09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی افتادگی پلک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی افتادگی پلک


وقتی به آینه نگاه می کنید ، چشمان خواب آلود می بینید ؟ شاید پلک های بالایی شما کمی آویزان شود یا مردمک چشم شما را بپوشاند. این می تواند پتوز باشد ، که یک روش فانتزی برای گفتن “افتادگی” است.

علائم افتادگی پلک چیست؟
علامت اصلی: یک یا هر دو پلک آویزان می شوند. این دردناک نیست ، اما می تواند بینایی شما را مسدود کند. ممکن است مجبور شوید سر خود را به عقب برگردانید و چانه خود را بلند کنید تا بهتر دیده شود. یا ممکن است مجبور شوید ابروهای خود را قوس دهید تا درب خود را بلند کنید. با گذشت زمان ، این حرکات ممکن است روی سر و گردن شما تأثیر بگذارد.

اگر کودک شما به آن مبتلا باشد ، ممکن است دچار آمبلیوپی یا “تنبلی چشم” شود. این بینایی ضعیف در چشمی است که در دوران کودکی به طور طبیعی رشد نکرده است. این ممکن است اتفاق بیفتد اگر درب آن به قدری افت کند که جلوی بینایی را بگیرد یا باعث تار شدن چیزها شود. در اوایل کودکی آن را درمان کنید تا باعث از بین رفتن طولانی مدت نشود .

چه عواملی باعث آن می شود؟
شما می توانید آن را از چند طریق دریافت کنید. گاهی اوقات ، نوزادان با آن متولد می شوند.

در صورت آسیب دیدن اعصاب کنترل کننده عضلات پلک ، ممکن است در بزرگسالی دچار پتوز شوید. این ممکن است به دنبال یک آسیب یا بیماری باشد که باعث ضعیف شدن عضلات و رباط هایی می شود که پلک های شما را بالا می برند.

گاهی اوقات ، با افزایش سن همراه است. پوست و عضلات اطراف چشم خود را دریافت ضعیف تر. جراحی – مانند عمل لیزیک یا آب مروارید – می تواند پلک شما را کشش دهد. تومور چشم نیز می تواند باعث پتوز شود.

درمان افتادگی پلک

اغلب ، پزشکان کودکان مبتلا به پتوز را درمان نمی کنند. آنها مرتب چشم های خود را بررسی می کنند. و آنها احتمالاً آمبلیوپی را با قطره ، وصله یا لیوان درمان می کنند. پزشک همچنین چشم را تماشا می کند تا ببیند کودک شما با بزرگتر شدن به جراحی احتیاج دارد یا خیر.

برای بزرگسالان ، درمان معمولاً به معنای جراحی است. پزشک شما ممکن است پوست اضافی را برداشته و ماهیچه ای را که درب آن را بلند می کند ، جمع کند. یا پزشک ممکن است آن عضله را دوباره وصل کرده و تقویت کند.

همچنین ممکن است بتوانید عینکی با عصای مخصوص تعبیه کنید. این پلک های شما را بلند می کند تا بتوانید بهتر ببینید. این به شما کمک می کند از جراحی جلوگیری کنید.

اما جراحی اخرین راه ممکن نیست و شما میتوانید با استفاده از کرم درمانی استفاده کنید یکی از بهترین گزینه های درمانی استفادهاز کرم دور چشم ژیورل هست .کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید

افتادگی پلک بالا,افتادگی پلک چشم,افتادگی پلک بعد از بوتاک,افتادگی پلک نوزاد,افتادگی پلک مادرزادی,درمان افتادگی پلک با rf

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید