09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جدید ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جدید ویتیلیگو


درمان ویتیلیگو با کرم ویتلکسین ژیورل

ویتیلیگو یک اختلال مزمن (طولانی) است که باعث از بین رفتن رنگ نواحی پوست می شود.
هیچ کس علت دقیق ویتیلیگو را نمی داند. ممکن است یک بیماری خودایمنی باشد که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول‌های پوستی که رنگ می‌سازند حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد.
هیچ درمانی برای ویتیلیگو وجود ندارد. اهداف درمان کاهش یا توقف بیماری، کمک به سلول‌های پوستی که رنگ می‌سازند برای رشد مجدد و بازگرداندن رنگ به لکه‌های سفید پوست است.
زندگی با ویتیلیگو می تواند سخت باشد. شما می توانید با یافتن پزشکی که افراد مبتلا به ویتیلیگو را درمان کرده است به مدیریت بیماری کمک کنید. صحبت کردن با یک مشاور و تماس با خانواده و دوستان برای حمایت می تواند به شما کمک کند تا با این شرایط مقابله کنید.

چه کسانی به ویتیلیگو مبتلا می شوند؟

هرکسی ممکن است به ویتیلیگو مبتلا شود و در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد. برای بسیاری از افراد، لکه های سفید قبل از ۲۰ سالگی ظاهر می شوند.
به نظر می رسد ویتیلیگو در افرادی که اعضای خانواده مبتلا به این اختلال هستند یا بیماری های خودایمنی خاصی مانند آرتریت روماتوئید و دیابت نوع ۱ دارند، بیشتر اتفاق می افتد.

علائم ویتیلیگو چیست؟

علامت اصلی ویتیلیگو از دست دادن رنگ طبیعی است. لکه‌ها می‌توانند در هر قسمتی از بدن شما ظاهر شوند و بر موارد زیر تأثیر بگذارند:

پوست، که لکه‌های سفید مایل به شیری، معمولاً روی دست‌ها، پاها، بازوها و صورت ایجاد می‌شود.
مو که می تواند روی پوست سر، ابرو، مژه و ریش سفید شود.
داخل دهان یا بینی شما.
افراد مبتلا به ویتیلیگو نیز ممکن است دچار مشکلات چشم و گوش شوند. علاوه بر این، افراد مبتلا به این اختلال ممکن است نگران ظاهر پوست خود باشند که می تواند بر سلامت عمومی تأثیر بگذارد.

چه چیزی باعث ویتیلیگو می شود؟
هیچ کس علت دقیق ویتیلیگو را نمی داند. ممکن است یک بیماری خودایمنی باشد که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول‌های پوستی که رنگ می‌سازند حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. همچنین، سابقه خانوادگی و ژن های شما ممکن است در ایجاد ویتیلیگو نقش داشته باشد.

در نهایت، گاهی اوقات یک آفتاب سوختگی، یک رویداد استرس زا در زندگی، یا تماس با یک ماده شیمیایی می تواند باعث شروع ویتیلیگو یا تشدید آن شود

آیا آزمایشی برای ویتیلیگو وجود دارد؟
برای بررسی اینکه آیا به ویتیلیگو مبتلا هستید یا خیر، ممکن است پزشک در مورد سابقه خانوادگی شما بپرسد و یک معاینه فیزیکی کامل انجام دهد. پزشک ممکن است از ابزار خاصی استفاده کند که نور سیاهی روی پوست شما بتاباند.

پزشک شما همچنین ممکن است آزمایش خون انجام دهد، چشمان شما را بررسی کند یا نمونه کوچکی از پوست شما را برای بررسی زیر میکروسکوپ بگیرد.

ویتیلیگو چگونه درمان می شود؟

در بیشتر موارد، اهداف درمان شما عبارتند از:

بیماری را کند یا متوقف کنید.
به سلول های پوستی که رنگ می سازند کمک کنید تا دوباره رشد کنند.
رنگ را به لکه های سفید پوست برگردانید.

درمان ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

داروها یا کرم های پوستی دارویی که ممکن است بتوانند رنگ را به لکه های سفید پوست برگردانند.
استفاده از نور درمانی برای کمک به بازگشت رنگ به پوست.
حذف رنگ از نواحی تیره پوست به طوری که با لکه های سفید مطابقت داشته باشند. معمولاً فقط در صورتی این درمان را دریافت خواهید کرد که بیش از نیمی از بدن خود ویتیلیگو داشته باشید.
انواع جراحی در صورتی که سایر درمان ها موثر واقع نشوند.

استفاده از کرم ویتلکسین ژیورل بزک کرم درمان پیسی، برص و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل ساخت فرانسه می باشد. این کرم برای درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو تجویز می شود. پیسی لکه های سفید هستند که به دلیل ازبین رفتن رنگدانه های پوست ( ملانین ) دربخش هایی ازپوست به وجود می آیند. این بیماری به اسم های پیسی، برص و ویتیلیگو شناخته شده است.

کسانی که به پیسی مبتلا هستند، سلول های سازنده ملانین را در پوست خود از دست می دهند.

کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه با داشتن مواد موثر باعث ملانین سازی(رنگدانه سازی پوست) می شود. از این رو محل هایی که درگیر پیسی هستند بمرور زمان بخاطر رنگدانه سازی دوباره به حالت اولیه پوست برمیگردد. مدت زمان درمان بستگی به شدت پیسی و قدیمی بودن آن دارد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ۳ ماه مرتب این کرم برروی محل درگیر استفاده شود.

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل

 

بای دیدن متن کامل و خرید کرم ویتلکسین ژیورل اینجا را کلیک کنید .
ویتیلیگو,ویتیلیگو و کرونا,ویتیلیگو و بارداری,ویتیلیگو ارثی است,ویتیلیگو اطراف چشم,ویتیلیگو اندام تناسلی,ویتیلیگو و آفتاب,,ویتیلیگو برص,ویتیلیگو بیماری پوستی,ویتیلیگو بزک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید