09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان درد سیاتیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان درد سیاتیک

سیاتیک اصطلاحی است که برای اشاره به درد در امتداد عصب سیاتیک استفاده می شود که از قسمت تحتانی کمر، تا امتداد پا زده می شود. سیاتیک به طور معمول فقط در یک طرف بدن تأثیر می گذارد و می تواند شدت آن از خفیف تا شدید باشد. اغلب با علائم دیگری از جمله بی حسی ، سوزن سوزن شدن یا ضعف در ناحیه پا همراه است.
سیاتیک می تواند در فعالیت های روزانه شما دخالت کند و ایستادن ، راه رفتن و حتی نشستن را دشوار کند. اگر مایل هستید که جایگزینی برای مسکن های سنتی استفاده کنید، ماساژ ممکن است کمک کند.

» مزایای ماساژ برای سیاتیک چیست؟
ماساژ درمانی راهی مؤثر برای تسکین درد است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ حتی نشان داد که ماساژ بافت های عمیق برای تسکین کمردرد، می تواند به اندازه داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مؤثر باشد.
هنگام صحبت از سیاتیک ، ماساژ می تواند از دو طریق کمک کند. فواید اصلی ماساژ آرامش بخش ماهیچه ها است. وقتی عضلات شما تنش دارند ، می توانند فشار بیشتری به اعصاب شما از جمله عصب سیاتیک شما وارد کنند. ماساژ دادن به این عضلات تنش ممکن است به کاهش فشار روی عصب سیاتیک شما کمک کند.
ماساژ بافت نرم نیز ممکن است با تحریک ترشح اندروفین به آستانه درد شما کمک کند. اندورفین ها باعث افزایش لذت و تسکین درد می شوند و باعث افزایش احساس ارامش می شوند. آنها همچنین در طول رابطه جنسی ، ورزش و خوردن آزاد می شوند.

» بهترین نوع ماساژ برای سیاتیک چیست؟

– ماساژ بافت های عمیق
ماساژ بافت عمیق نوعی ماساژ تهاجمی است که از فشارهای آرام تا فشار عمیق انگشت برای آزاد کردن تنش از عضلات و بافت های همبند استفاده می کند. یک مطالعه بالینی در سال ۲۰۱۴ نشان داد که یک جلسه ۳۰ دقیقه ای از ماساژ بافت های عمیق پنج روز در هفته و در طول دو هفته برای درمان موثر کمردرد از جمله سیاتیک انجام شده است.

– ماساژ سوئدی
ماساژ سوئدی به اندازه ماساژ بافت عمیق از فشار استفاده نمی کند. درعوض، حرکات در حال خنک کردن، برای تحریک انتهای عصب در بافت همبند و افزایش جریان خون استفاده می شود. همچنین به آزادسازی تنش عمومی و ترویج آرامش کمک می کند.

– ماساژ عصبی عضلانی
ماساژ عصبی عضلانی با استفاده از تکنیک های ماساژ پیشرفته ای که فشار و اصطکاک عمیق بافت را با هم ترکیب می کند تا عضلات منقبض شده را آزاد کند و تنش را تسکین دهد.

– ماساژ سنتی ایرانی
این ماساژ در بین ایرانی ها بسیار متداول هست. قبل ماساژ محل را با اتو یا کیسه های اب داغ گرم کنید سپس با مالیدن روغن و فشار ارام برروی نواحی درگیر درد باعث کاهش فشار می شود. برای ماساژ شیره سقز سفید را توصیه می کنیم. شیره سقز باعث ریلکس شدن بافت و عصب سیاتیک می شود. این روغن در طب سنتی ایران بهترین دارو برای درد کمر، درد پا، شکستگی ها و درد های سیاتیکی هست.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید شیره سقز اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید