09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع پف دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع پف دور چشم

یا کیسه های ناخوشایند و برجسته زیر چشم شما را پایین می آورند؟ آیا متنفر هستید که کیسه های زیر چشم شما چقدر خسته و پیر به نظر می رسند؟

خوشحال خواهید شد اگر بدانید چندین مرحله وجود دارد که می توانید ظاهر کیسه های چشم را به حداقل برسانید.

پف زیر چشم چیست؟

پف زیر چشم هنگام شل شدن پوست ضعیف و افتاده ایجاد می شوند و کیسه ای ایجاد می کنند. بالشتک های چربی واقع در زیر چشم ها برای پر کردن فضا به پایین می لغزند.

مایعات اضافی در بدن نیز می توانند در آنجا جمع شوند و باعث می شود درب های زیرین حتی پف کرده و متورم شوند. سایه ها و تغییر رنگ پوست در زیر چشم باعث برجستگی بیشتر کیف چشم می شود.

پف زیر چشم در درجه اول یک موضوع آرایشی هستند و معمولاً بی ضرر هستند. اما گاهی اوقات می توانند نشانه ای از یک بیماری زمینه ای باشند.

بیشتر پف زیر چشم در صبح بیشتر ملاحظه می شوند ، زمانی که مایعات تمام شب را در آن ساکن شده است.

چه عواملی باعث پف زیر چشم شما می شوند؟
شایع ترین علت ایجاد پف زیر چشم افزایش سن است. هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن چربی و کلاژن ، اصلی ترین ترکیب بافت همبند در پوست ، عضلات و سایر اعضای بدن را تجربه می کنیم.

کاهش سطح کلاژن باعث از بین رفتن قابلیت انعطاف پذیری و رنگ پوست و عضلات زیرین بدن می شود. این افتادگی به ویژه در اطراف چشم قابل توجه است زیرا پوست در آنجا بسیار نازک است.

سایر عواملی که در ایجاد کیسه های زیر چشم نقش دارند ، احتباس مایعات ، بیماری های مزمن پزشکی مانند بیماری تیروئید ، عفونت ها ، آلرژی ها ، استرس ، خستگی چشم ، استعمال دخانیات ، کمبود خواب و ویژگی های ارثی صورت است.

شناسایی علت اصلی ایجاد کیسه های زیر چشم اولین قدم در انتخاب دارو است.

به عنوان مثال ، اگر کیسه چشم در نتیجه افزایش سن یا در خانواده شما اجرا می شود ، یک محلول زیبایی مانند جراحی پلاستیک ممکن است بهترین گزینه برای خلاص شدن از شر آنها باشد.

هنگامی که پف زیر چشم در نتیجه مسائل بهداشتی یا زمینه ای ایجاد می شوند ، برخی از روش های درمانی خانگی و تغییر سبک زندگی ساده وجود دارد که ممکن است به کاهش ظاهر آنها کمک کند. این شامل:

خواب کافی داشته باشید (به طور متوسط ​​۸ ساعت در روز).

چند اینچ سر را بالاتر بخوابید تا مایعات در اطراف چشمان شما جمع نشوند.

از مصرف مایعات قبل از خواب و نمک در طول روز خودداری کنید .

از پارچه دستشویی مرطوب و خنک به عنوان کمپرس روی چشمان خود ، ترجیحاً در حالت ایستاده استفاده کنید. همچنین می توان از برش های خیار یا کیسه های چای سرد و مرطوب برای کاهش تورم استفاده کرد.

با اجتناب از عوامل تحریک کننده و مصرف داروهای تجویز شده و یا بدون نسخه آلرژی ، علائم آلرژی خود را تحت کنترل داشته باشید .

برای پوشاندن سایه های تیره زیر چشم از کانسیلرهای آرایشی استفاده کنید .

اگر سیگاری هستید ، تمام تلاش خود را برای ترک سیگار انجام دهید. اجتناب از سیگار کشیدن نه تنها برای سلامت عمومی و بینایی مفید است بلکه باعث کاهش سرعت کلاژن سازی پوست می شود. و اگر برای برداشتن کیسه های زیر چشم خود جراحی زیبایی انجام دهید ، اگر سیگار نکشید سریعتر بهبود می یابید.

درمان سریع تر برای از بین بردن پف زیر چشم استفاده از کرم دور چشم ژیورل هست . کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل ایجا را کلیک کنید .

پف دور چشم نوزاد,پف دور چشم از چیست,پف دور چشم صبحگاهی,پف دور چشم علتش چیست,درمان پف دور چشم,درمان پف و سیاهی دور چشم,درمان خانگی برای پف دور چشم,بهترین درمان پف دور چشم,درمان سریع پف دور چشم,درمان قطعی پف دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید