09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خارش و سوزش واژن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خارش و سوزش واژن

مشکلات مختلف در واژن موجب خارش و سوزش در این ناحیه می شود ، که وجود عفونت یکی از علل شایع سوزش و خارش است. در اینجا به بعضی از موارد اشاره می کنیم .

عفونت قارچی: یکی از علل ایجاد سوزش و خارش عفونت های قارچی است که کاندیدیاز نامیده می شود .از علایم شایع دیگر عفونت وجود ترشحات غلیظ و سفید مانند و التهاب دیواره های واژن است .اما این عفونت ها فقط مخصوص خانم ها نیست و در دختران نیز دیده می شود .

تریکوموناسیس: وجود نوعی انگل ایجاد شده از رابطه جنسی در واژن

عدم رعایت بهداشت : در برخی موارد عدم رعایت بهداشت فردی عامل ایجاد سوزش و خارش هست .

واژینیت: به معنای التهاب واژن است . این نوع التهاب زمانی به وجود می اید که باکتری های مرطوب کننده واژن از بین می رود.

چگونه از عفونت های واژن جلوگیری کنیم ؟

به هیچ عنوان از Vaginal douche استفاده نکنید . اگر برای درمان بوی بد واژن از شستشو دهنده ها استفاده می کنید بهتر است از مصرف ان ها خودداری کنید چون ممکن است بوی بد از قسمت خارجی باشد و با شستشوی اب و صابون از بین می رود .

از شورت های کتانی که تنگ و چسبان نباشد استفاده کنید .

از پدهای معطر  واسپری استفاده نکنید .

همیشه ناحیه تناسلی را از جلو به عقب تمیز کنید چون واژن را از وجود انتقال عفونت از قسمت رکتوم به واژن جلوگیری می کند .

گاهی سبب ایجاد خارش و وسوزش به علت مواد پاک کننده می باشد در صورت هر گونه حساسیت به مواد پاک کننده ، مانند پودر لباسشویی و …… از ان ها استفاده نکنید .

درمان خارش و سوزش واژن

برای اینکه روزانه در محل کار یا در مجالس مهمانی سوزش و خارش واژن شما را اذیت نکند پیشنهاد می کنیم از ژل بانوان میس ادن استفاده کنید . امروزه در بازار انواع شستشو دهنده و صابون بانوان وجود دارد اما برای شما ژلی پیشنهاد می دهیم که با پایه گیاهی تهیه شده است.

این ژل واژن را از وجود باکتری های مضرر، وجود عفونت، خارش و سوزش پاک می کند و به عنوان یک ژل خوشبو کننده مورد استفاده قرار می گیرد . در ادامه شما را با این محصول آشنا می کنیم.

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک
برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
برای خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا کلیک نمایید

صابون واژن,صاون شستشوي واژن,صابون مخصوص واژن, صابون تنگ کننده واژن, صابون خوشبو کننده واژن,صابون براي شستشوي واژن,صابون مناسب واژن, صابون روشن کننده واژن, صابون مخصوص شستشوي واژن, درمان خارش واژن,صابون شستشوي واژن, صابون مناسب شستشوي واژن,صابون براي شستشوي واژن, درمان خارش واژن با جوش شيرين, درمان خارش واژن در بارداري, درمان خارش واژن در دوران بارداري, درمان خارش واژن با سرکه, درمان خارش واژن با عسل, درمان خارش واژن در زنان, درمان خارش واژن با داروهاي گياهي, درمان خارش واژن در کودکان, درمان خارش واژن با طب سنتي,درمان عفونت واژن, درمان عفونت واژن در طب سنتي, درمان عفونت واژن با عسل, درمان عفونت واژن در بارداري, درمان عفونت واژن با کلوتريمازول, درمان عفونت واژن با داروهاي گياهي, درمان عفونت واژن در دوران بارداري, درمان عفونت واژن, درمان عفونت واژن با عسل,درمان عفونت واژن در زنان, درمان عفونت واژن با جوش شيرين, درمان سوزش واژن, درمان سوزش واژن بعد از نزديکي, درمان سوزش واژن در بارداري, درمان سوزش واژن در دختران, ,درمان سوزش واژن با داروهاي گياهي,درمان سوزش واژن در زنان ,درمان سوزش واژن با عسل, درمان سوزش واژن با داروهاي گياهي, درمان سوزش واژن با سرکه, درمان قارچ واژن,درمان قارچ واژن با سرکه, درمان قارچ واژن با داروهاي گياهي, درمان قارچ واژن با جوش شيرين, درمان قارچ واژن در طب سنتي,درمان قارچ واژني, درمان قارچ واژن با عسل, درمان واژنيت قارچي, خشکی واژن, علل و درمان خشکی واژن, خشکی واژن هنگام نزدیکی, درمان دارویی خشکی واژن, درمان گیاهی خشکی واژن, دلی خشکی واژن و علل و درمان خشکی واژن, خشکی واژن چیست؟, دلیل خشکی واژن , درمان خارش واژن,عفونت مخمری ناحیه واژینال, قارچ های پوست, صابون تنگ کننده, صابون تنگ کننده واژن, ژل تنگ کننده واژن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید