09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان زود سیاتیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان زود سیاتیک

درمان سیاتیک

عصب سیاتیک از ناحیه باسن شما شروع می شود ، تا پایین زانو پایین می رود ، سپس به سایر اعصاب که از پایین ساق پا و پا و انگشتان شما ادامه می یابد منشعب می شود. سیاتیک واقعی آسیب یا تحریک عصب سیاتیک است که از ناحیه باسن / گلوتئال شروع می شود.

سیاتیک چیست؟

سیاتیک درد عصبی ناشی از آسیب یا تحریک عصب سیاتیک است که از ناحیه باسن / گلوتئال منشا می گیرد. عصب سیاتیک طولانی ترین و ضخیم ترین عصب (تقریباً به عرض انگشت) در بدن است. در واقع از پنج ریشه عصبی تشکیل شده است: دو مورد از ناحیه کمر به نام ستون فقرات کمری و سه مورد از قسمت انتهایی ستون فقرات به نام خاجی. پنج ریشه عصب با هم جمع می شوند و یک عصب سیاتیک راست و چپ را تشکیل می دهند. در هر طرف بدن شما ، یک عصب سیاتیک از طریق باسن ، باسن و پایین ساق پا عبور می کند و دقیقاً به زیر زانو ختم می شود. سپس عصب سیاتیک به سایر اعصاب منشعب می شود ، که به سمت پایین پای شما و پا و انگشتان شما ادامه می یابد.

آسیب واقعی به “سیاتیک” عصب سیاتیک در واقع نادر است ، اما اصطلاح “سیاتیک” معمولاً برای توصیف هر دردی که از قسمت پایین کمر منشعب شده و از پایین ساطع می شود ، استفاده می شود. وجه مشترک این درد آسیب دیدگی عصب است – تحریک ، التهاب ، نیشگون گرفتن یا فشرده سازی عصب در کمرتان.

اگر به “سیاتیک” مبتلا هستید ، درد خفیف تا شدیدی را در هر نقطه از مسیر عصب سیاتیک – یعنی هرجای دیگر از پایین کمر ، از طریق باسن ، باسن و / یا پایین پاها تجربه می کنید. همچنین می تواند باعث ضعف عضلانی در ساق پا و پا ، بی حسی در پا و احساس سوزن سوزن شدن ناخوشایند در پا ، پا و انگشتان پا.

درد سیاتیک چه حسی دارد؟

افراد ، بسته به علت آن ، درد سیاتیک را به روش های مختلف توصیف می کنند. برخی افراد درد را به صورت تیز ، تیراندازی یا لرزش درد توصیف می کنند. دیگران این درد را “سوزش” ، “الکتریکی” یا “چاقوکشی” توصیف می کنند.

درد ممکن است مداوم باشد یا بیاید و برود. همچنین ، درد در مقایسه با کمرتان معمولاً در پای شما بیشتر است. اگر به مدت طولانی بنشینید یا بایستید ، هنگام ایستادن و پیچاندن بالاتنه ممکن است احساس درد کند. یک حرکت اجباری و ناگهانی بدن ، مانند سرفه یا عطسه ، همچنین می تواند درد را بدتر کند.

آیا سیاتیک می تواند در پایین هر دو پا ایجاد شود؟

سیاتیک معمولاً هر بار فقط یک پا را درگیر می کند. با این حال ، ممکن است سیاتیک در هر دو پا دیده شود. به سادگی مسئله این است که عصب در امتداد ستون فقرات کج شود.

آیا سیاتیک به طور ناگهانی اتفاق می افتد یا اینکه زمان لازم است تا ایجاد شود؟

سیاتیک می تواند به طور ناگهانی یا تدریجی بروز کند. بستگی به علت دارد. فتق دیسک می تواند باعث درد ناگهانی شود. آرتروز در ستون فقرات با گذشت زمان به آرامی ایجاد می شود.

عوامل خطر برای سیاتیک چیست؟
در صورت ابتلا به سیاتیک بیشتر در معرض خطر قرار می گیرید:

آسیب دیدگی / آسیب قبلی: آسیب به کمر یا ستون فقرات شما را در معرض خطر بیشتری برای سیاتیک قرار می دهد.
زندگی زنده: با پیری طبیعی ، ساییدگی طبیعی بافت استخوان و دیسک های ستون فقرات به وجود می آید. پیری طبیعی می تواند در اثر آسیب و فشار در اثر تغییرات و جابجایی استخوان ، دیسک و رباط ها ، باعث آسیب دیدن اعصاب شود.
اضافه وزن دارند: ستون فقرات شما مانند یک جرثقیل عمودی است. عضلات شما ضد وزنه هستند. وزنی که در جلوی بدن خود تحمل می کنید همان چیزی است که ستون فقرات (جرثقیل) شما باید بلند کند. هرچه وزن شما بیشتر باشد ، عضلات کمر (وزنه های مقابل) شما باید بیشتر کار کنند. این می تواند منجر به کشیدگی پشت ، درد و سایر مشکلات کمر شود.
فاقد یک هسته قوی: “هسته” شما عضلات پشت و شکم شما هستند. هرچه هسته شما قوی تر باشد ، پشتیبانی بیشتری از کمرتان خواهید داشت. برخلاف ناحیه قفسه سینه ، جایی که قفسه دنده شما پشتیبانی می کند ، تنها حمایت از کمرتان عضلات است.
یک شغل بدنی فعال و فعال داشته باشید: مشاغلی که به وزنه برداری سنگین احتیاج دارند ممکن است خطر ابتلا به مشکلات کمر و استفاده از کمر را افزایش دهند یا مشاغل با نشستن طولانی مدت ممکن است مشکلات کمر را افزایش دهد .
عدم استقامت مناسب در اتاق وزنه برداری: حتی اگر از نظر جسمی تناسب اندام و تحرک کافی داشته باشید ، اگر از فرم بدنی مناسب در حین وزنه برداری یا سایر تمرینات تمرینات قدرتی پیروی نکنید ، باز هم می توانید مستعد سیاتیک شوید.
دیابت داشته باشید: دیابت احتمال آسیب عصبی را افزایش می دهد و احتمال سیاتیک را افزایش می دهد.
آرتروز داشته باشید: آرتروز می تواند به ستون فقرات آسیب برساند و اعصاب را در معرض آسیب قرار دهد.
یک شیوه زندگی غیرفعال را در پیش بگیرید : نشستن طولانی مدت و ورزش نکردن و تحرک و انعطاف پذیری عضلات می تواند خطر ابتلا به سیاتیک را افزایش دهد.
دود: نیکوتین موجود در تنباکو می تواند به بافت نخاعی آسیب برساند ، استخوان ها را ضعیف کرده و باعث سایش دیسک های مهره ای شود.
آیا دلیل بارداری ناشی از سیاتیک در بسیاری از زنان باردار این است که وزن بارداری چیست؟
درست است که سیاتیک در بارداری شایع است اما افزایش وزن دلیل اصلی ابتلا به سیاتیک در زنان باردار نیست. توضیح بهتر این است که برخی از هورمون های بارداری باعث شل شدن رباط های آنها می شوند. رباط ها مهره ها را با هم نگه داشته و از دیسک ها محافظت کرده و ستون فقرات را ثابت نگه می دارند. رباط های شل شده می توانند باعث ناپایداری ستون فقرات شوند و ممکن است باعث لغزش دیسک ها شود ، که منجر به سوزاندن اعصاب و ایجاد سیاتیک می شود. وزن و موقعیت کودک همچنین می تواند به عصب فشار وارد کند.

خبر خوب این است که روش هایی برای کاهش درد سیاتیک در دوران بارداری وجود دارد و درد پس از تولد برطرف می شود. فیزیوتراپی و ماساژ درمانی ، دوش آب گرم ، گرما ، داروها و سایر اقدامات می توانند به شما کمک کنند. اگر باردار هستید ، حتماً روشهای خوب وضعیت بدن را در دوران بارداری دنبال کنید تا درد شما نیز تسکین یابد.

بهترین محصول برای برطرف کردن سیاتیک استفاده از شیره سقز اصل و خالص هست که در ادامه معرفی میکینم

برای دیدن شیره سقز و خرید اینجا را کلیک کنید
سیاتیک در بارداری,سیاتیک درمان قطعی دارد,سیاتیک کمر و پا,سیاتیک پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید