09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی افتادگی پلک بالا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی افتادگی پلک بالا

پلک افتادگی پاتولوژیک که به آن پتوز نیز گفته می شود ، ممکن است به علت تروما ، سن یا اختلالات مختلف پزشکی رخ دهد.

این عارضه وقتی پتوز یک طرفه می شود هنگامی که بر هر دو چشم اثر می گذارد ، پتوز یک طرفه است. افتادگی پلک ممکن هست از بدو تولد ایجاد شود یه به مرو زمان بر اساس عواملی محتلف بر پوست هر فرد تاثیر بگذارد .
بسته به شدت شرایط ، افتادگی پلکهای فوقانی بسته به میزان انسداد ،مردمک چشم باعث کاهش دید یا کاهش چشمگیر می شود. در بیشتر موارد ، به طور طبیعی یا با مداخله پزشکی ، این بیماری برطرف می شود.

هر کس می تواند پلک های افتادگی داشته باشد ، و تفاوت معنی داری در شیوع بین زن و مرد یا قومیت وجود ندارد.

اما به دلیل روند طبیعی پیری بیشتر در افراد مسن دیده می شود. عضله لواتور وظیفه بلند کردن پلک را بر عهده دارد. با افزایش سن ، این عضله می تواند کشیده شود و در نتیجه باعث افتادگی پلک شود.

البته به خاطر داشته باشید که افراد در هر سنی می توانند تحت تأثیر این بیماری قرار گیرند. در حقیقت ،بعضی ازنوزادن از بدو تولد دچار افتادگی پلک هستند. بعضی اوقات علت دقیق آن ناشناخته است ، اما در موارد دیگر ممکن است به دلیل آسیب دیدگی باشد. همچنین می تواند عصبی باشد.

فرزندان
شایعترین علت ابتلا به پتوز مادرزادی ، عضله لیواتور است که به درستی رشد نمی کند. کودکانی که دچار پتوز می شوند ممکن است دچار آمبلیوپی نیز شوند ، که معمولاً به عنوان چشم تنبل شناخته می شود. این اختلال همچنین می تواند دید آنها را به تأخیر اندازد یا محدود کند.

برخی از شرایط پزشکی همچنین می تواند شما را در معرض خطر ایجاد پلک افتادگی قرار دهد.

شرایط پزشکی
اگر پلکهای شما در حال افتادن است ، می تواند نشانه بیماری زمینه ای پزشکی باشد ، به خصوص اگر این مسئله روی هر دو پلک آسیب برساند.

اگر فقط یکی از پلکهای شما افتاده باشد ، ممکن است در نتیجه آسیب دیدگی عصبی یا یک خارش موقت باشد . عمل جراحی لیزیک معمول یا عمل آب مروارید گاه به دلیل کشیدگی عضله یا تاندون میتواند از عوامل پزشکی برای افتادگی پلک باشد.

شرایط جدی
در برخی موارد ، افتادگی پلک به دلیل شرایط جدی تر مانند سکته مغزی ، تومور مغزی یا سرطان اعصاب یا ماهیچه ها ایجاد می شود.

اختلالات عصبی که بر اعصاب یا عضلات چشم تأثیر می گذارد – مانند میاستنی گراویس – همچنین می تواند منجر به پتوز شود.

علائم اصلی پلک افتادگی این است که یکی یا هر دو پلک فوقانی آویزان است. در بعضی موارد ، این می تواند روی بینایی شما تأثیر بگذارد. با این حال ، بسیاری از مردم می دانند که افتادگی پلک به سختی قابل توجه است یا تمام وقت اتفاق نمی افتد.
همچنین ممکن است چشمان بسیار خشک یا آبکی داشته باشید و ممکن است متوجه شوید که صورت شما خسته یا خسته به نظر می رسد.

مناطق اصلی که تحت تأثیر قرار می گیرید ، دور چشم خواهد بود و ممکن است شما دچار دردی شوید که همین امر می تواند باعث خستگی شما شود.

برخی از افراد مبتلا به پتوز شدید ممکن است مجبور شوند سر خود را به عقب کج کنند تا در هنگام صحبت حتی در هنگام مکالمه معمولی دید بهتری داشته باشند.

درمان پلک افتادگی به علت خاص و شدت پتوز بستگی دارد. اگر این بیماری نتیجه سن یا چیزی است که شما با آن به دنیا آمده اید ،باید بدانید که نیاز به جراحی ندارید و به سادگی با کرم دور چشم ژیورل میتوانید درمان شوید . کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا

برای دیدن متن کامل دور چشم ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید

افتادگی پلک ,درمان افتادگی پلک ,افتادگی پلک در اثر بوتاکس,افتادگی پلک مادرزادی,افتادگی پلک عصبی,افتادگی پلک بالا,افتادگی پلک نوزاد,افتادگی پلک چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید