09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش در دوران بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش در دوران بارداری

بسیاری از خانم ها در دوران بارداری آکنه را تجربه می کنند. این رایج در سه ماهه اول و دوم است. افزایش هورمون ها به نام آندروژن ها می تواند باعث شود غدد در پوست شما رشد کرده و سبوم بیشتری تولید کنند. این روغن می تواند منافذ را مسدود کرده و منجر به باکتری، التهاب و برآمدگی شود.
زنانی که در دوره قاعدگی مستعد جوش هستند احتمال بیشتری برای آکنه بارداری دارند. خوشبختانه ، بارداری و آکنه پس از زایمان معمولاً موقتی است. پس از بازگشت هورمونهای شما به حالت عادی، پاک خواهد شد.

در اینجا چند نکته برای درمان آکنه های حاملگی، از درمان های طبیعی تا مراقبت های روزانه پوست و انجام آن ها آورده شده است.

سرکه سیب

یک قسمت سرکه سیب خام و بدون فیلتر را به سه قسمت با آب مقطر مخلوط کنید. این باعث ایجاد تونری می شود که سرشار از آنزیم های طبیعی و اسیدهای هیدروکسی آلفا باشد. یک توپ پنبه ای را با مخلوط سرکه سیب رقیق شده خیس کنید و برای جذب روغن روی پوست خود بمالید.
مهم است که سرکه سیب را با آب مقطر رقیق کنید و در صورت بروز خشکی بیش از حد، این روش درمانی باید قطع شود. از سرکه حل نشده روی پوست استفاده نکنید، زیرا بسیار اسیدی است و می تواند باعث سوختگی شود.

جوش شیرین

جوش شیرین روغن را روی پوست شما خشک می کند و باعث بهبودی می شود، اما به طور گسترده توسط متخصصان بهداشت توصیه نمی شود زیرا می تواند باعث تحریک پوست و از بین بردن روغنهای مهم محافظ شود. این بهترین راه حل به عنوان یک درمان نقطه ای برای درمان روی خود جوش است نه کل صورت.

مرکبات

اسید آلفا هیدروکسی در مرکبات مانند لیمو و لیموترش یافت می شود. هنگامی که آب لیمو یا لیموترش روی پوست شما بمالید، به رفع انسداد منافذ و ریختن سلولهای مرده پوست کمک می کند. این خاصیت قابض و ضد باکتریایی آن را به عنوان لایه بردار مؤثر می کند.
آب را از یک لیمو یا لیموترش بگیرید و مستقیماً روی لکه های توپ پنبه ای بمالید. بگذارید ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که خشک شود، سپس با آب سرد بشویید.

عسل

عسل خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کننده دارد. برای پوست نیز آرامش بخش است. برای اعمال، ابتدا صورت خود را با آب گرم بشویید. عسل را مستقیماً در ناحیه آسیب دیده بمالید. آن را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. با آب گرم بشویید.

نکات کلی در مورد مراقبت از پوست

بیش از حد نشویید

شستن زیاد پوست، رطوبت طبیعی آن را از بین می برد. این می تواند تولید چربی را افزایش داده و شما را مستعد ابتلا به جوش کند. آب بسیار گرم نیز می تواند پوست شما را خشک کند. استفاده از یک پاک کننده ملایم و بدون صابون را با آب خنک یا ولرم در صبح، شب و بعد از تعریق زیاد توصیه می شود.

پیشنهاد : برای مشاهده پن ضدجوش قوی لیلاک بلژیک اینجا کلیک نمایید

بهترین روشها

مراقبت از پوست شما در دوران بارداری چندان دشوار نیست. در اینجا بهترین روشها برای کمک به پوست شما در زیبایی، درخشش و عاری از آکنه گفته می شود.

– با نوشیدن آب، پوست خود را آبرسانی کنید. از نوشابه‌های گازدار و کافئین خودداری کنید.
– با میوه و سبزیجات تازه، منابع بدون پروتئین و چربی های سالم مانند آووکادو و آجیل یک رژیم غذایی مفید بخورید. از قندهای تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.
– به خودتان فرصت دهید تا استراحت کنید. استرس و خستگی می تواند باعث شیوع آکنه شود.
– بالش و حوله های خود را اغلب تغییر دهید.
– از لمس صورت خود، که می تواند باکتری ها را ایجاد کند، خودداری کنید.
– مرتباً موهای خود را بشویید ، مخصوصاً اگر روغنی باشد و سعی کنید آن را از صورت خود دور نگه دارید.
– اگر آرایش می کنید، از محصولات بدون روغن استفاده کنید که دارای برچسب “غیر comedogenic” یا “non-pnegenic” هستند. حتما قبل از خواب آرایش خود را بشویید.
– همیشه قبل از استفاده از داروهای بدون نسخه با پزشک خود مشورت کنید. برخی از ترکیبات موجود در محصولات مراقبت از پوست رایج ، مانند اسید سالیسیلیک و ویتامین A ، ممکن است در دوران بارداری خطرناک باشد.

پیشنهاد : برای مشاهده محصولات ضدجوش اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید