09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان درماتیت استاز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان درماتیت استاز


درماتیت استاز چیست؟

درماتیت استازیس التهاب پوستی است که در افراد با گردش خون ضعیف ایجاد می شود. این بیماری اغلب در پاهای پایینی رخ می دهد زیرا در اینجا خون به طور معمول جمع می شود.
وقتی خون در رگهای پاهای پایینی شما جمع می شود یا فشار می یابد ، فشار روی رگ ها افزایش می یابد. افزایش فشار به مویرگهای شما ، که رگهای خونی بسیار کمی هستند ، آسیب می رساند. این به پروتئین اجازه می دهد تا درون بافت های شما نشت کند. این نشت منجر به تشکیل سلول های خونی ، مایعات و پروتئین ها می شود و باعث می شود که پاهای شما متورم شود. به این تورم ادم محیطی گفته می شود.

افراد مبتلا به درماتیت استاز معمولاً پاها متورم ، زخم باز یا پوستی خارش دار و مایل به قرمز را تجربه می کنند.

یک تئوری این است که پروتئینی به نام فیبرینوژن ممکن است مسئول تغییراتی باشد که در پوست شما مشاهده می کنید. هنگامی که فیبرینوژن به بافتهای شما نشت می کند ، بدن شما آن را به شکل فعال پروتئین تبدیل می کند ، که به آن فیبرین گفته می شود. فیبرین مویرگهای شما را احاطه کرده و آنچه را به عنوان دکمه فیبرین شناخته می شود ، تشکیل می دهد. این کافهای فیبرین ممکن است از ورود اکسیژن به بافتهای شما جلوگیری کنند. و هنگامی که سلول های شما اکسیژن کافی دریافت نمی کنند ، می توانند آسیب ببینند و بمیرند.

علائم درماتیت استاز

علائم درماتیت استاز شامل موارد زیر است:

تغییر رنگ پوست
خارش
مقیاس گذاری
زخمها

در مراحل اولیه درماتیت استاز ، پوست روی پاهای شما ممکن است نازک به نظر برسد. ممکن است پوست شما خارش یابد ، اما سعی کنید آن را خراشیده نکنید. خاراندن می تواند باعث پوسته شدن پوست و خارج شدن مایعات شود.
با گذشت زمان ، این تغییرات می توانند دائمی شوند. در نهایت ممکن است پوست شما ضخیم ، سفت یا قهوه ای تیره شود. به این عمل لیپودرماتوسکلروز گفته می شود. همچنین ممکن است ناهموار به نظر برسد.
در مراحل آخر درماتیت استاز ، پوست شما تجزیه می شود و زخم یا زخم ایجاد می شود. زخم ناشی از درماتیت استاز معمولاً در قسمت داخلی مچ پا ایجاد می شود.

علل شایع درماتیت استاز

گردش خون ضعیف باعث درماتیت استاز می شود. به طور معمول ، گردش خون ضعیف نتیجه یک بیماری مزمن (طولانی مدت) به نام نارسایی وریدی است. نارسایی وریدی هنگامی رخ می دهد که رگهای شما برای ارسال خون به قلب شما مشکل دارند.

در دریچه های پای شما دریچه های یک طرفه وجود دارد که خون شما را در جهت صحیح ، یعنی به سمت قلب شما جریان می دهد. در مبتلایان به نارسایی وریدی ، این دریچه ها ضعیف می شوند. این به شما امکان می دهد که خون به جای ادامه جریان به سمت قلب شما ، به سمت پاها و استخر در پاها برگردد. این ترکیب خون همان چیزی است که باعث ایجاد درماتیت استاز می شود.

واریس و نارسایی احتقانی قلب نیز از علل تورم پا و درماتیت استاز شناخته شده است.

بیشتر شرایطی که باعث ایجاد درماتیت استاز می شود ، معمولاً در افراد پیر بیشتر می شود. با این حال ، دلایل مختلفی نیز وجود دارد که با سن ارتباط ندارند ، از جمله:

جراحی مانند استفاده از ورید پا برای جراحی بای پس
ترومبوز ورید عمقی در پای شما
آسیب دیدگی به پاهای پایینی شما

عوامل خطر درماتیت استاز چیست؟

درماتیت استاز بر افرادی که گردش خون ضعیفی دارند ، مبتلا می شود. در بزرگسالان بالای ۵۰ سال این بیماری شایع است. زنان بیشتر از آقایان احتمال دریافت آن را دارند.

تعدادی از بیماری ها و شرایط می توانند خطر ابتلا به درماتیت استاز را افزایش دهند ، از جمله:

فشار خون بالا
نارسایی وریدی (هنگامی رخ می دهد که رگ های شما در ارسال خون از پاها به قلب شما مشکل باشد)
واریس ( رگهای متورم و بزرگ شده که در زیر پوست شما قابل مشاهده است)
نارسایی احتقانی قلب (هنگامی اتفاق می افتد که قلب شما خون را به طور موثر پمپ نمی کند)
نارسایی کلیه (هنگامی اتفاق می افتد که کلیه های شما نمی توانند سموم خون را از خون خارج کنند)
چاقی
آسیب دیدگی به پاهای پایینی شما
حاملگی های متعدد
ترومبوز ورید عمقی در پای شما (لخته شدن خون در ورید پا)

درماتیت استاز چگونه درمان می شود؟

چندین کار وجود دارد که می توانید در خانه برای کمک به درمان درماتیت استاز انجام دهید:

از ایستادن و نشستن به مدت طولانی خودداری کنید.
هنگام نشستن پاهای خود را بلند کنید.
جوراب های فشرده سازی را بپوشید.
برای جلوگیری از تحریک پوست خود ، لباس های گشاد بپوشید.

استفاده از روغن ضد درد سقز

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز سفید

برای دیدن متن کامل و خرید شیره سقز اینجا را کلیک کنید .

درمان واریس پا,درمان واریس پا با لیزر,درمان واریس پا با ورزش,درمان واریس با زالو,شیره سقز سفید,شیره سقز سفید برای واریس,شیره سقز سفید با روغن اوزون,شیره سقز سفید اکسیر,شیره سقز سفید واریس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید