09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خارش بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خارش بدن


خارش بدن

خارش تحریک انتهای عصبی آزاد ، معمولاً در محل اتصال درم و اپیدرم پوست است که میل به خاراندن را برمی انگیزد. پیشنهاد شده است که خارش احساس زیر آستانه ای از درد است. با این حال ، اگرچه احساس خارش و درد مسیرهای عصبی مشترکی دارند ، اما به طور کلی انواع حسی متمایزی محسوب می شوند. خارش طیف وسیعی از احساسات را ایجاد می کند ، از یک قلقلک که به راحتی برطرف می شود تا خارش پاتولوژیک ، که به طور کلی نشان دهنده یک بیماری پوستی یا سیستمیک است .

انتشار هیستامین از سلولهای اپیدرم معمولاً در نظر گرفته می شود که بیشتر احساسات خارش را تحریک می کند.خاراندن ممکن است با قطع ریتم تکانه های عصبی یا ایجاد آسیب گذرا به اعصاب ، خارش را به طور موقت تسکین دهد. خاراندن مداوم باعث قرمزی ، پاپول و پوسته پوسته شدن پوست می شود.

خارش همراه با ضایعات پوستی (مانند وزیکول و پاپول) به طور کلی نشان دهنده یک بیماری پوستی است. خارش عمومی بدون ضایعات پوستی می تواند در بیماریهای سیستمیک مانند آنهایی که در شرایط متابولیک و غدد درون ریز ، سرطانهای بدخیم ، واکنشهای دارویی و بیماریهای کلیوی ، خونی و کبدی ایجاد می شوند ، رخ دهد. خشک شدن بیش از حد پوست ناشی از بارداری ، کهولت سن یا آب و هوا اغلب باعث خارش می شود. علت روانشناختی خارش تنها پس از حذف همه احتمالات دیگر به طور کافی مورد بررسی قرار می گیرد.

هیچ درمان عمومی برای تسکین خارش وجود ندارد ، اگرچه بسیاری پیشنهاد شده است. بیهوشی موضعی و سایر داروها معمولاً دارای اثرات موقتی یا جزئی هستند. نرم کننده هایی که روی پوست مرطوب استفاده می شوند و خشک می شوند ، ممکن است مفید باشند. آنتی هیستامین ها نیز ممکن است مفید باشند. در حال حاضر انتخاب درمان معمولاً به علت زمینه ای خارش بستگی دارد و تمرکز بر درمان بیماری زمینه ای است نه علامت.

برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .
خارش بدن و کرونا,خارش بدن در بارداری,خارش بدن و کبد,خارش بدن بعد از غذا,خارش بدن بعد از واکسن کرونا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید