09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو با رزماری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با رزماری

 

حدود یک سوم مردان در طول زندگی خود با پدیده طاسی یا نازک‌شدن موهای سر مواجه می‌شوند. برخی از زنان نیز در طول زندگی خود با ریزش مو و کاهش تارها یا نازک شدن آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و برای درمان آن شیوه‌های مختلفی از قبیل مصرف داروهای شیمیایی، استفاده از گیاهان دارویی، ماساژ و… را تجربه می‌کنند. از میان شایع‌ترین دلایل بروز ریزش مو در زنان و مردان می‌توان به استرس، فشارهای عصبی، بیماری‌های پوستی، رژیم نامناسب غذایی، استفاده از مواد ‌مخدر و سیگار اشاره کرد.

امروز در اینجا تصمیم گرفتیم شما را با یک گیاه بسیار مفید و صد در صد موثر برای درمان ریزش مو معرفی کنیم . گیاه رزماری یکی از گیاهانی هست که سالیان سال در کشورهای شرقی برای درمان بیماری های داخلی استفاده میشد ، اما به مرور زمان و با پیشرفت علم متخصصان پوست کشورهای اروپایی توانستند با گیاه رزماری به  تهیه داروی ضد ریزش دست پیدا کنند.

مالش روغن رزماری بر روی پوست سر باعث کنترل ریزش مو می شود بنابراین این گیاه به خاطر معطر و مفید بودن ، جای خود را در صنایع آرایشی و بهداشتی  باز کرده است. امروزه در هر مکانی می توانید تبلیغ گیاه رزماری رو دید اما ایا به طور قطع خالص هستند، شرکت فرانسوی با تولید شامپو و لوسیون های رزماری توانسته است گامی نوین در درمان و کنترل ریزش مو بردارد این محصولات کاملا ارگانیک بوده و ریزش مو رو به طور قطع درمان می کند. در حالت کلی رزماری دارای خواص زیر می باشد.

تقویت خون رسانی به پیاز مو

محرک رشد و ضد ریزش مو

آنتی باکتریال و ضد قارچ

کنترل چربی بیش از حد، مکمل در درمان انواع شوره

ضد پیری زودرس مو و آنتی اکسیدان

در اینجا شما را با بهترین محصولاتی که حاوی رزماری است را معرفی میکنیم.

https://bazaak.ir/?p=11415

برخی از خواص شامپو رزماری:

– تقویت رشد و جلوگیری از ریزش مو با ساختار غیر چرب

– افزایش استحکام و ضخامت تار مو

– کنترل چربی پوست سر، آنتی باکتریال و ضد قارچ

– درمان و ضد شوره

– محرک رشد و بلند شدن مو

– محکم کننده ریشه مو

_ ضد خارش پوست سر

– ترکیبات عصاره برگ رزماری، عصاره جنسینگ، عصاره اسطوخودوس، روغن آویشن، پروتئین هیدرولیزه شده سویا، Apigenin، بیوتین Biotinoyl tripeptide-1 و گلیسرین

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


لوسیون موی ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

برای مشاهده توضیحات و خرید اینجا کلیک نمایید

شامپو رزماری پرمون,شامپو رزماری هگور,شامپو رزماری شون,شامپو رزماری میس ادن,شامپو رزماری ویشکا,شامپو رزماری کلیون,شامپو رزماری پرژک خوبه؟,شامپو رزماری صحت,شامپو رزماری سینره,درمان ریزش مو با گیاه رزماری,درمان ریزش مو با روغن رزماری,قویترین داروی ریزش مو,قویترین داروی ضد ریزش مو,تقویت کننده موی سر,تقويت كننده مو,تقویت کننده موی طلسم,تقویت کننده مودم وایرلس,تقویت کننده موی سینره,تقویت کننده مو گیاهی,تقویت کننده مو ژوتن بانوان,تقویت کننده مو بناول,تقویت کننده مو سریتا,تقویت کننده مو نلی,تقویت کننده مو زوتن,پرپشت کننده موی سر,پرپشت كننده مو,پرپشت کننده مو تاپیک,پرپشت کننده مو پرفکت,پرپشت کننده مو طبیعی,پرپشت کننده مو گیاهی,جلوگیری از ریزش مو در مردان,جلوگیری از ریزش مو در زنان,جلوگیری از ریزش موی سر,جلوگیری از ریزش مو ارثی,جلوگيري از ريزش مو,جلوگیری از ریزش مو در دوران شیردهی,جلوگیری از ریزش موهای چرب,جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی,جلوگیری از ریزش مو در رژیم لاغری,جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی,prp برای جلوگیری از ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید