09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خشکی پوست دست در زمستان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی پوست دست در زمستان

این در زمستان احساس خارش می کنید؟ ممکن است شما اگزما داشته باشید. اگزما یک بیماری پوستی است و باعث ایجاد پوستی قرمز و ملتهب می شود که بسیار خشک می شود. این بیماری معمولاً در کودکان تشخیص داده می شود ، اما ممکن است برای اولین بار در بزرگسالان نیز رخ دهد.
شعله ور شدن اگزما در زمستان ها به دلیل خشک بودن هوا از حد معمول در زمستان رایج است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مقابله با برافروختگی اگزما در زمستان ذکر شده است.

اگزما چیست ؟

اگزما یا درماتیت آتوپیک یک بیماری پوستی است که باعث ایجاد بثورات پوستی ، پوسته پوسته شدن و خارش در قسمت بالای پوست می شود. اگزما می تواند آنقدر خارش داشته باشد که فرد مبتلا به این بیماری در خواب نیز مشکل داشته باشد.

اگر اگزما دارید ، ممکن است علائم زیر را تجربه کنید:

خارش شدید به خصوص در شب
لکه های خشک و پوسته پوسته که به رنگ قرمز تا خاکستری مایل به خاکستری روی پوست است
برجستگی های کوچک و بلند شده ای که در صورت خراش باعث می شوند مایعات نشت کرده و از بین بروند
پوستی ضخیم ، ترک خورده ، خشک و پوسته پوسته
پوست خام و حساس

اگزما اغلب در کودکان ظاهر می شود. در سن ۵ سالگی ، از هر ۱۰ کودک ۱ نفر مبتلا به اگزما می شوند. بسیاری از کودکان در سالهای نوجوانی خود از اگزما خارج می شوند. حدود ۵۰ درصد از کودکان مبتلا به اگزما همچنان در بزرگسالی مبتلا به اگزما هستند. ابتلا به اگزما برای اولین بار در بزرگسالی غیر معمول است اما ممکن است.

اصطلاح دیگر بیماری اگزما درماتیت آتوپیک است. “آتوپیک” به شرایطی مربوط می شود که وقتی فرد نسبت به حساسیت های محیطی مانند گرده بیش از حد حساس است ، رخ می دهد. “درماتیت” پوست ملتهب را توصیف می کند.
ممکن است متوجه شوید که شعله ور شدن اگزما بیشتر اتفاق می افتد یا در زمستان وخیم تر می شود. هوای خشک همراه با سیستم های گرمایشی داخلی می تواند پوست شما را خشک کند. اگزما شعله ور می شود زیرا پوست نمی تواند به تنهایی مرطوب بماند. همچنین ممکن است در اثر پوشیدن لایه های زیادی از لباس ، گرفتن حمام گرم یا استفاده از پوشش بسیار زیاد روی تختخواب ایجاد شود. اینها همه کارهایی است که شما در ماههای سرد زمستان بیشتر انجام می دهید.

اگزما ممکن است ناشی از:

محرک پوست
عفونت
فشار
قرار گرفتن در معرض آلرژن های خاص مانند گرد و غبار یا شوره حیوان خانگی

از آنجا که گرما می تواند باعث خشک شدن پوست شما شود ، از مصرف حمام های خیلی گرم در زمستان خودداری کنید. در عوض ، از آب گرم استفاده کنید و سعی کنید بارها و بارها حمام کنید. برای مرطوب نگه داشتن پوست در هنگام استحمام ، برخی از محصولات مرطوب کننده را به آب اضافه کنید. به دنبال محصولاتی باشید که به طور خاص برای حمام تهیه شده اند. به عنوان مثال ، فرآورده های مرطوب کننده جو دوسر وجود دارد که می توان به حمام اضافه کرد. مدت زمان حمام را نیز محدود کنید. کودکان مبتلا به اگزما فقط باید حمام هایی مصرف کنند که طول آنها ۵ تا ۱۰ دقیقه باشد.

بعد از حمام یا دوش ، پوست خود را با حوله به ارامی خشک کنید . به جای آن ، خودتان را خشک کنید. مالیدن پوست با حوله ممکن است اگزما شما را خراشیده و باعث خارش بیشتر شما شود. ممکن است از خشک شدن خود جلوگیری کنید و همچنین کمی رطوبت روی پوست باقی می گذارد.

اگر اگزما دارید ، پوست شما بسیار حساس است. از صابون ها و سایر محصولات حمام با مواد اضافی ناخواسته خودداری کنید. به دنبال صابون های مرطوب کننده و معطر ، رنگ و بدون الکل باشید.
فراموش نکنید که از صابون های سخت در مواد شوینده لباسشویی خود نیز پرهیز کنید. به دنبال مواد شوینده باشید که برای پوست های حساس تهیه شده است.

برخی از الیاف ، مانند پشم ، نایلون و سایر موارد ، باعث تحریک پوست و ایجاد اگزما می شوند. همچنین ممکن است باعث گرمای بیش از حد شود و همین امر منجر به شعله ور شدن می شود.

سیستم گرمایشی شما هوای گرم زیادی را در خانه شما پمپ می کند. این احتمالاً پوست مستعد اگزما را تحریک می کند. برای مقابله با گرمای خشک از مرطوب کننده استفاده کنید. یک مرطوب کننده رطوبت را به هوا اضافه می کند. رطوبت گیر های قابل حمل و همچنین مواردی وجود دارد که می توانند به سیستم گرمایشی شما وصل شوند. برای جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها حتماً رطوبت ساز را حفظ کنید.
اغلب در دستگاه مرطوب کننده خود آب را عوض کنید و دستگاه را هر سه روز یکبار تمیز کنید. استفاده از آب مقطر یا نمک معدنی را در نظر بگیرید. از آنجا که رطوبت گیر رطوبت هوا را که هوا در آن تنفس می کند ، تمیز نگه داشتن آن به تمیز نگه داشتن هوای تنفسی شما کمک می کند.

مرطوب نگه داشتن بدن می تواند به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کند. روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید. این به مرطوب کردن پوست شما کمک می کند. این هشت لیوان می تواند شامل فنجان چای ، قهوه ، شکلات داغ یا نوشیدنی گرم زمستانی مورد علاقه شما باشد.

استفاده از کرم دست ژیورل بزک “

کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه با میکانیزمی که دارد ایده آل ترین مرطوب کننده دست و ناخن با جذب فوری شناخته شده است و با داشتن کراتین باعث تقویت و درخشندگی پوست می شود. این کرم ناخن های صدمه دیده و خشن را ترمیم می کند و کرم مناسبی برای اگزماهای دست می باشد. با استفاده این کرم شما شاهد دست و ناخن زیبا و شاداب خواهید شد.

کرم دست ژیورل

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

اگزما دست چیست,اگزما دست درمان,اگزما دست واگیردار است,اگزما دست و پا,اگزما دستگاه تناسلی مردان,اگزما دستگاه تناسلی,اگزما دست کودک,اگزما دست بدون خارش,اگزما دست در بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید