09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو با اکسیدان مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با اکسیدان مو


پراکسید هیدروژن یا همان اکسیدان یک ماده شیمیایی مایع بی رنگ است. پراکسید هیدروژن در داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی با غلظت کم، معمولاً ۳ تا ۹ درصد به فروش می رسد. می توان از آن به عنوان ضد عفونی کننده و سفید کننده استفاده کرد، از جمله به عنوان سفید کردن مو. به همین دلیل، پراکسید هیدروژن ماده ای در بسیاری از موهای بلوند استفاده می شود.
در حالی که استفاده از پراکسید هیدروژن بر روی پوست و مو به طور کلی بی خطر است، اما می تواند باعث سوزش پوست ، ریه و چشم شود.

» پراکسید هیدروژن برای روشن کردن مو
پراکسید هیدروژن معمولاً برای سبک کردن موها استفاده می شود. ممکن است یا سایر رنگهای بلوند استفاده شود. رنگ مو با پراکسید هیدروژن به عنوان یک رنگ دائمی در نظر گرفته می شود و این بدان معنی است که تنها با رشد موهای جدید از بین می رود. این امر به این دلیل است که پراکسید هیدروژن در قشر مو کار می کند، قسمت درونی مو که رنگدانه ای را نگه می دارد که رنگ آن را به مو می دهد.

رنگهای مبتنی بر هیدروژن به تنهایی می توانند موهای شما را به یک رنگ بلوند روشن کمک کنند. این رنگها همچنین اغلب برای تبدیل موهای تیره به رنگ روشن تر قبل از افزودن رنگ دیگری استفاده می شود. به عنوان مثال می تواند موهای قهوه ای تیره را قرمز کند.

» پراکسید هیدروژن و آسیب مو
پراکسید هیدروژن به طور کلی برای موهای شما بی خطر است، اما می تواند برخی از مشکلات را ایجاد کند، حتی در غلظت هایی که می توانید برای مصارف خانگی خریداری کنید.

» سوزش پوست
اگرچه می توانید از پراکسید هیدروژن بر روی پوست خود به عنوان ضد عفونی کننده استفاده کنید، اما در صورت استفاده بیش از حد می تواند پوست شما را تحریک کند. هنگام رنگ کردن موهای خود با پراکسید هیدروژن، ممکن است شما در پوست سر و اطراف خط مو تحریک شوید.
شما می توانید با اطمینان از محافظت از خط موهای شما توسط ژله های چربی و پنبه تمیز و نگه داشتن پراکسید هیدروژن در موهای خود تا حد ممکن، از سوزش جلوگیری کنید.

» آسیب به کوتیکول مو
کوتیکول لایه بیرونی موهای شما است. از آن محافظت کرده و به تقویت آن کمک می کند. روشن کردن موهای شما با پراکسید هیدروژن می تواند به کوتیکول آسیب برساند، زیرا پراکسید هیدروژن برای رنگ کردن مو باید از طریق کوتیکول مو وارد شود. آسیب کوتیکول می تواند منجر به شکستگی ، شکاف انتهایی و سرخ شدن شود.

» ریزش مو
پراکسید هیدروژن نوعی رنگ اکسید کننده مو است. این بدان معنی است که باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی در قشر مو می شود و منجر به رنگ جدید مو می شود.
در حالی که رنگهای اکسیداتیو نسبت به سایر رنگها دائمی تر هستند، این همچنین بدان معنی است که باعث ایجاد استرس اکسیداتیو برای موهای شما می شوند. این استرس باعث افزایش موهای شما می شود و می تواند باعث ریزش مو شود. شکستن آسیب به کوتیکول مو نیز می تواند به ریزش مو منجر شود.

برای درمان ریزش مو توسط اکسیدان باید دوباره موها رو ترمیم کنیم. برای این ترمیم نیاز هست از محلول های تقویت و ترمیم کننده مو استفاده کنیم. در زیر یک نمونه از این لوسیون ها توصیه می شود.
لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: روزانه بعد از شستشوی موها چند پاف اسپری کنید سپس ماساژ بدهید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید لوسیون موی ژیورل فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید