09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع لک صورت

درمان سریع فوری لک بارداری هورمونی افتاب قهوه ایی جای جوش با هیدروکینون اربوتین لیزر میکرو پلاسما

لکه های تیره پوست ممکن است در اثر بارداری، زخم های آکنه ، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا تغییرات هورمونی ایجاد شود. انواع مختلفی از کرم ها و سرم ها وجود دارد که بیماران می توانند از آنها برای روشن شدن، درمان و کاهش نقاط تیره پوست استفاده کنند. انواع روش های مختلفی برای درمان سریع لک وجود دارد که در زیر بررسی میکنیم:

۱- استفاده از کرم های حاوی هیدروکینون: این نوع کرم ها بدلیل داشتن ماده سمی و خطرناک به نام هیدروکینون باعث سفید شدن کاذب ناحیه ایی از پوست می شود که بعد از قطع کرم صورت بدتر تیره می شود. این نوع محصولات به هیچ عنوان توصیه نمی شود و در بازار ایران بصورت دستساز و پاکستانی در دسترس هست. این نوع کرم ها در طولانی مدت باعث سرطان پوست می شود.

۲- استفاده از کرم های حاوی رتینوئید:
محصولاتی مانند Retin-A و Renova یک راه حل جایگزین هستند. آنها حاوی موادی مانند آلفا هیدروکسی اسید و رتینوئیک اسید هستند که برای افزایش گردش خون سلول ها ، تسریع در لایه برداری و تقویت پوست جدید و سالم کار می کنند. این مواد می توانند به میزان قابل توجهی پوست را خشک کنند و پوست را نسبت به اشعه خورشید حساس تر کنند و بیشتر باعث اسیب و تشدید لک پوستی شود.

۳- درمان لک با لیزر، میکرودرم و پلکسر
گزینه تهاجمی تر برای روشن شدن نقاط تیره، درمان با لیزر است. با هدف قرار دادن لکه های تیره با انرژی نور متمرکز کار می کند و لایه پوست را با لایه برداری از بین می برد. لیزر اساساً لایه های تیره پوست را می سوزانید. انواع مختلفی از درمان با لیزر وجود دارد. این راه حل به گفته بعضی ها شاید سریعتر از محصولات موضعی عمل می کند. اما، نیازی به گفتن است، خطراتی وجود دارد. کارهای تهاجمی مانند لیزر، میکرو و پلاسما شاید و بازم شاید سریعتر از محصولات موضعی باعث درمان لک شود اما در خیلی از موارد باعث سوختن پوست و تشدید و بزرگ شدن لکهای پوستی می شود.

نتیجه گیری:
اگر بخواهید اصولی و بدون عارضه لک را درمان کنید بدانید که لک به هیچ عنوان سریع درمان نمی شود برای درمان لک حداقل ۲-۳ ماه زمان نیاز هست. ضدلک هایی بهتر است که بدون هیدروکینون باشد چنین ضدلکهایی بصورت اصولی و بدون عارضه باعث درمان لک های پوستی می شود. در زیر یک نمونه از این محصولات ضدلک توصیه می شود.

سرم ضدلک قوی آربوتین ژیورل
برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– دارای مجوز بهداشتی ۹۷۴۴۵۷۹۷۶۶۲۹۲۳۹۴

» برای مشاهده توضیحات کامل ضدلک اربوتین فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید