09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع سیاهی دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع سیاهی دور چشم


بسیاری از مردم معتقدند که پلک های تیره باعث خستگی در آنها می شود. اگرچه این علامت خطرناک نیست ، اما گاهی اوقات می تواند بر سلامت و عزت نفس فرد تأثیر بگذارد.

بسته به علت تیرگی پلک ها ، پزشک ممکن است راه هایی را پیشنهاد کند که در آن فرد می تواند ظاهر خود را کاهش دهد. برخی از داروهای پیشگیرانه می توانند به افرادی که دارای عوامل خطرناک برای تیرگی پلک هستند نیز کمک کنند.

به مطالعه ادامه دهید تا با دلایل مختلف تیرگی پلک ها و روش های درمانی و روش های درمانی بیشتر آشنا شوید. ما همچنین برخی از روش های پیشگیری را پوشش می دهیم.

علل
بارداری ، ژنتیک و بیش از حد رنگ آمیزی از دلایل احتمالی تیرگی پلک ها است.
چندین دلیل ممکن است برای ایجاد تیرگی پلک وجود داشته باشد. دانستن علت می تواند به پزشک کمک کند مناسب ترین روش های درمانی را توصیه کند.

۱٫ بارداری
در دوران بارداری ، زنان ممکن است تغییراتی در پوست خود مشاهده کنند. یکی از شایع ترین بیماری های پوستی که در دوران بارداری رخ می دهد ، ملاسما است. زنان باردار مبتلا به ملاسما متوجه لکه های هایپرپیگمانته قهوه ای یا خاکستری قهوه ای در صورت خود می شوند.

وقتی این وصله ها روی پلک ها ظاهر می شوند ، ممکن است باعث ایجاد پلک های تیره شوند.

لکه های تیره لکه های پوستی با افزایش ملانین است که رنگدانه ای است که سلول های پوست برای ایجاد رنگ پوست ایجاد می کنند. در مناطق بیش از حد رنگدانه ، سلولها مقدار زیادی ملانین تولید می کنند.

برخی از پزشکان فکر می کنند که ملاسما ممکن است در دوران بارداری به دلیل تغییر در سطح هورمون ظاهر شود ، اما علت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

۲٫ ژنتیک
برخی از محققان اظهار داشتند که ژن های ما ممکن است در ایجاد پلک های تیره تأثیر بگذارند. این علامت ممکن است برخی از اعضای خانواده را بیش از دیگران تحت تأثیر قرار دهد.

این محققان همچنین خاطرنشان می کنند که افراد گزارش کرده اند که پلک های تیره را در دوران کودکی مشاهده می کنند که با افزایش سن بیشتر تیره می شوند. برخی از افراد همچنین گزارش کردند که هنگامی که دچار استرس می شوند ، تیرگی بدتر می شود ، در حالی که استراحت و سلامتی باعث کاهش رنگ تیره می شود.

۳٫ هایپرپیگمنتیشن ناشی از التهاب
اگزمای مزمن و التهاب آلرژیک چشم می تواند باعث هایپرپیگمانتاسیون و تیرگی پلک شود.

برخی از افراد می توانند از مالیدن و خراشیدن پوست دور چشم ، پلک های تیره ایجاد کنند. تجمع مایعات در اثر آلرژی می تواند باعث ایجاد تیرگی در پلک ها نیز شود.

۴٫ ملانوسیتوز پوستی
ملانوسیت ها سلول های پوستی هستند که ملانین را تولید می کنند ، رنگدانه ای که به پوست رنگ می دهد. افراد مبتلا به ملانوسیتوز پوستی ممکن است ملانوسیت در درم پوست داشته باشند که باعث تیرگی پلک ها می شود. به طور معمول ، افراد مبتلا به ملانوسیتوز پوستی بر روی پلک های خود لکه های خاکستری یا خاکستری آبی دارند.

ملانوسیتوز پوستی می تواند ناشی از دلایل اکتسابی یا مادرزادی باشد. برخی از دلایل اکتسابی ملانوسیتوز پوستی عبارتند از:

قرارگیری در معرض نور خورشید
تغییرات هورمونی در بارداری
اگزمای مزمن

۵٫ افزایش تعداد رگهای خونی
یکی دیگر از دلایل عمده تیرگی پلک ها ، نازک شدن پوست و وجود رگ های خونی در اطراف پلک ها است. افراد ممکن است در دوران قاعدگی متوجه تیرگی پوست اطراف چشم شوند. معمولاً افزایش عروق باعث تیرگی زیر چشم می شود.

پزشکان می توانند با کشش دستی پوست ، تشخیص افزایش عروق زیر پوست اطراف چشم را تأیید کنند. اگر علت آن افزایش تعداد رگهای خونی باشد ، وقتی پزشک پوست را کش می دهد ، رنگ آن کمرنگ یا روشن نمی شود.

۶٫ مواد مخدر
برخی از داروها می توانند پلک های تیره ایجاد کنند. آنالوگهای پروستاگلاندین که پزشکان برای درمان گلوکوم مانند لاتانوپروست (Xalatan) و bimatoprost (Lumigan) استفاده می کنند ، پس از حدود ۳–۶ ماه استفاده می توانند باعث تیرگی پلکها شوند . پزشکان متوجه شده اند که هنگامی که افراد از استفاده از بیماتوپراست دست می کشند ، تیرگی می تواند کاملاً محو شود.

۷٫ اشک با افزایش سن
با افزایش سن ، مردم می توانند دچار اشک آب شوند ، که فرورفتگی در ناحیه زیر چشم و نزدیک بینی است. در اثر از بین رفتن چربی و نازک شدن پوست ناحیه ، اشک آور ایجاد می شود.

این تغییرات وابسته به سن به نظر می رسد توخالی از لبه دور چشم، و سایه می توانید ظاهر حلقه های تیره برجسته.

۸٫ تورم در اطراف چشم
هر دو موضعی و سیستمیک علل می تواند افزایش تورم اطراف پلک ها. فردی با پلک های تیره که صبح یا بعد از خوردن یک وعده غذایی نمکی بدتر به نظر می رسد ممکن است تورمی در اطراف چشم داشته باشد که در طول روز کاهش می یابد.

بسته به علت ، برخی از تغییر در سبک زندگی می تواند ظاهر پلک های تیره را بهبود بخشد. برخی از تغییر شیوه زندگی و درمان های خانگی که ممکن است به شما کمک کنند شامل موارد زیر است:

خواب کافی اگر خواب کم بدتر شود
مصرف نمک را کاهش دهید ، اگر بعد از خوردن یک وعده غذایی نمکی ، تیرگی بیشتر مشخص شود
استفاده از کرم ضد آفتاب ، اگر بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب پلک ها تیره به نظر برسند
استفاده از کمپرس سرد ، در صورت تورم ناشی از آلرژی یا دلایل دیگر ، پلک های تیره را بدتر می کند
بلند کردن سر در هنگام خواب ، اگر تاریکی صبح بدتر به نظر برسد
بسیاری از این تغییرات در سبک زندگی نه تنها می تواند ظاهر پلک های تیره را بهبود بخشد بلکه سلامت کلی را نیز بهبود می بخشد.

جلوگیری
زنان باردار ممکن است نتوانند جلوی ملاسما را بگیرند . لکه ها ممکن است پس از زایمان کمرنگ یا از بین بروند ، اما ممکن است بعضی از خانم ها لکه هایی داشته باشند که سالها ادامه داشته باشد. متخصصان پوست می گویند که زنان باردار می توانند هنگام گذراندن وقت در خارج از خانه با استفاده از ضد آفتاب و کلاه لبه پهن از بدتر شدن ملاسما جلوگیری کنند.

پرهیز از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب توصیه استاندارد به همه برای

ارتقا healthy پوست سالم است. افراد باید روزانه از کرم های ضد آفتاب یا مرطوب کننده های ضد آفتاب به صورت و پلک های خود استفاده کنند. اگرچه بعضی از افراد فاکتورهای خطرناک برای ایجاد پلک های تیره دارند ، اما محدود شدن در معرض آفتاب ممکن است به حداقل رساندن تیرگی کمک کند.

توجه به زمان ظاهر شدن پلک های تیره می تواند به افراد کمک کند تا علت آنها را تعیین کنند و اینکه چه عواملی در این امر موثر بوده اند. محدود کردن غذاهای شور و جلوگیری از مالش چشم در فصل آلرژی نیز می تواند از پیشرفت آنها جلوگیری کند.

برخی از افراد همچنین ممکن است از آرایش برای کتمان پلک های پلک استفاده کنند. پنهان کردن پلک های تیره مانع یا درمان آنها نمی شود.

درمان بهتر و سریع تر برای تیرگی دور چشم استفاده از دور چشم های استاندارد می باشد .کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم

برای دیدن متن کامل و خرید دور چشم ژیورل اینجا راکلیک کنید .

تیرگی دور چشم درمان,تیرگی دور چشم درمان خانگی,تیرگی دور چشم لیزر,,تیرگی دور چشم در طب سنتی,تیرگی دور چشم ارثی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید