09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع جای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع جای جوش

به نظر می رسد ناعادلانه است ، اما ، برای بسیاری از مردم ، حتی پس از جوش و لکه های پوستی بهبود یافته ، پوست آنها هنوز هم علائم آکنه را تحمل می کند. یکی از این علائم علائم جوش ناشی از مشکلات رنگدانه است و می توانند بسیار ناراحت کننده باشند.
خوشبختانه گزینه هایی برای نورپردازی این علائم جوش وجود دارد تا کمتر مورد توجه قرار گیرند و گاهی نیز نامرئی باشند. در این مقاله به اقدامات متفاوتی که می توانید امتحان کنید و همچنین توضیح می دهد که چگونه علائم جوش در وهله اول به وجود می آید.

علائم قرمز یا قهوه ای که پس از بهبودی لکه ها باقی می ماند ، ناشی از رنگدانه شدن است و به عنوان علائم فشار خون بالا التهاب پس از التهاب شناخته می شوند – پس از التهاب زیرا آنها بعد از فوت خود التهاب (لکه) ظاهر می شوند.

علائم جوش ناشی از آکنه است
علائم جوش از علل نواحی پرفشاری خون است
تولید ملانین ، که وظیفه رنگ آمیزی در پوست ما را بر عهده دارد ، ناشی از نور خورشید است. پوست ما ملانین را برای محافظت از خود در برابر آفتاب تولید می کند و این ملانین است که به طور معمول باعث درخشش سالم پوست می شود.

هنگامی که بافت پوست ما آسیب دیده است – همانطور که در مورد جوش های آکنه وجود دارد – مقدار زیادی ملانین می تواند در یک ناحیه جمع شود. این ملانین اضافی پس از بهبودی لکه ها باقی مانده و نشان خود را روی پوست می گذارد.

افرادی که پوست تیره دارند معمولاً بیشتر از کسانی که دارای پوستی سبک تر هستند ، بیشتر تحت تأثیر علامت هایپرپیگمانتاسیون قرار دارند زیرا رنگ پوست در پوست تیره قوی تر است.

خوشبختانه طیف وسیعی از گزینه های درمانی در دسترس است که می تواند به محو یا کاهش علائم رنگدانه کمک کند و در برخی موارد ، آنها را به طور کامل از بین ببرد. این شامل کرم های روشن کننده یا لایه برداری است که می توانید با ما همراه باشید تا کرم های روشن کننده مناسبی را برایتانمعرفی کنیم.
پس از بهبودی آکنه ، می توانید کرم هایی را تهیه کنید که بطور خاص برای محو شدن علائم آکنه تهیه شده اند. حتماً محصولاتی را انتخاب کنید که غیر کامدوژنیک باشند تا از بروز عود آکنه جلوگیری نکنید.

سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه

انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

سرم ضد لک روشن کننده اربوتین ژیورل

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

جای جوش قرمز,جای جوش عمیق,,جای جوش بدن,جای جوش روی باسنم,جای جوش روی بینی,جای جوش کمر,جای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید