09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی ترک پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی ترک پوست


ترک پوست ، که به آن استریا striae نیز گفته می شود، هنگامی اتفاق می افتد که به دلیل رشد یا افزایش وزن پوست شما به سرعت تغییر می کند. این ترک ها مشکلات پوستی ندارد فقط باعث شکل ناهنجار به پوست می دهد. زن و مرد هر دو می توانند ترک پوستی (علائم کششی) دریافت کنند. بارداری و بلوغ علت رایج در زندگی برای ترک پوست هستند.
در ابتدا ، ترک پوست به عنوان یک خط نازک قرمز یا بنفش روی پوست شما ظاهر می شود که نسبت به لایه اطراف پوست بافت متفاوتی ایجاد می کند. سرانجام، بیشتر ترک پوست محو می شوند و رنگی سبک تر یا تقریبا شفاف می گیرند و براق می شوند.
ترک پوست نوعی زخم زیرین پوست هست که هیچ موقع کامل محو نمی شود. با این حال ، برخی از راه حل های درمانی وجود دارد که می تواند این ترک ها را به حداقل برساند و آنها را کوچیکتر کند.

۱- ویتامین A
ویتامین A به عنوان یک رتینوئید شناخته می شود. رتینوئیدها باعث می شوند که پوست صاف و جوان تر به نظر برسد. آنها در بسیاری از کرمهای آرایشی موضعی بدون نسخه استفاده می شوند.
به سادگی استفاده از عصاره موضعی ویتامین A یا مصرف ویتامین A به صورت خوراکی می تواند به سلامت پوست و ظاهر کلی شما کمک کند. رژیم غذایی سرشار از غذاهای خاص ، مانند هویج و سیب زمینی شیرین ، به شما در افزایش سطح ویتامین A کمک می کند.
در یک مطالعه قدیمی در سال ۱۹۹۶Trusted Source محققان ، رتینوئیدها را به عنوان کمک به ظاهر ترک پوست تشخیص دادند. تحقیقات بیشتر برای شناسایی همه اثرات آن بر روی ترک پوست لازم است.

۲- شکر
برخی از افراد به عنوان یک روش میکرودرم ابریژن هومیوپاتی از شکر استفاده می کنند. میکرودرم ابریشن که توسط متخصص پوست انجام می شود یکی از معدود روش های بالینی است که باعث می شود ترک های شکمی تا حدی کم شود ولی هزینش خیلی بالاست بنابراین به نظر می رسد که درمان خانگی ارزش امتحان کردن را دارد.

مالیدن یک اسکراب شکر روی پوست باعث از بین رفتن ناحیه می شود. برای انجام این:
– یک فنجان شکر را با ۱/۴ فنجان یک ماده نرم کننده مانند روغن بادام یا روغن نارگیل مخلوط کنید.
– مقداری آب لیمو اضافه کنید.
– مخلوط را روی قسمتی از بدن که محل ترک آن است، بمالید.
– چند بار در هفته در حالی که در حمام هستید تکرار کنید ، حتماً این مخلوط را به مدت ۸-۱۰ دقیقه مالش دهید.

درکل استفاده از اسکراب باعث می شود ترک های پوستی تا حد زیادی درمان شود.

۳- الوورا
در حالی که شواهد بالینی کمی برای آلوئه ورا به عنوان یک علائم کشش وجود دارد ، آلوئه ورا خالص هم یک ماده درمانی طبیعی و هم نرم کننده پوست است. این باعث می شود که یک درمان خانگی ایده آل برای درمان ترک پوست باشد. روزانه بعد از دوش گرفتن آلوئه ورا خالص از گیاه را به ترک پوست خود بمالید.

۴- روغن های گیاهی
از آنجا که ترک پوست در معرض آسیب پوست است، ممکن است روغن های گیاهی بعد از اسکراب به بهبودی سریع کمک کند. روغنهای گیاهی به دلیل خاصیت درمانی آن در موشها برای کاهش زمان بهبودی زخمهای پوستی یافت شد.

به نظر می رسد بهترین درمان برای ترک پوست پیشگیری است. با مرطوب نگه داشتن پوست، می توانید الاستین را که پوست شما برای جلوگیری از جای زخم نگه دارد، حفظ کنید. استفاده از کرمهای موضعی مخصوص می توانید از بروز ترک پوست جلوگیری کنید.

در زیر یک نمونه از محصول پیشگیری و درمان ترک شکم توصیه می شود.

ترک شکم بدن

برخی از خواص لوسیون درمان ترک بدن بایو فرانسه:

– از بین بردن چروک های شکم ناشی از زایمان
– درمان ترک های بدن بعلت چاقی-لاغری
– سفت کننده شکم، بازو، ران و…
– جلوگیری از ایجاد ترک بدن در حین بارداری و رژیم لاغری
– لطیف کننده پوست
– سفت و مرطوب کننده پوست
– حاوی روغن آرگان، کره کاریته، روغن گل آفتابگردان، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E ، B5، جینگو بیلوبا و جلبک قرمز
– بدون عوارض جانبی
– ۱۰۰% ارگانیک
– مجوز بهداشتی:۹۸۵۳۵۴۴۹۹۱۸۶۰۸۸۶

طریقه مصرف : روزانه دوبار بعد از شستن پوست را خشک کرده برروی نواحی ترک بمالید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید لوسیون درمان ترک بدن بایو اینجا کلیک نمایید

ترک شکم بارداری,ترک شکم نی نی سایت,ترك شكم در دوران بارداري,ترک شکم با لیزر,ترک شکم در ماه آخر بارداری,ترک شکم از کی شروع میشه,ترک شکم پس از زایمان,ترک شکم اینستا,ترک افتادن شکم در بارداری,ترک شکم بعد از بارداری,ترک شکم بعد از زایمان نی نی سایت,ترک شکم بعد از حاملگی,ترک پوست شکم در بارداری,ترک شکم تبادل نظر,ترک شکم در بارداری تبادل نظر,چگونه از ترک شکم جلوگیری کنیم,ترک شکم حاملگی,کرم ترک شکم ران بعد زایمان تضمینی,ترک زیر شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید