09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع لک صورت

لکه های آفتاب لکه های قهوه ای مسطح هستند که در مناطقی از پوست شما که در معرض آفتاب هستند ، شکل می گیرند. آنها همچنین به عنوان لکه های کبدی شناخته می شوند ، گرچه هیچ ارتباطی با کبد شما ندارند. لکه های آفتاب بی ضرر هستند. آنها غیر سرطانی هستند و خطری برای سلامتی شما ندارند و نیاز به درمان ندارند ، مگر اینکه به دنبال دلایل زیبایی باشید که آنها را از بین ببرید.

لکه های آفتاب اینها مناطق صاف از تغییر رنگ پوست است که می تواند برشته یا سایه های مختلف قهوه ای باشد. آنها روی قسمت هایی از بدن شما ظاهر می شوند که بیشترین میزان نور خورشید از جمله صورت ، شانه ها ، پشت و قسمت پشتی دستان شما را به خود اختصاص می دهند. آنها غالباً در حدود ۴۰ سالگی ظاهر می شوند ، اگرچه ممکن است بسته به میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب در بعضی از افراد ، ممکن است در مراحل اولیه یا دیرتر زندگی ایجاد شود.

ملاسما این یکی دیگر از مشکلات رایج پوستی است که مناطقی را تحت تأثیر قرار می دهد که در معرض آفتاب قرار دارند ، بطور عمده پیشانی ، گونه ها ، بینی و لب فوقانی. این لکه های قهوه ای یا خاکستری قهوه ای روی پوست ، معمولاً روی صورت ایجاد می کند. بر طبق تحقیقات این بیماری بیشتر در زنان دیده می شود. ملاسما ممکن است توسط هورمون ها ایجاد شود. همچنین در دوران بارداری بسیار متداول است و اغلب از آن به عنوان “ماسک بارداری” یاد می شود. ملاسما غیر سرطانی است و بیشتر از آنکه مورد توجه پزشکی باشد ، یک نگرانی زیبایی شناختی است.

کک و مک یک ویژگی ارثی است که اغلب در افراد دارای پوست سفید دیده می شود ، به خصوص افرادی که موهایشان قرمز است. کرم ها نقاط مسطح و قهوه ای هستند که در تابستان ، هنگامی که آفتاب می گیرید ، برجسته تر می شوند. آنها در زمستان محو یا ناپدید می شوند. بر خلاف لکه های آفتاب ، کک ها با افزایش سن کم تر می شوند.

لکه های آفتاب بی ضرر هستند ، اما هر لکه ای که به سرعت رشد می کند ، تغییر می کند در ظاهر یا غیرمعمول به نظر می رسد باید تحت بررسی قرار بگیرید .
یکی از بهترین درمان های لازم برای این نوع لک ها استفاده سرم ضدلک اربوتین استفاده هست . سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

سرم ضد لک اربوتین

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید سرم ضد لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

لک آفتاب سوختگی,لك افتاب,لک آفتاب سوختگی صورت,درمان لک افتاب سوختگی,درمان لک افتاب صورت,ماسک برای لک افتاب سوختگی,لک آفتاب,لک آفتاب سوختگی قدیمی,درمان لک آفتاب سوختگی صورت,رفع لک آفتاب سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید