09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع خشکی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع خشکی پوست صورت

مرطوب کردن پوست خارش دار و خشک

پوست خشک زمانی رخ می دهد که پوست رطوبت کافی را حفظ نکند. این می تواند در نتیجه حمام کردن مکرر، استفاده از صابون های خشن، افزایش سن یا برخی شرایط پزشکی رخ دهد. و برای کسانی که در آب و هوای سردتر هستند، می تواند از هوای سرد و خشک زمستانی ناشی شود.

در طول ماه های زمستان در نیمکره شمالی، ممکن است از پوست قرمز، خشن، خام و خارش دار رنج ببرید. این به این دلیل است که هوای سرد زمستانی به معنای رطوبت کم، چه در فضای باز و چه در داخل خانه است. محتوای آب اپیدرم (خارجی ترین لایه پوست) تمایل دارد سطح رطوبت اطراف آن را منعکس کند. خوشبختانه، بسیاری از کارهای ساده و ارزان وجود دارد که می توانید برای از بین بردن خشکی پوست در زمستان، که به عنوان خارش زمستانی یا خشکی زمستانه نیز شناخته می شود، انجام دهید.

حتی اگر در بخشی از جهان زندگی می کنید که هوای سرد زمستانی در حال حاضر – یا هرگز – نگران کننده نیست، بیشتر مردم در برخی مواقع نیاز به مدیریت پوست خشک دارند. این نکات برای نرم و سالم نگه داشتن پوست می تواند به همه کسانی که با پوست خشک مبارزه می کنند، از سرد نیوانگلند گرفته تا هاوایی ملایم و فراتر از آن، کمک کند.

حفظ رطوبت در پوست

مرطوب‌کننده‌های پوست، که لایه بالایی سلول‌های پوست را آبرسانی می‌کنند و رطوبت را محبوس می‌کنند، اولین قدم برای مبارزه با خشکی پوست هستند . آنها شامل سه نوع اصلی از مواد تشکیل دهنده هستند. مرطوب کننده ها که به جذب رطوبت کمک می کنند عبارتند از: سرامیدها (تلفظ سر-A-mids)، گلیسیرین، سوربیتول، اسید هیالورونیک و لسیتین. مجموعه دیگری از مواد – به عنوان مثال، پترولاتوم (ژله نفتی)، سیلیکون، لانولین و روغن معدنی – به بستن این رطوبت در پوست کمک می کند. نرم کننده ها مانند اسیدهای لینولئیک، لینولنیک و لوریک با پر کردن فضای بین سلول های پوست، پوست را صاف می کنند.

به طور کلی، هر چه مرطوب‌کننده غلیظ‌تر و چرب‌تر باشد، اثربخشی آن بیشتر خواهد بود. برخی از موثرترین (و کم هزینه ترین آنها) ژل نفتی و روغن های مرطوب کننده (مانند روغن معدنی) هستند. از آنجایی که آنها حاوی آب نیستند، بهتر است در زمانی که پوست هنوز مرطوب است از حمام استفاده کنید تا رطوبت را مسدود کنند. سایر مرطوب کننده ها حاوی آب و همچنین روغن به نسبت های مختلف هستند. این روغن ها کمتر چرب هستند و ممکن است از نظر آرایشی جذاب تر از وازلین یا روغن ها باشند.

برای پوست خشک چه کاری می توانید انجام دهید؟

در اینجا چند راه برای مبارزه با خشکی پوست وجود دارد که در صورت تمرین مداوم موثر هستند:

در زمستان از مرطوب کننده استفاده کنید. آن را روی حدود ۶۰% تنظیم کنید، سطحی که باید برای دوباره سازی لایه بالایی پوست کافی باشد.
خودتان را به یک حمام یا دوش ۵ تا ۱۰ دقیقه ای در روز محدود کنید. اگر بیشتر از آن حمام کنید، ممکن است بسیاری از لایه های چرب پوست را از بین ببرید و باعث از دست دادن رطوبت آن شوید. از آب ولرم به جای داغ استفاده کنید که می تواند روغن های طبیعی را از بین ببرد.
استفاده از صابون ها را به حداقل برسانید. در صورت لزوم، محصولات مرطوب کننده مانند Dove، Olay و Basis را انتخاب کنید یا از پاک کننده های بدون صابون مانند Cetaphil، Oilatum-AD و Aquanil استفاده کنید. از صابون‌های دئودورانت، صابون‌های معطر و محصولات الکلی که می‌توانند روغن‌های طبیعی را از بین ببرند، دوری کنید.
برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست، از اسفنج های حمام، برس های اسکراب و دستمال های شستشو دوری کنید. اگر نمی خواهید آنها را به طور کلی رها کنید، حتما از یک لمس سبک استفاده کنید. به همین دلیل، هنگام خشک کردن با حوله، پوست را به آرامی بکشید یا لکه (مالش ندهید).
بلافاصله پس از حمام کردن یا شستن دست ها از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. این کمک می کند که فضاهای بین سلول های پوست شما بسته شود و در حالی که پوست شما هنوز مرطوب است، رطوبت را مسدود می کند.
برای کاهش احساس چربی وازلین و کرم های غلیظ، مقدار کمی از آن را به دستان خود بمالید و سپس آن را روی نواحی آسیب دیده بمالید تا جایی که نه دست شما و نه نواحی آسیب دیده احساس چربی نکنند.
هرگز، هرگز خراش. اغلب اوقات، یک مرطوب کننده می تواند خارش را کنترل کند. همچنین می توانید از کیسه سرد یا کمپرس برای از بین بردن لک های خارش دار استفاده کنید.
از شوینده های لباسشویی بدون عطر استفاده کنید و از نرم کننده های پارچه خودداری کنید.
از پوشیدن پارچه های پشمی و سایر پارچه هایی که می توانند پوست را تحریک کنند خودداری کنید.

ابرسان ژونس ژان داوز

برخی از خواص کرم ژوونس جوانی ژان داوز:
– جوانسازی و ضدچروک فوق العاده قوی پوست
– برطرف کردن علائم پیری پوست
– سفت و لیفت کننده قوی پوست
– درمان خطوط اخم و خنده
– افزایش الاستین و کلاژن سازی پوست با روغن روغن پرتول کالوفیلوم (یک ماده فعال طبیعی)
– ترمیم کننده فوق العاده قوی پوست بعد از سوختگی، بخیه، پلکسر و لیزر
– درمان التهاب و قرمزی پوست بعد از سوختگی یا استفاده از روش های تهاجمی پوست
– رطوبت رسان فوق العاده قوی با ماندگاری بالا
– ترمیم سلولهای پوستی
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
آبرسان پوست خشک,آبرسان پوست خشک و حساس,بهترین آبرسان پوست خشک,آبرسان برای پوست خشک,تونر آبرسان پوست خشک,ژونس داوز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید