09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو ارثی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو ارثی

بسیاری از مردان و زنان از مواد شیمیایی بر روی موی سرشان استفاده می کنند مانند رنگ ها، سفید کننده ها، مقاوم کننده ها و فرهای دائمی. اگر این وسایل به  خوبی و اصولی استفاده بشود به هیچ عنوان دچار ریزش مو نمی شویم.
همه انسان ها موهایشان می ریزد، هنگامی که حمام هستید، موها را خشک یا شانه می کنید ممکن است چندین تار بریزد و این کاملا نرمال و عادی است. به طور متوسط، ما حدود ۵۰ تا یکصد تار موی خود را در طول روز از دست می دهیم. این اندازه نرمال ریزش موها است، دلیل این ریزش نیز از دست دادن موهای مرده و جایگزینی موهای جدید می باشد اما اگر ریزش شما بیش از این مقدار است غیر طبیعی بوده و فر را دچار استرس کی کند بنابریان باید به دنبال راهکارهای اساسی باشید.
علت های اصلی ریزش مو
۱- Telogen effluvium، بیماری پوسته سر است که پس از بارداری، جراحی های مهم، کاهش وزن شدید یا استرس زیاد به وجود می آید. در اثر این پدیده شما هر روز دسته دسته موهای خود را به ویژه هنگام شامپو کردن، حالت دادن یا شانه زدن آنها از دست خواهید داد. حتی این بیماری می تواند ناشی از مصرف قرص های ضد افسردگی و آرام بخش ها نیز باشد
نشانه ها :
معمولا خانم ها دچار این نوع ریزش می شوند و به طور طبیعی ۳ هفته تا ۶ ماه بعد از تحمل استرس شدید دچار ریزش مو می شوند و مشت مشت موهای خود را از دست می دهند .
۲٫ ریزش موی ارثی
ریزش موهای ارثی یکی از دلایل رایج ریزش موی سر است. این مشکلی است که ممکن است فرد، ژن آن را از پدر یا مادر خود دریافت کند.
نشانه ها :
اگر پدر و مادر دچار ریزش باشد به طور معمول فرزند آن ها نیز ریزش ارثی خواهد داشت، ریزش ارثی معمولا به حالت پراکنده یا فقط قسمتی از سر دچار ریزش می شود.
بهترین درمان استفاده از لوسیون رزماری دکتر جنی اس لاین می باشد.
۳- بیماری کم کاری تیروئید
۴- بیماری لوپوس
۵ -فقر آهن
۶- رسیدگی بیش از حد به موها
۷ -بیماری کیست
از دیگر علل ریزش مو می باشد .

برای پیشگیری و درمان لوسوین ژیورل را برای شما پیشنهاد میدهیم

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان ریزش مو زنان,درمان ریزش مو ارثی,درمان ریزش مو در زنان,درمان ریزش مو با روغن زیتون,درمان ریزش مو در مردان,درمان ریزش مو هورمونی در زنان,روغن رزماری برای موی سر,روغن رزماری برای موهای خشک,خاصیت روغن رزماری برای مو,خواص روغن رزماری برای مو,روغن رزماری برای رشد مو,روغن رزماری برای ریزش مو,طریقه مصرف روغن رزماری برای مو,فواید روغن رزماری برای مو,روغن رزماری برای تقویت مو,درمان ریزش ارثی مو,درمان ریزش ارثی مو در زنان,درمان ريزش ارثي مو,درمان ریزش موی ارثی,درمان ریزش موی ارثی در مردان,درمان ریزش موی ارثی در زنان,درمان ریزش مو ارثی با prp,درمان ریزش مو ارثی با طب سنتی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید