09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان درد کمر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان درد کمر

اگر شما هم از افرادی  هستید که دچار درد در ناحیه کمر، پا و  …. در بدن هستید این مطلب را از دست ندهید.

کمر درد که برای عده زیادی از مردم هم اتفاق می افتد ناشی از گرفتگی عضلات کمر و فشار به ستون فقرات است، این درد اغلب با سیاتیک همراه است .راه های زیادی برای درمان کمر درد وجود دارد که بهترین روش درمان را در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد.

عوامل  ایجاد کمر درد :

خشکی و انعطاف پذیری کمر

فعالیت بدنی همراه با فشار

بلندکردن جسم سنگین

ضربه یا سقوط شدید

مشکلات ستون فقرات در کمر

عفونت ها,دیسک کمر,مشکل در عصب,پوکی استخوان

درمان کمر درد :

برای تشخیص سریع بهتر است ازمایشات مربوط به بیماری های زمینه ساز همچنین عکس ساده از ستون فقرات، سی تی اسکن را انجام بدهید.

از تشک های سفت استفاده کنید و در صورت امکان یک تخته در زیر تشک قرار دهید.

از کیسه اب گرم و ماساژ ملایم استفاده کنید .

از ورزش زیر هم استفاده کنید که بسیار مهم هست و درد را تسکین می دهد.

درمان کمر درد

نقش مثبت استراحت برای بدن

بیمار باید دو روز در منزل استراحت کند و اگر بیشتر از دو روز باشد به علت کاهش قدرت انقباضی عضلات کمر، درد را بیشتر می کند ، همچنین ممکن است به علت استراحت طولانی مدت خطر لخته شدن خون در رگ ها زیاد شود بنابراین فرد مبتلا به کمر درد بهتر است استراحت معینی داشته باشد. تحقیقات جدید نشان داده است فعال ماندن بهتر از استراحت طولانی مدت است.

یکی از سریع ترین درمان ها برای دردکمر استفاده از پماد زنجبیل هست.این پماد با دادن گرما به محل درد میتواند درد را به حالت درمانی از بین ببرد .

آرتروز از جمله شایع ترین بیماری های مفصلی در سطح جهان می باشد. این بیماری سبب انحطاط و تباهی مفاصل بدن شده و در نهایت به مشکلاتی نظیر درد و خشکی مفاصل منجر می شود. در یک مطالعه کنترل شده بر روی ۲۴۷۷ فرد مبتلا به آرتروز زانو مشخص گردید کسانی که از عصاره زنجبیل استفاده می کنند، درد کمتری داشته و و به دارو های مسکن کمتری نیاز دارند.

برای مشاهده محصولات ضددرد اینجا کلیک نمایید

درمان درد کمر,درمان کمردرد در طب سنتی,درمان درد کمر در دوران قاعدگی,درمان کمردرد و گردن درد,درمان درد کمر درد,درمان کمردرد با داروهای گیاهی,درمان پا درد و کمردرد,درمان درد کمر بعد از سزارین,درمان درد کمر با ورزش,درمان درد کمر و پا,درمان درد کمر و زانو,درمان درد کمر و لگن,درمان درد پاشنه پا,درمان درد پا و زانو,درمان درد پایین کمر,درمان درد پاشنه,درمان درد پاها,درمان درد پا در دیابت,درمان درد پا بعد از زایمان,درمان درد پا در بارداری,درمان پا درد و کمردرد,پماد ضد درد قوی,پماد ضد درد عضلانی,پماد ضد درد زانو,پماد ضد درد مفاصل,پماد ضد درد کمر,پماد ضد درد عضلات,پماد ضد درد موضعی,,پماد ضد درد شانه و گردن,پماد ضد درد پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید