09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جدید و قطعی ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جدید و قطعی ویتیلیگو


دقیقاً مشخص نیست چه چیزی باعث ایجاد ویتیلیگو می شود. به نظر نمی رسد که این شرایط ارثی باشد. بیشتر افراد مبتلا به ویتیلیگو سابقه خانوادگی این اختلال را ندارند. اما سابقه خانوادگی ویتیلیگو یا سایر شرایط خود ایمنی ممکن است خطر شما را افزایش دهد حتی اگر باعث ایجاد ویتیلیگو نگردد. یکی دیگر از عوامل خطر ممکن است وجود ژنهای مرتبط با ویتیلیگو ، از جمله NLRP1 و PTPN22 باشد.
اکثر محققان معتقدند که ویتیلیگو یک اختلال خود ایمنی است زیرا بدن شما به سلولهای خود حمله می کند. اما همچنین مشخص نیست که بدن شما چگونه به سلولهای رنگدانه شما حمله می کند. آنچه معلوم است، ۲۰ درصد منبع قابل اعتماد افراد مبتلا به ویتیلیگو یک اختلال خود ایمنی دیگری نیز دارند. بسته به جمعیت، این اختلالات می توانند موارد زیر را از جمله رایج ترین تا کم شایع ترین آنها را شامل شوند:
– اسکلرودرما ، اختلال در بافت همبندی بدن است
– لوپوس
– تیروئیدیت ، ناشی از عملکرد نادرست تیروئید
– پسوریازیس
– آلوپسی آرئاتا یا طاسی
– دیابت نوع ۱
– کم خونی خطرناک ، عدم توانایی در جذب ویتامین B-12
– بیماری آدیسون
– روماتیسم مفصلی

» برخی از کارشناسان همچنین گزارش کرده اند که ویتیلیگو پس از حوادث ظاهر می شود:
– آفتاب سوختگی شدید یا بریدگی
– قرار گرفتن در معرض سموم و مواد شیمیایی
– استرس زیاد، استرس زیاد باعث می شود سیستم ایمنی بدن مختل شده و از این رو بمرور زمان باعث خود ایمنی بدن شود.

» درمان جدید ویتیلیگو
تحقیقات در مورد ویتیلیگو در سالهای گذشته افزایش یافته است. فن آوری جدید باعث پیشرفت در تحقیقات ژنتیکی می شود تا بتوانیم درک کنیم که عملکرد ویتیلیگو چگونه است. درک چگونگی تحریک ویتیلیگو و چگونگی تعامل فرآیند آن با سایر سیستم های اندام می تواند به محققان در توسعه درمان های جدید کمک کند.
مطالعات دیگر در مورد ویتیلیگو شامل بررسی این مسئله است که چگونه تروما یا استرس باعث ایجاد ویتیلیگو می شود. چگونگی تأثیر ژنتیک روی ویتیلیگو و چگونگی نقش سیگنالهای شیمیایی سیستم ایمنی بدن می شود.
در حالت کلی دلیل هرچی باشد باعث خاموش شد ترشح ملانین در ناحیه ایی از پوست می شود که می توان با تحریک دوباره ملانین سازی این بیماری را درمان و کنترل کرد. سه مرحله برای درمان نیاز است:
۱- باید غذاهای طبع سرد نظیر گوشت گاو، گوساله، لبنیات و… به حداقل برسد. درصورت استفاده حتما در کنار این مواد غذایی طبع سرد، باید از خوراکی طبع گرم مثل دارچین، زنجبیل، خرما و… استفاده شود.
۲- از استرس باید دوری کنید.
۳- استفاده از کرم های محرک ملانین سازی. در زیر یک نمونه از این کرم محرک ملانین سازی معرفی می شود. زمان درمان حداقل ۵ ماه هست.

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه

کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه با داشتن مواد موثر باعث ملانین سازی(رنگدانه سازی پوست) می شود. از این رو محل هایی که درگیر پیسی هستند بمرور زمان بخاطر رنگدانه سازی دوباره به حالت اولیه پوست برمیگردد. مدت زمان درمان بستگی به شدت پیسی و قدیمی بودن آن دارد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ۳ ماه مرتب این کرم برروی محل درگیر استفاده شود.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید