروتئین است را تولید می کند. این فیبرها زخم و اپیدرم ( لایه فوقانی پوست) را تغذیه می کنند تا مجددا شکل گیرد.

جای زخم ها خوب می شود یا نه؟
هیچ کس دوست ندارد جای بریدگی ها و آسیب های پوستی تا پایان عمر روی بدنش باقی بماند، اما بعضی ها هم هستند که وقتی چنین صدماتی روی پوست شان ایجاد می شود، فکر می کنند چاره ای ندارند غیر از این که آن را تحمل کنند. به گفته پزشک متخصص، خانم نیکبخت ، زخم هایی که در نیمه بالایی اندام مانند صورت و گردن ایجاد می شود، زودتر بهبود می یابد، ولی ضایعات پوستی در قسمت تحتانی بدن، بخصوص نواحی پایین تر از زانو، خیلی دیرتر خوب می شود.

برای درمان سریع تر جای زخم و بخیه چه کارهایی انجام بدیم :

در دورانی که با دیدن جای زخم اذیت می شوید، بهتر است از کرم های کلاژن ساز کمک بگیرید. این ترکیبات ترمیم درم واپیدرم را تسریع می کند .بعد از چند روز بهتر است از کرم های ترمیم استفاده کنید. معمولا افراد جوان تر با استفاده از این دو کرم نتیجه ی زودتری می گیرند اما افراد با سنین بالا درمان کندی را پیش رو دارند .

اگر جای زخم شما قرمز است توصیه میکنیم خیلی کمتر در جلوی نور خورشید قرار بگیرید چون پوست را تحریک می کند و در نتیجه قرمزتر شده و روند درمان کندتر می شوند. امروزه با پیشرفت علم راه های زیادی برای درمان زخم وجود دارد که لیزر درمانی نمونه ای از آن می باشد اما باید دقت کنید که بعد از انجام لیزر با از بین رفتن گوشت اضافی روی پوست ممکن است اثر جای زخم بیشتر دیده شود پس قبل از لیزر درمانی به خوبی تحقیق کنید.

اما بهترین  درمان برای از بین بردن چنین ضایعه هایی استفاده از کرم های ترمیم کننده پوست می باشد که باید بعد از کشیده شدن بخیه مورد استفاده قرار گیرید همچنین بعد یک ماه از کشیده شدن بخیه بهتره است از اسکراب های فوق ملایم جهت لایه برداری استفاده کنید تا گوشت اضافی در بدن باقی نماند. برای درمان قطعی هیچگاه عجله نکنید و دست به کارهای عجیب نزنید.

اما نکته ای که باید دقت کنید این است که هیچ گاه روی زخم سفید تخم مرغ یا روغن نارگیل استفاده نکنید چون علاوه بر اینکه برای زخم و بخیه شما خطرناک هست درمان قطعی برای از بین بردن جای زخم و بخیه را نیز برایتان دشوار می کند. با امید اینکه یک راهنمایی کامل برای شما انجام داده باشیم در زیر به چند مورد از محصولاتی که باعث ترمیم جای زخم و بخیه می شود را برایتان معرفی می کنیم.

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل
– سابقه شرکت ۱۹۵۳

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید اینجا کلیک نمایید


کرم ترمیم کننده جای زخم سیکالفیت

برخی از خواص کرم درمان جای زخم سیکالفیت  :
– ترمیم کننده قوی و جوان سازی عالی برای پوست
– رفع علایم پیری و بازیابی جوانی و درخشندگی پوست
– محافظت از اپی درم آسیب دیده به عنوان پانسمان نامریی روی زخم
– اثر ترمیم کننده قوی بعد از اعمال درماتولوژیک (پیلینگ، لیزر درمانی، اعمال جراحی و…) به عنوان ضد التهاب، ترمیم کننده و تسکین بخش
– درمان جای بخیه های دوسالگی
– از بین بردن جای خراش های پوستی ، ضایعات پوستی ، جای زخم و جای بریدگی ها
– کاهش قرمزی ناحیه آسیب دیده با اثر تسکین بخشی قوی
– پخش عالی روی زخم به دلیل فرمولاسیون مناسب
– دارای اثر آنتی باکتریال و جلوگیری از عفونت
– روی زخم دارای ترشح استفاده نشود. در یخچال نگه داری نشود
– مناسب برای هر نوع پوست ( ALL TYPE SKIN )
مواد موثر:

آب اون، سوکرالفیت (ترمیم کننده و ضد التهاب)، زینک اکساید (ضد التهاب)، سولفات مس و سولفات روی (آنتی باکتریال و ضد قارچ)

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


اسپری آب اون

خواص اسپری آب اون ( avene)

– التیام بخش ، ضد تحریک
– ترمیم کننده سریع زخم ها
– کاهنده التهاب ، سوزش ، قرمزی و خارش پوست
– مناسب انواع پوست صورت و بدن

مراقبت های درمانی پوستی با استفاده از اسپری اب اون ( avene)

– بعد از عمل های جراحی
– قرمزی پوست صورت
– آفتاب سوختگی

برای مشاهده ادامه مطب اینجا را کلیک کنید.

کرم درمان جای زخم سیکالیفت اون,کرم درمان جای بخیه سیکالیفت اون,کرم رفع جای زخم,کرم برای رفع جای زخم,کرم رفع جای بخیه,کرم برای رفع جای بخیه,کرم برای درمان جای بخیه,بهترین کرم برای درمان جای بخیه,قوتیرین کرم درمان جای بخیه,کرم لایه بردار جای بخیه,درمان جای زخم روی صورت,درمان جای زخم صورت,درمان جای زخم زالو,درمان جای زخم جوش,درمان جای زخم سالک,درمان جای زخم قدیمی,درمان جاي زخم روي صورت,درمان جای زخم ابله مرغان,درمان جای زخم با عسل,درمان جای زخم تبخال,درمان جای زخم حجامت,درمان جای زخم تیغ,درمان جای زخم با لیزر,درمان جای زخم روی بینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید