09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع آفتاب سوختگی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع آفتاب سوختگی صورت

پوست شما در صورت آفتاب گرفتن بیش از حد و بدون محافظت مناسب از ضد آفتاب و لباس ، می تواند بسوزد. برای کمک به بهبود و تسکین پوست سوزش آور ، مهم است که به محض مشاهده آفتاب سوختگی ، آن را درمان کنید. اولین کاری که باید انجام دهید بیرون آمدن از آفتاب است – و ترجیحاً در داخل خانه.

اگر در داخل خانه قرار بگیرید ، این نکات متخصصان پوست می تواند به رفع ناراحتی کمک کند:

برای کمک به تسکین درد ، مرتباً حمام یا دوش آب سرد بگیرید. به محض بیرون آمدن از وان یا دوش ، به آرامی خود را خشک کنید ، اما کمی آب بر روی پوست خود بگذارید. سپس ، برای به دام انداختن آب در پوست خود ، از یک مرطوب کننده استفاده کنید. این می تواند به کاهش خشکی کمک کند.

برای تسکین پوست آفتاب سوخته از مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی آلوئه ورا یا رزاگوسا باشد. آفتاب سوختگی را با محصولات “-cain” (مانند بنزوکائین) درمان نکنید ، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست یا ایجاد واکنش آلرژیک شود.

مصرف آسپرین یا ایبوپروفن را در نظر بگیرید تا به کاهش تورم ، قرمزی و ناراحتی کمک کند.

آب اضافی بنوشید. آفتاب سوختگی مایعات را به سطح پوست و دور از بقیه بدن می کشد. نوشیدن آب اضافی هنگام آفتاب سوختگی به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند.

اگر تاول های پوستی شما وجود دارد ، اجازه دهید تاول ها خوب شوند. تاول زدن پوست به معنای آفتاب سوختگی درجه دو است. شما نباید تاول بزنید ، زیرا تاول هایی ایجاد می شوند که به پوست شما کمک می کند تا بهبود یابد و از شما در برابر عفونت محافظت کند.

در هنگام بهبود پوست از آفتاب سوختگی بیشتر مراقبت کنید. هنگام بیرون از خانه از لباسی استفاده کنید که پوست شما را می پوشاند پارچه های تنگ بافته شده بهترین عملکرد را دارند. وقتی پارچه را تا زیر نور شدید نگه می دارید ، نباید هیچ نوری را از خود عبور دهید.

اگرچه به نظر می رسد یک وضعیت موقتی است ، آفتاب سوختگی – نتیجه قرار گرفتن در معرض بیش از حد پوست توسط اشعه ماورا بنفش (UV) خورشید – می تواند آسیب طولانی مدت به پوست وارد کند. این آسیب خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد و محافظت از پوست در برابر آفتاب را حیاتی می کند.

– روشن کننده درمانی قوی پوست به علت دارا بودن ROUMEX تایروستات و پیگمنت های معدنی
– ترمیم کننده قوی پوست بعد از پلکسر، لیزر، میکرو، پیلینگ و سایر کارهای تهاجمی پوست
– پیشگیری و درمان لک های موجود
– آبرسانی عمیق پوست
– درمان لک های پوستی
– درمان نازکی پوست
– درمان قرمزی پوست
– جلوگیری از ایجاد لک های پلکسر، لیزر، آفتاب، بارداری، افزایش سن، کک و مک و…

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

سوختگی افتاب درمان,سوختگی افتاب صورت,افتاب سوختگی دستها,افتاب سوختگی دست و پا,افتاب سوختگی و خارش پوست,افتاب سوختگی پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید