09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان خارش سر و ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خارش سر و ریزش مو

قویترین,بهترین,درمان,شامپو,شوره,خارش ,

به علت تقاضای زیاد می خواهیم شما را امروز با علت ایجاد خارش سر و در نتیجه راه حل درمانی آن آشنا کنیم .

خارش سر می تواند علت زیادی داشته باشد از آن جمله می توانیم به بعضی از بیماری ها ، استفاده نادرست از مواد شوینده و رنگ مو، آلودگی پوست سر و  وجود شپش در سر.

از بین بیماری‏ها می‏توان به درماتیت سبورییک و پسوریازیس پوست سر اشاره کرد که یکی از علایم آنها خارش پوست سر است. خارش ممکن است در کل سر یا فقط در قسمت های خاصی از سر پیش آید و هر چه از مواد شوینده یا رنگ مو استفاده کنید و خارش تشدید شود باید اصول مراقبتی از موهای خود را راعایت کنید .

آیا غذاها و داروها هم سبب خارش پوست سر می شود ؟

غذاها نقشی در خارش سر ایفا نمی کنند اما مصرف بعضی از قرص ها سبب خارش سر، قرمزی و التهاب نه تنها در پوست سر می شود بلکه پوست بدن را نیز دچار می کنند .

شایع‌ترین علت خارش معمولا بیماری درماتیت سبورییک است که علایم نوع خفیف آن، شوره زدن یا چرب شدن پوست سر است و فرم شدید بیماری، خود را به‌صورت خارش، شوره و قرمزی نشان می‏ دهد اما استفاده از شوینده و رنگ مو در خارش و شوره نقش بیشتری ایفا می کنند.

شامپو باید دارای چه ویژگی های باشد:

هر فردی باید با توجه به نوع پوستی که دارد، از شامپوی مخصوص همان پوست استفاده کند، مثلا اگر کسی پوست خشکی داشته باشد و از شامپوی مخصوص موی چرب استفاده کند، تمام چربی محافظ پوستش به‌طور کامل از بین می‏رود و ایجاد خارش می‏کند. ولی اگر همین فرد از شامپوی مخصوص موهای خشک استفاده کند، خارش سرش از بین می‏رود.

چه نوع پوست هایی به خارش سر دچار می شود:

خارش سر در هر فردی اعم از خانم و اقا دیده می شود ،معمولا پوست های که خشک هستند بیشتر دچار خارش سر می شوند و پوست های چرب به  دلیل ماده چربی که دارد تا حدودی نسبت به این مشکل مقاوم ‏تر است، بنابراین مواد شیمیایی، شوینده‏ها و موادی که برای حالت دادن موها استفاده می‏شوند، اثر تحریک‌کنندگی کمتری روی پوست چرب دارند، اما همین مواد در پوست‏های خشک و به‌خصوص در نیمه دوم سال که رطوبت هوا کمتر می‏شود، تحریک‌کننده ‏تر هستند.

علائم خارش چیست ؟

خارش ممکن است به تنهایی دیده شود یا همراه با قرمزی و شوره باشد و گاهی اطراف گوش را نیز درگیر می کند .موارد بالایی که گفته شد به هیچ عنوان قابل سرایت به دیگر اعضای خانواده نیست فقط یک نوع از این خارش ها مسری هست و آن هم ابتلا به شپش هست که بیشتر در کودکان دیده می شود.

ایا راه درمان خارش وجود دارد ؟

بله راه درمان وجود دارد همانطور که در بالا گفته شد اگر هر شخص شامپو مخصوص موی خود را استفاده کند کمتر دچار خارش می شود اما برای درمان این مشکل ما برای شما دو شامپو را پیشنهاد می دهیم که در ادامه با این دو شامپو آشنا می شوید .


برای دیدن محصولات درمان خارش سر اینجا کلیک نمایید

شامپو ضد خارش سر,شامپو رفع خارش سر,شامپوي ضد خارش سر,شامپو ضد خارش پوست سر,شامپوی درمان خارش سر,شامپو ضد خارش سریتا,شامپو برای درمان خارش سر,شامپو رفع خارش پوست سر,شامپوی ضد خارش پوست سر,درمان شوره سر با روغن زیتون,درمان شوره سر با سرکه,درمان شوره سر با داروهای گیاهی,درمان شوره سر چرب,درمان شوره سر نوزادان,درمان شوره سر و ریزش مو,درمان شوره سر شدید,درمان خارش سر و شوره,درمان خارش سر و بدن,درمان خارش سر بعد از رنگ,درمان خارش سر با گیاهان دارویی,درمان خارش سر چیست,درمان خارش سر در کودکان,درمان خارش سر و ریزش مو,برای جلوگیری از خارش سر,راههای جلوگیری از خارش سر,جلوگیری از خارش موی سر,راههای جلوگیری از خارش پوست سر,چگونه از خارش سر جلوگیری کنیم,پیشگیری از خارش سر,جلوگیری از خارش پوست سر قویترین,بهترین,درمان,شامپو,شوره,خارش ,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید