09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش های زیر پوستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش های زیر پوستی

جوش های زیرپوستی اغلب بصورت سفید یا سیاه در زیر پوست نمایان هست و در ظاهر شبیه جوش نیست ولی ممکن است شب بخوابید و صبح همون جوش های زیرپوستی رو بصورت جوش ببنید که واقعا آزار دهنده هست. بعضی از جوش های زیرپوستی عفونی هست و باید آنتی بیوتیک مصرف کرد.

جوش های زیرپوستی درحقیقت التهاب مزمن غدد سباسه پوست می باشد که ازسنین نوجوانی آغاز می شود شروع آن به شکل جوش زیر پوستی همرنگ پوست و گاهی جوش برجسته و سرسیاه یا سرسفید می باشد که این ها می تواند تبدیل به جوشهای التهابی برجسته قرمز یا چرکی شود وحتی کیستهای بزرگ چرکی هم ایجاد گردد .

جوش های زیرپوستی اغلب در پوست های چرب و مختلط ایجاد می شوند. پس شما باید چربی پوستتان را تنظیم کنید. برای درمان چربی پوست بهترین روش استفاده از محصولاتی هست که چربی پوست را تنظیم می کنند. وقتی ترشح چربی پوست تنظیم شود دیگر جوشهای زیرپوستی سفید یا سیاه نخواهید داشت.

استفاده از ماسک برای از بین بردن جوش‌های زیرپوستی موثر است. اگر شما قصد خرید این نوع ماسک ها را دارید حتما قبل از خرید بروشور آن را مطالعه کنید که برای پوست های چرب و جوش دار باشد. ماسک‌ها را نباید هر روز استفاده کرد(حداکثر هفته‌ای ۳ بار است).

داروهایی که در آن ترکیب‌های بنزول پروکساید یا سالسیلات اسید وجود دارد، تا حد زیادی باعث از بین رفتن باکتری‌ها می‌شوند که عامل ایجاد جوش‌های زیرپوستی را از بین میبرد.

اگر جوش زیرپوستی دارید، بهتر است تمام محصولات آرایشی– بهداشتی‌ای که استفاده می‌کنید، oil free یا فاقد چربی باشد.

اگر میخواهید محصولات ضدجوش گیاهی استفاده کنید از محصولاتی که حاوی عصاره رازک، بادام شیرین و عصاره گیاه چای باشد استفاده کنید. این سه عصاره باعث درمان و جلوگیری از ایجاد جوش های زیرپوستی می شود.

در زیر چند محصول برتر برای درمان و جلوگیری از جوش های زیرپوستی توصیه می شود.



برای مشاهده محصولات ضدجوش اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید