09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان خشکی دور دهان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی دور دهان

حتما از آن دسته از افرادی هستید که از خشکی پوست رنج می برید ؟ و اگر بیشترین خشکی را در دور دهان خود حس میکنید بهتر هست با ما همراه باشید .

درماتیت محیطی
اگر دارای پوست خشک هستید ممکن است درماتیت محیطی باشد. این بثورات صورت به طور معمول قرمز و پوسته پوسته یا برجسته است. بعضی اوقات با خارش خفیف یا سوزش همراه است.
از این گذشته ، بثورات پوستی در اطراف چشم ممکن است گسترش یابد و به نظر می رسد زنان بیش از مردان یا کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد. این بیماری همچنین می تواند در ماه های متمادی یا حتی سال ها همچنان بر زنان معلول تأثیر بگذارد. هنگامی که بثورات پوستی اطراف چشم را درگیر می کند ، به این بیماری درماتیت پیری گفته می شود.

اگزما
اگزما که به عنوان درماتیت آتوپیک نیز شناخته می شود ، یکی دیگر از دلایل احتمالی خشکی پوست اطراف دهان است.
این یک بیماری ژنتیکی است که محافظت از پوست در برابر مواردی مانند آلرژن ها و تحریک کننده ها را برای شما دشوار می کند. این نوع خشکی فقط اطراف دهان را درگیر نمیکند و ممکن هست روی لب های شما نیز تاثیر بگذارد .

این خشکی میتواند با موراد زیر همراه باشد :

پوست خشک
برجستگی های کوچک و بزرگ
ترک خوردگی پوست
همچنین می تواند با خارش همراه باشد .

درماتیت تماسی آلرژیک
علت احتمالی دیگر درماتیت تماسی آلرژیک است . این واکنش آلرژیک پوستی باعث ایجاد بثورات پوستی و خارش قرمز در جایی می شود که پوست شما با یک ماده یا ماده ای که به آن حساسیت دارید تماس پیدا می کند.

درماتیت تماسی تحریک پذیر
یکی دیگر از دلایل احتمالی درماتیت تماسی تحریک کننده است که وقتی پوست شما در معرض موادی قرار دارد که پوست شما را خشن و تحریک کننده می کند. این می تواند باعث موارد زیر شود :

تکه های قرمز
پوست خشک و پوسته پوسته
تاول
خارش یا سوزش
غالباً این حالت در اثر افتادگی و لیز شدن لبهای شما در اطراف دهان رخ می دهد.

اگر وضعیت شما شدید نیست و می خواهید قبل از درخواست کمک های حرفه ای ، داروهای خانگی را امتحان کنید ، تغییر محصولات مراقبت از پوست خود را در نظر بگیرید.استفاده از محصولات بدون عطر مهم است. اگر پوست حساسی دارید ، به طور کلی این ایده خوبی است.

یکی از بهترین مواردی که میتواند باعث درمان خشکی اطراف دهان شود استفاده از کرم ابرسان و ترممی کننده ژیورل بزک هست.
کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود. این کرم برای ترمیم سریع پوست، درمان قرمزی، التهاب و خارش پوستی بعد از لیزر، پلکسر، میکرو و… هم تجویز می شود.

کرم الوورا فریش فروت

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

خشکی دور دهان نشانه چیست,خشکی دور دهان و بینی,خشكي دور دهان,خشکی دور دهان کمبود ویتامین,خشکی دور دهان در بارداری,خشکی دور دهان کودکان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید