09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خشکی موهای رنگ شده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی موهای رنگ شده

موهای وز وزی یکی از بدترین کابوس‌های زنان است. درصورت از دست رفتن آب و چربی طبیعی فولیکول‌ها، مو وزوز می‌شود. همچنین خشکی مو که باعث شکنندگی و دو شاخه شدن مو می شود در خانم ها به دلیل رنگ کردن های مکرر شایع تر است. اما برای درمان خشکی و وزی موها چه کار اساسی می توانیم انجام بدهیم .

یکی از راه کارها برای رفع این مشکل استفاده از شامپوهای ملایم و چرب کردن موها و نرم کننده ها است. بهترین چرب کننده ها سرم های استاندارد و مورد تایید مجوز بهداشتی هستند، بهترین زمان برای استفاده از سرم مو بلافاصله پس از استحمام و قبل از خشک کردن مو توسط سشوار است. باید بدانیم که ده درصد از مو را آب تشکیل می‌دهد، اگر از میزان رطوبت مو کاسته شود، مو به‌طور طبیعی شروع به جذب آب می‌کند. داروهای مرطوب‌کننده به تنهایی نمی‌توانند آب از دست‌رفته را به موها بازگردانند. راه‌حل مناسب، استفاده از اسیدهای چرب طبیعی است. یکی از بهترین و غنی‌ترین گیاهان دارای اسیدهای چرب که می‌تواند رطوبت کافی را به موهای خشک بازگرداند روغن آرگان می باشد.

همچنین مورد دیگری که می تواند به خوبی موها را نرم کند و بعد از حمام کردن حالت خوبی داشته باشد استفاده از اسپری دو فاز می باشد. یکی از اسپری های دو فاز موثر، مارک آگرادو اسپانیا می باشد.این اسپری حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین موردنیاز مو که باعث هیدراته کردن عمقی بدون چربی تارهای مو می شود. این اسپری از گره افتادن، موخوره، خشکی موها جلوگیری می کند و باعث صاف و نرم شدن موها بعد از حمام می شود. همچنین دارای آنزیم‌های فعال و پروتئین است که به درون ساقه‌ی مو نفوذ می‌کنند و به ترمیم موی آسیب دیده می‌پردازند. مزیت این اسپری عدم نیاز به آبکشی آن است و بعد از حمام بر روی موی نم‌دار و یا حتی بر روی موهای خشک قابل استفاده است. در ادامه شما را با این موارد بیشتر آشنا می کنیم .


برای دیدن محصولات درمانی خشکی مو و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان خشکی موهای رنگ شده,درمان خشكي موي سر,درمان خشکی مو بعد از دکلره,درمان خشکی مو سر,درمان خشکی موی فر,درمان خشکی موضعی پوست,درمان خشكي موها,درمان خشکی مو با گیاهان دارویی,درمان خشکی مو طب سنتی,درمان خشکی مو با روغن زیتون,درمان خشکی مو و موخوره,درمان خشکی موی سر,جلوگيري از خشكي موي سر,جلوگيري از خشكي مو,برای جلوگیری از خشکی مو چه باید کرد,راههای جلوگیری از خشکی مو,روشهای جلوگیری از خشکی مو,درمان وزی موی سر,درمان وزي مو,درمان وزی موها,درمان وزی موهای رنگ شده,درمان خانگی وزی مو,درمان طبیعی وزی مو,درمان قطعی وزی مو,درمان موخوره و وزی مو,نرم کننده مو نیوا,نرم کننده موی سر,نرم كننده مو,نرم کننده مو سینره,نرم کننده مو فولیکا,نرم کننده مو گیاهی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید