09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان زیاد شدن اشتهاء
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان زیاد شدن اشتهاء

جهت کنترل اشتها ابتدا باید ریشه آن مشخص شود تا بتوان آن را کنترل نمود.در اکثر مواقع اشتهای زیاد به علت مشکلات عصبی می‌باشد. عصبی شدن ، اضطراب ، دلشوره و افسردگی منجر میشود یک شخص به غذاخوردن پناه بیاورد.

یک علت دیگر اشتهای‌زیاد افزایش اسید معده است که می‌تواند خودبخودی و یا به علت تغذیه غلط باشد. به عنوان مثال چائی زیاد ، موادغذایی که در کارخانجات تولید میشوند مانند چیپس ، پفک ، شکلات ، بیسکوئیت ، سوسیس ، کالباس و نوشابه ( به علت اینکه در کارخانه از مواد شیمیائی جهت عمل آوری این مواد استفاده میشود ) منجر به افزایش اسید معده میشوند .

علت دیگر افزایش اشتها تنظیم نکردن زمان وعده ‌های غذایی است‌. وقتی که فاصله دو وعده غذا زیاد می‌شود ، بتدریج سوخت و ساز کاهش و اشتهای وعده بعدی افزایش می یابد . پس در این فاصله حتما باید از میان وعده استفاده نمود تا هم سوخت و ساز زیاد شود و هم اشتهای وعده بعد را بتوانیم کنترل نماییم .این میان وعده باید از میوه ، خرما ، لقمه‌ای نان و پنیر و سبزی و یا چند عدد بیسکوییت تشکیل شود ولی نباید بصورت خرده خوری( ناخنک ) استفاده شود‌..

داروی گیاهی زیر توصیه شده از عطار حاج حسن نودری برای درمان زیاد شدن اشتهاء است:

– جنطیبانا

– پوست بید

– بادآور

– هزار چشم

– قنطوریون باریک

روزانه یک چنگه از گیاهان فوق را در ۳ لیوان آب، به مدت ۲ دقیقه بجوشانید و نیم ساعت دم بکشانید و بعد از صافی بگذرانید و گهگاه میل کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید