09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع سیاهی دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع سیاهی دور چشم


دلایل سیاهی زیر چشم

سیاهی زیر چشم یکی از شکایات رایج به خصوص خانم هاست. دایره‌های پوست تیره‌تر می‌توانند زمانی ظاهر شوند که شما خسته هستید یا آلرژی دارید و برخی افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به آن هستند.

توجه به این نکته ضروری است که سیاهی زیر چشم خطرناک نیست و نیازی به درمان ندارد. با این حال، بسیاری از مردم می خواهند بدانند چگونه به دلایل زیبایی از شر سیاهی زیر چشم خلاص شوند.

سیاهی زیر چشم مجموعه ای رایج از علائم است، از جمله رنگدانه های تیره تر پوست و احتمالا پف کردگی به شکل دایره ای در زیر پلک پایین. از نظر پزشکی، به این ناحیه به عنوان ناحیه فرواوربیتال گفته می شود که قسمتی از صورت بین قسمت پایینی حدقه چشم و سقف دهان است.

تحقیقات در مورد علت سیاهی زیر چشم انجام نشده است، اما برخی از علل آن شناسایی شده است.

ژنتیک

برخی افراد فقط مستعد سیاهی زیر چشم هستند. آنها ممکن است دارای پوست نازک یا رسوبات چربی اضافی در ناحیه زیر چشمی باشند که باعث ایجاد سایه می شود. برخی دیگر دارای رگهای نزدیک به سطح پوست در آن ناحیه هستند که باعث ایجاد رنگدانه (رنگ) بیشتر می شود. اگرچه این ویژگی ها از نظر پزشکی جای نگرانی ندارند، اما می توانند باعث سیاهی دور چشم شوند. سیاهی و کیسه های زیر چشم می تواند یک ویژگی جسمانی ارثی باشد، به همین دلیل به نظر می رسد که در خانواده ها دیده می شود.

استرس یا خستگی

بسیاری از افراد سیاهی یا کیسه های زیر چشم خود را با خستگی یا استرس مرتبط می دانند. هنگامی که فردی استرس یا خستگی را تجربه می کند، جریان خون به ناحیه زیر چشمی می تواند کند شود. از آنجایی که پوست آن ناحیه نازک است، خون جمع شده می تواند رنگ تیره تری ایجاد کند. در عین حال، خون تجمع یافته می تواند رگ های خونی را کشیده و کیسه های متورم زیر چشم را ایجاد کند. ۳

آلرژی

واکنش های آلرژیک رایج مانند تب یونجه باعث التهاب و تورم در ناحیه چشم می شود. این می تواند منجر به سیاهی حلقه ها و کیسه ها شود. ۴

سیگار کشیدن

سیگار کشیدن می تواند باعث از دست دادن کلاژن شما شود و پوست نازک زیر چشم را حتی نازک تر کند. این می تواند ظاهر حلقه های تیره را چشمگیرتر کند.

سن

کلاژن با افزایش سن از بین می‌رود و پوست شما اغلب نازک می‌شود، بنابراین سیاهی و پف‌کردگی در افراد مسن‌تر شایع‌تر است. این امر می تواند منجر به نمایان شدن رگ های خونی قرمز مایل به آبی زیر چشم شود. همچنین، برخی از افراد ممکن است با افزایش سن دچار پلک های پف کرده یا گودی زیر چشم شوند. این تغییرات فیزیکی می تواند سایه هایی ایجاد کند که به نظر می رسد حلقه های تیره زیر چشم است.

چگونه حلقه های سیاه زیر چشم را درمان کنیم

اگرچه بسیاری از افراد می خواهند از شر سیاهی دور چشم خلاص شوند، اما هیچ راه اثبات شده ای برای این کار وجود ندارد. ژنتیک نقش مهمی در ایجاد حلقه های سیاه دارد. از آنجایی که هیچ راهی برای تغییر ژنتیک وجود ندارد، ممکن است نتوانید حلقه های سیاه یا پف را به طور کامل از بین ببرید.

مراقبت از خود

گاهی اوقات، چشمان تیره می تواند نشان دهنده این واقعیت باشد که شما از خود مراقبت نمی کنید. مطمئن شوید که به اندازه کافی بخوابید، مقدار زیادی آب بنوشید و از سیگار کشیدن خودداری کنید. نداشتن خواب کافی همچنین می تواند استرس را افزایش دهد که می تواند سیاهی دور چشم را بدتر کند. احتمالاً در کل احساس بهتری خواهید داشت و ممکن است شاهد روشن شدن حلقه های تیره خود باشید.

سعی کنید قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی صورت خود را کاهش دهید یا از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که هر روز از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) 30 استفاده می کنید. عینک آفتابی و کلاه می تواند از پوست در برابر نور خورشید محافظت کند و از بدتر شدن حلقه های تیره زیر چشم شما جلوگیری کند.

کمپرس خنک

استفاده از کمپرس خنک روی چشم می تواند التهاب را کاهش دهد. ۴ برای مزایای بیشتر، سعی کنید برش های ضخیم خیار خنک را به مدت حدود ۱۰ دقیقه روی پلک های خود بمالید. سپس محل را با آب بشویید. خیار حاوی ویتامین K است که با کاهش سیاهی دور چشم و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست مرتبط است.

آلرژی را درمان کنید

اگر سیاهی دور چشم شما ناشی از آلرژی است، درمان علائم ممکن است ظاهر حلقه های سیاه یا کیسه ها را کاهش دهد. در طول سال که علائم شما بدترین هستند، روزانه یک آنتی هیستامین مصرف کنید. از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید، پنجره ها را بسته نگه دارید و قبل از خواب دوش بگیرید.

برای دیدن انواع کرم دور چشم و خرید اینجا را کلیک کنید .

سیاهی دور چشم,رفع سیاهی دور چشم,علت سیاهی دور چشم,از بین بردن سیاهی دور چشم,درمان قطعی سیاهی دور چشم,ماسک برای سیاهی دور چشم,کرم سیاهی دور چشم,درمان سریع سیاهی دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید