09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو در بارداری و شیردهی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو در بارداری و شیردهی

درمان ریزش مو در بارداری و شیردهی امکان پذیر است .شاید شنیده باشید که موها در دوران بارداری ضخیم و براق می شوند. این ممکن است به دلیل مقادیر بالای هورمون استروژن که باعث ریزش مو می شود ، در مورد برخی از خانم ها صادق باشد. با این حال ، سایر مادران که دچار ضعف مو یا ریزش مو هستند هم در دوران بارداری و هم در ماههای بلافاصله پس از تولد .
در ضمن نگران کننده بودن ، ریزش مو طبیعی است و می تواند در مواردی مانند هورمونها ، استرس روی بدن یا شرایط پزشکی که همراه با بارداری است ایجاد شود.

زنان و مردان هر روز به طور متوسط ​​حدود ۵۰ تا ۱۰۰ مو از دست می دهند. در دوران بارداری ، افزایش سطح استروژن چرخه طبیعی ریختن فولیکول مو را کند می کند. در نتیجه ممکن است برخی از خانمها در حین بارداری موهای کمتری از دست دهند. اما همیشه اینگونه نیست.

تغییر هورمونی
برخی از خانمها به دلیل استرس یا شوک ممکن است دچار ریزش مو شوند. این بیماری telogen effluvium نام دارد و در زمان بارداری تعداد کمی از خانمها را تحت تأثیر قرار می دهد.
سه ماهه اول ممکن است بدن را تحت فشار قرار دهد زیرا تعادل هورمون ها به طور چشمگیری برای حمایت از کودک در حال رشد تغییر می کند. استرس ممکن است بیشتر موهای خود را ، ۳۰ درصد یا بیشتر ، روی مرحله تلوژن یا “استراحت” چرخه عمر مو قرار دهد. بنابراین ، به جای از بین رفتن متوسط ​​۱۰۰ مو در روز ، ممکن است روزی ۳۰۰ مو از دست بدهید.
ریزش مو به دلیل جابجایی هورمونی ممکن است فوراً اتفاق نیفتد. درعوض ، ممکن است دو تا چهار ماه متوجه نازک شدن شود. این حالت عموماً بیشتر از شش ماه طول نمی کشد و به ریزش دائمی مو منجر نمی شود.

مسائل مربوط به سلامت
به همین ترتیب ، ممکن است مسائل بهداشتی در دوران بارداری بوجود آید و منجر به بروز آنزیم تلوژن شود. ریختن می تواند بسیار چشمگیر باشد ، به ویژه اگر به عدم تعادل مداوم هورمون ها یا ویتامین های اساسی مربوط باشد.

مشکلات تیروئید

اختلالات تیروئید ، مانند پرکاری تیروئید (بیش از حد هورمون تیروئید) یا کم کاری تیروئید (هورمون تیروئید بیش از حد کمی) ، ممکن است در دوران بارداری تشخیص مشکل باشد.

از بین دو شرط ، کم کاری تیروئید شایع است که در هر ۲ یا ۳ از ۱۰۰ خانم باردار تأثیر دارد. ریزش مو یکی از علائم به همراه گرفتگی عضلات ، یبوست و خستگی است. در حدود ۱ از ۲۰ زن نیز ممکن است پس از تولد نوزاد دچار تیروئید (تیروئیدیت پس از زایمان) شوند. در همه موارد ، مشکلات تیروئید به طور معمول با آزمایش خون تشخیص داده می شوند.

کمبود آهن

کمبود آهن زمانی اتفاق می افتد که گلبول های قرمز کافی برای دریافت اکسیژن به بافت های مختلف بدن نداشته باشید. این می تواند باعث ریزش مو به همراه علائم دیگری مانند خستگی ، ضربان قلب نامنظم ، تنگی نفس و سردرد شود.

زنان باردار در معرض خطر ابتلا به کم خونی فقر آهن هستند ، به خصوص اگر بارداری های آنها در نزدیکی واقع شده باشد ، آنها با چند برابر باردار می شوند و یا بیماری شدید صبحگاهی دارند . این بیماری همچنین با آزمایش خون قابل تشخیص است.
در حالی که ریزش مو با این شرایط دائمی نیست ، ممکن است موهای شما به ضخامت نرمال خود باز نگردد تا زمانی که سطح هورمون یا ویتامین به حد طبیعی برگردد.

ریزش مو پس از زایمان
بسیاری از خانم ها ریزش مو را طی چند ماه از زایمان می بینند ، به طور کلی حدود چهار ماه پس از زایمان اوج می گیرند. این در مورد ریزش مو صحیح نیست ، بلکه “ریختن بیش از حد مو” ناشی از افت هورمون استروژن است.

مجدداً ، این نوع ریزش مو تلولوژین افلوژیوم در نظر گرفته می شود. در حالی که ممکن است دیدن هر روز ۳۰۰ یا بیشتر موهای ریخته شده کاملاً مشکل باشد ، معمولاً بدون درمان برطرف می شود.

علل دیگر
توجه به این نکته ضروری است که ریزش مو با تلوژن افلوویوم به طور معمول نازک می شود. اگر متوجه تکه ها یا طاسی شدیدتر شدید ، ممکن است موارد دیگری نیز در این بازی وجود داشته باشد. همچنین شرایط ژنتیکی و خود ایمنی وجود دارد که باعث ریزش مو می شود ، خواه حامله باشید یا نه.

آلوپسی آندروژنیک (طاسی الگوی زنانه) در اثر کوتاه شدن مرحله رشد فولیکول های مو و مدت زمان طولانی تر بین ریختن مو و رشد جدید ایجاد می شود.
آلوپسی آرئاتا باعث ریزش موی لکه دار در پوست سر و سایر قسمت های بدن می شود. ممکن است ریزش مو و رشد مجدد را تجربه کنید که غیرقابل پیش بینی یا چرخه ای باشد. برای درمان این نوع ریزش بهترین دارواستفاده از محلول ضد ریزش حاوی کینین هست

برای درمان چه روشی را انتخاب کنید .استفاده از یک لوسیون موگیاهی در دوران بارداری یکی از بهترین گزینه های درمانی هست هماهنطور که گفتیم گیاه کینین یکی از بهترین گیاهان برای درمان ریزش در زنان هست .

خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

لوسیون ضد ریزش مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ریزش مو در بارداری و جنسیت جنین,ریزش مو در بارداری نشانه چیست,ریزش مو در بارداری و درمان,ريزش مو در بارداري,علت ریزش مو در بارداری,,ریزش مو در شیردهی و درمان,درمان ریزش مو زنان در خانه,درمان ریزش مو زنان خانگی,درمان ریزش مو زنان شیرده,درمان ریزش مو زنان در دوران شیردهی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید