09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع تیرگی بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع تیرگی بدن

 

معمولا همه ی افراد در طول زندگی خود با تیرگی یا سیاهی زانو ، آرنج ، کشاله ران و ناحیه تناسلی روبرو می شوند ، وقتی رنگدانه های تیره در این نواحی بیشتر شود

پوشیدن لباس های باز خجالت آور می شود .دلیل تیره شدن پوست بدن می توانند زیاد باشد اگر مشکل درونی ندارید می توانید علل شایع تیرگی بدن را در زیر مشاهده کنید .

۱- استفاده بیش از حد از تیغ : وقتی شما موی نواحی زیر بغل یا تناسلی را با تیغ از بین می برید در واقع فقط از روی سطح پوست می تراشید و موها همچنان در زیر پوست باقی مانده اند .و همین موهای باقی مانده در زیر پوست باعث تیره به نظر رسیدن پوست می شود و رفته رفته با زیاد شدن شیو با تیغ، موها کلفت تر می شود و تیرگی پوست شدیدتر.

۲ – وجود لایه های مرده در سطح پوست : ممکن است پوست شما دارای لایه های مرده زیادی باشد و به همین منظور تا زمانی که از بین نرفته اند باعث تیره به نظر رسیدن پوست بدن می شود .برای از بین بردن لایه های مرده از یک پارچه ضخیم و صابون یا ژل روشن کننده استفاده کنید .همچنین بهترین راه برای از بین بردن لایه های مرده استفاده از اسکراب می باشد .

۳- استفاده بیش از حد دئورانت ها و اسپری ها

وقتی بیش ازحد ، از این محصولات استفاده کنید مطمئن باشید دچار تیرگی پوست می شوید .

اصطکاک ، تعریق ، عوامل وراثتی و دیابت نیز از عوامل دیگر تیرگی پوست می باشد . برای روشن کردن بهتر و سریع تر پوست می توانید از محصولات زیر نیز استفاده کنید.


برای مشاهده محصولات درمان تیرگی بدن اینجا کلیک نمایید

درمان تيرگي كشاله ران,درمان تیرگی کشاله ران و زیر بغل,رفع تیرگی کشاله ران,درمان سیاهی کشاله ران,رفع تیرگی کشاله ران با داروهای گیاهی,رفع تیرگی کشاله ران و واژن,رفع تیرگی کشاله ران و زیر بغل,رفع تیرگی کشاله ران با لیزر,درمان سیاهی کشاله ران و واژن,درمان تیرگی کشاله ران با طب سنتی,رفع تیرگی کشاله ران با حنا,درمان گیاهی تیرگی کشاله ران,از بین بردن تیرگی بدن,کرم از بین بردن سیاهی بدن,از بین بردن تیرگی پوست بدن,کرم برای از بین بردن تیرگی بدن,روش از بین بردن تیرگی بدن,از بین بردن سیاهی های بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید