09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خون مردگی و کبودی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خون مردگی و کبودی صورت

در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای جلوگیری از کبودی صورت پس از جراحی اشاره خواهیم کرد. این راهکارها شامل استفاده از یخ، استفاده از داروهای ضد التهاب، استفاده از کرم‌های ضد کبودی و استفاده از ماسک‌های طبیعی می‌شود. با مطالعه این مقاله، می‌توانید از کبودی صورت پس از جراحی جلوگیری کنید و به سرعت به زندگی روزمره خود بازگردید.
بسیاری  از مردم در طول زندگی خود برای یک بار هم که شده دچار کبودی در  ناحیه دور چشم یا سایر قسمت های صورت و بدن می شوند.با وجود اینکه ضربه بر صورت یا بدن علت اصلی خون مردگی هست ، عواملی دیگر چون جراحی ، کشیدن چروک صورت، جراحت ، آسیب دیدگی بینی و همچنین گزیدگی حشرات را نیز به این موارد اضافه کرد. حتما شما هم به دنبال این هستید که چگونه با استفاده از روش‌های طبیعی کبودی صورت را درمان کنیم؟

خون مردگی و کبودی چیست ؟

کبودی ها معمولا زمانی رخ می دهند که رگ های خونی نزدیک سطح پوست بر اثر ضربه پاره شوند و خون به نسوج و بافت های اطراف نفوذ کند. خون محبوس شده ناحیه ای از پوست را به رنگ سیاه و آبی تیره در می آورد که ظاهر چندان خوشایندی ندارد و به خودی خود بعد از مدتی محو می شود. اگر شما هم از کسانی هستید که دچار کبودی در قسمت  صورت یا بدن مبتلا شده اید موارد زیر را انجام بدهید.

– ناحیه ضرب دیده را خنک نگهداری کنید تا خون مردگی به قسمت های دیگر پوست نفوذ نکند، به یاد داشته باشید هرچیز خنکی که روی محل ضرب دیده قرار می گیرد باید بعد از ۱۰ دقیقه برداشته شود و پیش از آنکه دوباره روی محل قرار داده شود باید ۲۰ دقیقه صبر کنید. در غیر این صورت ممکن است بافتهای زیرین دچار سرمازدگی شوند.

–  ناحیه آسیب دیده را بالاتر از سایر قسمت های بدن قرار بدهید. با این کار باعث می شوید جریان خون در محل آسیب دیدگی کاهش پیدا کند و خون مردگی کمتر در محل اتفاق افتاد، به عنوان مثال اگر پای شما دچار ضربه شده است باید زیر پایتان بالش بگذارید تا پای شما بالاتر از سطح قلب قرار بگیرید.

– به محل آسیب دیده استراحت بدهید. اگر بر فرض مثال دست شما دچار کبودی یا خون مردگی شده است به دست خود استراحت بدهید کمتر کا یا ورزش انجام دهید و در سطح بالاتر  از بدن قرار بدهید.

– اگر میخواهید قرص بخورید از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید. اما از مصرف آسپرین خودداری کنید چون خون را رقیق تر می کند و باعث افزایش خون مردگی و کبودی می شود.

–  آرام ماساژ بدهید. ماساژ ناحیه کبود شده را یک روز بعد از اینکه کبودی ایجاد شد چندین بار در روز انجام دهید. انجام این کار به فرایند نرمال بهبودی و محو شدن اثر کبودی کمک می کند. توجه داشته باشید که فشار وارده نباید باعث احساس درد در آن ناحیه شود.

استفاده از گیاه آرنیکا

آرنیکا یک گیاه است که از قدیم برای درمان کبودی ها توصیه می شده است. این گیاه دارای ترکیباتی است که التهاب و تورم را کاهش می دهد. بهترین مورد کرم آرنیکا پرکوپس فرانسه هست. برای اینکه  با این کرم بیشتر آشنا بشوید در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

معرفی قویترین کرم ضد کبودی و خون مردگی پرکوپس

کرم ترمیم کننده پرکوپس فرانسه
برخی از خواص کرم پرکوپس فرانسه:
– درمان کبودی، خون مردگی بخاطر ضربه یا تزریق مثل بوتاکس و…
– بهبود زخم ها بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– بهبود التهابات بعد از کارهای تهاجمی مثل پلکسر، لیزر و…
– درمان جای لک قهوه ایی پلکسر، لیزر و…
– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی
– برطرف کننده تورم و کبودی ناشی از ضربات به صورت و بدن
– درمان قرمزی پوست
– درمان نازکی پوست
– حاوی گیاه آرنیکا و رزماری
برای خرید کرم پرکوپس اینجا کلیک نمایید
درمان کبودی با سیب زمینی,درمان کبودی با عسل,درمان کبودی بدن,درمان کبودی زیر چشم,درمان کبودی زیر چشم کودکان,درمان کبودی لب,درمان کبودی ناخن پا,درمان کبودی و خونمردگی,درمان کبودی پوست,درمان کبودی گردن,درمان خون مردگي,درمان خون مردگی در اثر ضربه,درمان خون مردگی در اثر مکیدن,درمان خون مردگی دور چشم,درمان خون مردگی زیر ناخن,درمان خون مردگی زیر پوست,درمان خون مردگی زیر پوست صورت,درمان خون مردگی زیر چشم,درمان خون مردگی صورت,درمان خون مردگی ناشی از مکیدن,درمان خون مردگی چشم,کرم آرنیکا و رزماری,کرم دست آرنیکا,کرم ضد کبودی آرنیکا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید