09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی ترک شکم بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی ترک شکم بارداری

ترک شکم در بارداری

علائم کشیدگی زمانی اتفاق می‌افتد که پوست شما به سرعت به دلیل رشد یا افزایش وزن تغییر شکل می‌دهد. هم مردان و هم زنان قطعا میتوانند دچار این مشکل شوند چه به دلیل افزایش وزن ناگهانی، ترک‌های پوستی یکی از بدبختی‌های زیبایی است که اغلب روی کمر، ران‌ها، کمر، باسن، سینه‌ها، بازوها و باسن ایجاد می گردد.ایجاد ترک در بدن نشانه بیماری خاصی نیست. با این حال، با گذشت زمان، علائم کشش یا کم شده یا بسیار سبک می شوند، در حالی که، در برخی موارد، این علائم ظاهر می شوند.
امروزه بیشتر افراد برای از بین بردن ترک های پوستی به درمان های زیبایی رو می آوردند. اکنون، اگر ترک‌های پوستی دارید، می‌توانید برای مراقبت از پوست پس از ترک شکم بارداری از کرم‌ها و روغن‌های مرطوب‌کننده، ماساژ پوست، استفاده از کرم‌های ضد ترک و روش‌های طبیعی و خانگی برای حفظ و بهبود کیفیت پوست استفاده کنید.

درمان خانگی موثر برای ترک‌های پوستی

۱٫ آلوئه ورا برای علائم کشش

آلوئه ورا به عنوان یک عامل شفابخش طبیعی بر روی پوست هست . می توانید از این برای درمان ترک های پوستی خود استفاده کنید. برای استفاده از این دارو، باید لایه بیرونی برگ آلوئه ورا را بردارید و ژل چسبنده را از داخل برگ خارج کنید. به مدت ۴۰ دقیقه بر روی پوست بماند و بعد بشورید.حتی می توانید از روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا برای از بین بردن ترک های پوستی استفاده کنید. ابتدا یک کاسه بردارید و دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر به آن اضافه کنید.سپس ژل آلوئه ورا تازه استخراج شده را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. حالا مقدار کمی از مخلوط را روی علائم کشش بمالید. برای بهترین نتیجه، می توانید آن را روزانه استفاده کنید.

۲٫ زردآلو

زردآلو یک داروی بسیار موثر برای درمان ترک های پوستی می باشد. ابتدا باید دو تا سه زردآلو بگیرید، دانه ها را بردارید. در مرحله بعد آن را آسیاب کنید تا خمیر صافی به دست آید.خمیر را مستقیماً روی نواحی ترک خورده استفاده کنید . بگذارید ۱۵-۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. برای نتیجه بهتر می توانید این روند را تا یک ماه هر روز تکرار کنید.

۳٫ آب سیب زمینی

سیب زمینی حاوی آنزیم های روشن کننده پوست است که به روشن شدن جای زخم ها و لکه های موجود بر روی پوست کمک می کند. سیب زمینی همچنین یک عامل سفید کننده است که جای زخم را بهبود داده و پوست روشن تری برای شما هدیه می دهد . سیب زمینی را به مدت ۳۰دقیقه بر روی ترک ها استفاده کنید و بعد بشورید

۴٫ روغن زیتون

روغن زیتون دارای خواص مرطوب کنندگی زیادی است. سرشار از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی است که برای ترمیم آسیب های پوستی فوق العاده مفید هستند. استفاده از روغن زیتون پرس سرد باعث از بین رفتن علائم کشش به مرور زمان می شود.

۵٫ سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ یک غذای فوق العاده برای پوست است که سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین می باشد. هنگامی که روی ترک ها مصرف می شود، نه تنها علائم کشش را روشن می کند، بلکه باعث سفت شدن پوست نیز می گردد.

معرفی قویترین محصولات درمان ترک شکم

کرم کلاژن و الاستین هالیوود
برخی از خواص کرم کلاژن و الاستین هالیوود:
– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید.
ترک شکم,کرم ترک شکم,درمان ترک شکم,کرم ترک شکم بارداری,ترک شکم در بارداری,درمان خانگی ترک شکم,ترک شکم بعد از زایمان,ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در بارداری,کرم برای ترک شکم در بارداری,روغن زیتون برای ترک شکم در بارداری,پماد برای ترک شکم در بارداری,روغن نارگیل برای ترک شکم در بارداری,کرم ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم در بارداری,چگونه از ترک شکم در بارداری جلوگیری کنیم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید