09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان خانگی منافذ باز پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی منافذ باز پوست صورت

درمان خانگی منافذ باز

منافذ بزرگ شده بیشتر از آنچه فکر می کنید شایع است. آنها بر مردان و زنان در هر سنی تأثیر می گذارند.

منافذ روزنه های کوچکی در بالای فولیکول های مو هستند که کل بدن را می پوشانند. منافذ پوست ما چربی ، روغن طبیعی بدن ما را آزاد می کند تا به طور طبیعی پوست ما را مرطوب کرده و به حفظ انعطاف پذیری آن کمک کند. اگرچه منافذ بزرگ می توانند خسته کننده باشند ، اما منافذ برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند.

معمولاً ژنتیک منافذ بزرگتر را تعیین می کند. اما ، پوست چرب ، آسیب ناشی از نور خورشید و پیری می توانند عوامل دیگری باشند که باعث می شوند منافذ پوست شما بزرگتر به نظر برسند. در حالی که نمی توانید اندازه منافذ خود را تغییر دهید ، می توانید ظاهر منافذ بزرگ شده را به حداقل برسانید.

چه چیزی باعث افزایش منافذ می شود

ژنتیک
ژن های شما بزرگترین عامل تعیین کننده در اندازه منافذ شما هستند. افراد دارای منافذ بزرگ اغلب اعضای خانواده خود را با منافذ بزرگ دارند.

سن
با افزایش سن ، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، که باعث کشیده شدن و افتادگی پوست شما می شود و منافذ را بزرگتر نشان می دهد. پوست شما نیز با افزایش سن ضخیم می شود ، که باعث می شود سلول های کوچک پوست در اطراف منافذ شما جمع شوند و منافذ بزرگتر به نظر برسند.

خسارت خورشید
سالها قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند منافذ پوست را بزرگتر نشان دهد. آسیب ناشی از نور خورشید می تواند باعث ضخیم شدن پوست شود که منجر به منافذ بزرگتر می شود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید همچنین می تواند کلاژن ، الاستین و آب را از پوست شما حذف کند ، که باعث می شود بافت زیر پوست شما کوچک شده و در لبه های منافذ پوست شما کشیده شود و باعث افتادگی و بزرگتر شدن آنها شود.

منافذ مسدود شده
تجمع بیش از حد چربی و سلولهای مرده پوست در منافذ پوست شما می تواند باعث بزرگتر شدن ظاهر منافذ شود.

چگونه می توان منافذ را در خانه به حداقل رساند

صورت خود را هر روز بشویید

شستن روزانه صورت ، خاک ، روغن و سایر مواد زائد ناخواسته را که معمولاً منجر به مسدود شدن منافذ می شود ، از بین می برد. بهتر است پاک کننده ای را انتخاب کنید که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد – آکنه ، ترکیبی ، خشک ، معمولی ، روغنی و حساس.

از ماسک ها به صورت هفتگی استفاده کنید

ماسک های خاک رس روغن را جذب کرده و درخشش طبیعی را باز می گردانند.

ماسک های خاک رس را می توان با سایر مواد تشکیل دهنده ترکیب کرد تا با نگرانی های پوست شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، گوگرد یک آنتی باکتریال طبیعی می تواند با آکنه مبارزه کند ، پودر زغال چرب می کند ، دانه های میکرو ویتامین E برای بازسازی رطوبت پوست و آنزیم های کدو تنبل برای بازسازی پوست و اصلاح اندازه منافذ کمک می کند. برای جلوگیری از تحریک پوست ، ماسک ها نباید بیش از دو بار در هفته استفاده شوند. ما ماسک ها و اسکراب های مختلفی را متناسب با نوع پوست شما ارائه می دهیم – آکنه ، ترکیبی ، خشک ، معمولی ، روغنی و حساس.

تراشیدن

لایه برداری حذف سلولهای مرده پوست از لایه فوقانی پوست است. لایه برداری پوست را روشن کرده و بافت صاف تری برای شما به همراه دارد.

اگر به طور معمول سلول های مرده پوست را که منافذ پوست را مسدود کرده اند از بین ببرید ، منافذ شما کشیده نمی شوند و بزرگتر به نظر نمی رسند.

دو نوع لایه بردار وجود دارد:

لایه بردارهای فیزیکی: این یک پاک کننده است که دارای ذرات کوچک اسکراب است که می توانید با دستان خود احساس کنید. اسکراب به پاکسازی و از بین بردن تمام سلول های مرده پوست از سطح صورت شما کمک می کند.

لایه بردارهای شیمیایی : لایه بردارهای شیمیایی دارای دو زیر گروه AHA و BHA هستند .

اما شما نمی خواهید بیش از حد پوست خود را لایه برداری کنید. این می تواند سد محافظتی پوست را از بین ببرد و منجر به کم آبی و التهاب پوست شود. اگر این اتفاق افتاد ، دفعات ، قدرت یا نوع لایه برداری را کاهش دهید.

لایه بردار متناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید – آکنه ، ترکیبی ، خشک ، چرب ، معمولی ، روغنی ، حساس.

مرطوب کردن روزانه

مرطوب کردن پوست هر روز می تواند احتمال ایجاد پوست خشک یا چرب را کاهش دهد – هر دو می توانند باعث آکنه شوند.

بهترین مرطوب کننده ها برای بزرگ شدن منافذ باید نوع پوست شما را تکمیل کنند. را انتخاب کنید از مرطوب کننده که به بهترین وجهی نوع پوست شما.

از ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد آفتاب ضروری است. قرار گرفتن در معرض آفتاب دائمی باعث ایجاد منافذی می شود که در اطراف لبه ها شروع به کشش و افتادگی می کند ، که باعث می شود بزرگتر به نظر برسد. برای استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب ، محصولات ما را در اینجا مشاهده کنید .

برای دیدن محصولات درمان منافذ و خرید اینجا را کلیک کنید
منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز بینی,منافذ باز صورت چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید