09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش هورمونی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش هورمونی

چه آنها را آکنه ، جوش یا زخم بنامید ، آن دسته از برآمدگی های قرمز و سفید رنگ که می توانند تقریباً در هر جای بدن شما ظاهر شوند. یکی از رایج ترین مکان های مشاهده جوش روی صورت شما است ، خصوصاً در امتداد ناحیه روغنی T که از پیشانی شروع می شود و بینی خود را تا سمت چانه امتداد می دهد.بر خلاف آکنه در جای دیگر صورت ، جوش هایی که در امتداد چانه یا فک شما ظاهر می شود ، دارای برآمدگی های محکم هستند ، نه جوش های معمولی پر از چرک. درمان صحیح و جلوگیری از چیدن آنها می تواند از تبدیل لکه های موقت به اسکار دائمی جلوگیری کند .

رژیم ضد آکنه »
در زیر پوست شما غدد روغنی ریز وجود دارد ، به نام غدد سباسه ، روغن تولید شده را روغن کاری کرده و از پوست شما محافظت می کند. روغن از طریق سوراخ های کوچک به نام منافذ به سطح پوست شما می رسد.
هنگامی که منافذ شما با خاک ، روغن اضافی و سلولهای مرده پوست دچار گرفتگی می شود ، باکتری ها می توانند در داخل آنها رشد کرده و این باعث ایجاد یک تورم متورم به نام جوش می شود. جوش ها می توانند قرمز و جامد باشند ، یا مجموعه ای از چرک سفید را در بالا دارند. جوش ها می توانند در هر نقطه از چهره شما ، از جمله در طول خط فک شما شکل بگیرند.

تعدادی از عوامل تولید روغن را افزایش داده و منجر به آکنه می شوند. این شامل:

هورمون ها
فشار
داروهای مصرفی مانند داروهای ضد بارداری ، داروهای ضد افسردگی ، ویتامین های گروه B و کورتیکواستروئیدها
زنان از مردان احتمال بیشتری دارند که در طول فک یا چانه خود آکنه ایجاد کنند. این جوش ها معمولاً ناشی از افزایش هورمون های مردانه است که غدد روغنی را تحریک می کند. برخی از خانم ها در هنگام تغییر سطح هورمون در زمان پریود بیشتر آکنه می بینند. آکنه همچنین می تواند نشانه ای از سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) باشد ، شرایطی که در آن خانم ها دارای سطح هورمون های مردانه بالاتر از حد طبیعی و رشد کوچک به نام کیست در تخمدان های خود هستند .
در مردان ، تراشیدن بعضی مواقع می تواند باعث جوش شود. تراشیدن با یک تیغ کثیف باعث می شود که باکتری ها به داخل پوست بیایند و برخی از کرم ها و روغن های اصلاح کننده می توانند منافذ را مسدود کنند. بعضی اوقات تراشیدن باعث تحریک پوست حساس شده و منجر به ایجاد جوش می شود.
تحریک از لباس یا مواد آرایشی همچنین می تواند باعث آکنه فک شود ، به خصوص اگر پوست شما حساس است. با شستشوی ملایم روزانه دو بار صورت خود را با پاک کننده ملایم شروع کنید تا روغن اضافی از پوست شما خارج شود.

جهت درمان جوش های هورمونی بهتر هست از مورد زیر استفاده بشود

پن ضد جوش لیلاک

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
_مناسب برای جوش های هورمونی
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا راکلیک کنید .

جوش هورمونی صورت,جوش هورمونی در زنان,جوش هورمونی در مردان,جوش هورمونی و درمان,جوش هورمونی چانه,جوش هورمونی زنان,جوش هورموني,جوش بارداری چگونه است,جوش بارداری و جنسیت جنین,جوش بارداري,بارداری جوش زدن,جوش در بارداری,جوش در بارداری نشانه چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید