09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو بعد از زایمان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو بعد از زایمان

در صورت ریزش مو پس از زایمان چه باید کرد؟

چه چیزی باعث ریزش مو پس از زایمان می شود؟برای ریزش مو پس از زایمان چه باید کرد؟

موهای ضخیم و پرتر یکی از بهترین عوارض بارداری است. بسیاری از زنان باردار می گویند که بهترین موهای زندگی خود را در دوران بارداری دارند. متأسفانه، درست مانند خود بارداری، موهای عالی موقتی هستند.

هنگامی که موهای شما چند هفته پس از تولد نوزاد شروع به نازک شدن می کند، می تواند یک شگفتی ناخوشایند باشد. ممکن است موهای شلی روی بالش و لباس خود پیدا کنید، یا ممکن است موها مجرای دوش را مسدود کنند. این افزایش ریزش مو کاملا طبیعی است. این به دلیل تغییر سطح هورمون بعد از بارداری اتفاق می افتد.

چه چیزی باعث ریزش مو پس از زایمان می شود؟

هنگامی که باردار هستید، بدن شما در پاسخ به سطوح هورمون جدید مورد نیاز برای رشد کودک تغییر می کند. تعادل جدید هورمون ها، به ویژه افزایش استروژن ، چرخه رشد مو را تغییر می دهد. مو در دوران بارداری به جای اینکه به مرحله استراحت منتقل شود، مدت بیشتری در مرحله رشد باقی می ماند. از آنجایی که مو به سرعت به پایان چرخه رشد خود نمی رسد، هر روز به تعداد زیادی مو از دست نمی دهید. نتیجه موهای پرتر است.

چرخه های رشد مو مو چندین مرحله رشد را طی می کند. مرحله اول، مرحله رشد است که به آن فاز آناژن نیز گفته می شود، که در آن مو به طور فعال بلندتر می شود. فاز دوم فاز کاتاژن یا فاز انتقالی نامیده می شود که در آن رشد مو کند می شود و فولیکول مو کوچکتر می شود. مرحله سوم فاز تلوژن یا مرحله استراحت است که در آن مو دیگر رشد نمی کند. پس از مرحله استراحت، تک تک تارهای مو در نهایت می ریزند. سپس یک موی جدید شروع به رشد می کند تا جایگزین موهای بیرون شده شود.

موها معمولاً دو تا چهار سال در فاز آناژن هستند. شما می توانید انتظار داشته باشید که ۸۵٪ تا ۹۰٪ از موهای شما در هر زمان معین در این مرحله باشد. هنگامی که موهای شما وارد فاز تلوژن می شود، می توانید انتظار داشته باشید که به مدت دو تا چهار ماه یک قد بماند. پس از آن موها می ریزند. در طول چرخه رشد طبیعی موهای شما، روزانه ۱۰۰ تار مو به طور طبیعی می ریزد.

ریزش مو بعد از زایمان. پس از زایمان، سطح هورمون های شما به سطح قبل از بارداری خود باز می گردد. کاهش استروژن باعث می شود موهای شما به چرخه رشد، استراحت و ریزش برگردد. بخش قابل توجهی از موهای شما بلافاصله فاز استراحت را آغاز می کند. چند ماه بعد، موها مرحله استراحت خود را کامل کرده و شروع به ریزش می کنند.

ریزش مو پس از زایمان قابل توجه است زیرا بسیار بیشتر از ۱۰۰ مویی است که فرد معمولاً در روز از دست می دهد. نام فنی این نوع ریزش مو تلوژن افلوویوم است که به معنای ریزش بیش از حد است. نوسانات هورمونی که در زنان پس از زایمان اتفاق می افتد باعث می شود تارهای مو بیشتر از حد معمول وارد مرحله استراحت شده و چند هفته بعد ریزش کنند. ممکن است متوجه شوید که روزانه ۳۰۰ تار مو از دست می دهید.

آیا ریزش مو پس از زایمان دائمی است؟ افزایش ریزش مو بعد از بچه دار شدن نشانه ریزش دائمی موهای شما نیست. موهای شما باید به مرور زمان به الگوهای رشد معمول خود برگردند. تا زمانی که کودک شما یک ساله شود، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که موهای شما به همان اندازه که در ریشه است پر شود. با این حال، موهای جدید رویش کوتاه‌تر از موهای دیگر روی سر شما خواهند بود.

اگر موهای شما به نازک شدن ادامه می دهد یا به نظر نمی رسد که دوباره رشد کنند، می توانید آن را با پزشک خود در میان بگذارید. ممکن است مشکل سلامت دیگری مانند کم خونی یا بیماری تیروئید داشته باشید که باعث ریزش مو می شود .

برای ریزش مو پس از زایمان چه باید کرد؟

شما نمی توانید از ریزش مو پس از زایمان جلوگیری کنید. این یک بخش طبیعی از بهبودی پس از بارداری است. هیچ درمانی برای توقف تلوژن افلوویوم یا تسریع رشد موهای جدید وجود ندارد. پزشکان خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل را توصیه می کنند . این ممکن است به رشد مو پس از پایان مرحله ریزش کمک کند.

موهایی که پس از بچه دار شدن ریخته اید به مرور زمان دوباره رشد خواهند کرد. با این حال، ممکن است متوجه شوید که موهای جدید زیادی دارید که بسیار کوتاهتر از بقیه موهای شما هستند. اینها رشته های جدیدی هستند که در آنها رشد می کنند و بخشی طبیعی از روند رشد مو پس از زایمان هستند.

ممکن است ظاهر موهای خود را در مرحله ریزش و رشد مجدد دوست نداشته باشید. در این صورت، می توانید از محصولات یا تکنیک های حالت دهنده برای بهبود ظاهر موهای خود استفاده کنید. از نرم کننده های سبک وزن استفاده کنید تا از سنگینی موها و سست نشان دادن آن جلوگیری کنید. محصولات حجم دهنده می توانند موهای شما را پرتر نشان دهند.

یکی از بهترین محصولاتی که برای درمان ریزش بعد بارداری استفاده کنید لوسیون مو فبریژن هست .لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه Fabrigen anti chute lotion از عصاره های کاملا گیاهی معتبر برای درمان ریزش مو، رفع سفیدی مو و پرپشت کننده مو اعم از رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور، فندق، بیوتین و زینک تهیه شده است. این لوسیون با داشتن عصاره های قوی علاوه بر درمان ریزش مو و همچنین تقویت فولیکول های سر باعث درمان سفیدی مو نیز می شود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن

برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– رشد مجدد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد ریزش مو فبریژن اینجا را کلیک کنید.
ریزش مو بعد شیردهی,ریزش مو بعد از بارداری,ریزش مو بعد از زایمان,ریزش مو بعد از شیردهی,ریزش مو بعد از زایمان طبیعی,ریزش مو بعد از زایمان چیست,برای جلوگیری از ریزش مو بعد از بارداری,با ریزش مو بعد از زایمان چه کنیم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید