09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع کبودی زیر چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع کبودی زیر چشم

کبودی دورچشم

کبودی بعد از جراحی و تزریق فیلر رایج است. معمولاً حدود ۴۸ ساعت پس از مداخله به اوج خود می رسد و سپس به آرامی طی ۱۰ روز برطرف می شود. در حالی که اکثر بیماران پس از جراحی انتظار کبودی دارند، پس از درمان های کم تهاجمی مانند فیلر کمتر مورد پذیرش بیماران قرار می گیرد.

کبودی ناشی از فیلر را می توان با تزریق با کانول به جای سوزن به حداقل رساند. کانول ها دارای انتهای صاف هستند (برخلاف سوزنی که تیز است) و در هنگام تزریق ضربه کمتری ایجاد می کنند. از آنجایی که آسیب کمتری وجود دارد، معمولاً کبودی کمتری وجود دارد، در صورت وجود. با این حال، برخی از نواحی به دلایل آناتومیکی، حتی با استفاده از روش کانولا، احتمالاً کبود می شوند .

نحوه کاهش کبودی بعد از جراحی پلاستیک

جراح پلاستیک دالاس ، پل پین ، انواع جراحی های پلاستیک را بر روی بیماران انجام می دهد. او از ابزارها و تکنیک های پیشرفته برای محدود کردن شدت عوارض جانبی پس از جراحی استفاده می کند. زمانی که بیماران تحت درمان با جراح پلاستیک ماهر قرار می گیرند و تمام دستورالعمل های بعد از عمل را رعایت می کنند، یکی از عوارض جراحی، کبودی، می تواند به حداقل برسد .

چرا کبودی ایجاد می شود؟

در اینجا نکاتی وجود دارد که می توان برای کاهش ظاهر کبودی بعد از جراحی رعایت کرد.

ارتفاع: بالا بردن ناحیه ای از بدن که جراحی شده است باعث کاهش خونریزی و تورم می شود.
یخ: در دو تا سه روز اول باید از کیسه یخ برای کبودی استفاده کرد. یخ باعث انقباض رگ های خونی می شود و خونریزی را متوقف می کند و اندازه کبودی را به حداقل می رساند.
برخی داروها: بیماران نباید قبل و بعد از جراحی از NSAID و سایر داروهایی که خون را رقیق می کنند استفاده کنند. در طول مشاوره اولیه با جراح پلاستیک خود صحبت کنید و به او بگویید که در چند سال گذشته چه داروهایی مصرف کرده اید و در آینده نزدیک قصد مصرف آنها را دارید. جراح شما می تواند به شما اطلاع دهد که آیا هر یک از داروها یا گیاهان معمولی شما دارای خواص رقیق کننده خون هستند.
فشرده سازی: باید فوراً به ناحیه آسیب دیده فشار وارد شود. فشرده سازی، چه از طریق یک لباس، نوار یا باند، به توقف خونریزی و جلوگیری از نفوذ بیشتر خون به داخل پوست کمک می کند. هنگامی که خونریزی متوقف شد، فشرده سازی دیگر هیچ فایده ای از نظر کبودی نخواهد داشت. با این حال، فشرده سازی به کاهش التهاب کمک می کند ، که معمولاً با کبودی همراه است.
گرما: پس از ۴۸ تا ۷۲ ساعت، بیماران باید از کیسه های یخ به پد حرارتی تبدیل شوند. اعمال گرما روی کبودی ها جریان خون را بهبود می بخشد و به حذف گلبول های قرمز آسیب دیده در بافت ها کمک می کند.
مکمل های کاهش کبودی: نشان داده شده است که SINECCH، آرنیکا مونتانا، بروملین باعث کاهش کبودی می شوند.
ویتامین K: غذاهایی که ویتامین K بالایی دارند، خون را غلیظ تر می کنند و در نتیجه کبودی را کاهش می دهند. غذاهایی که ویتامین K بالایی دارند عبارتند از کلم پیچ و اسفناج.

جدول زمانی کبودی
برای اکثر بیماران، کبودی‌ها در عرض یک یا دو هفته کاملاً محو می‌شوند. مدت زمانی که طول می کشد تا کبودی محو شود به میزان ضربه، پاسخ درمانی فرد و مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد. هنگامی که بیمار از نکات دکتر پین برای کاهش کبودی پس از جراحی پلاستیک پیروی می کند، می تواند انتظار داشته باشد که کبودی خود را به سرعت از بین ببرد.

مرحله ۱: در ابتدا، کبودی قرمز خواهد بود
مرحله ۲: بعد از یک یا دو روز، کبودی به رنگ آبی، سیاه یا بنفش در می آید
مرحله ۳: بعد از ۵ تا ۱۰ روز، کبودی به رنگ سبز یا زرد در می آید
مرحله ۴: پس از ۱۰ تا ۱۴ روز، کبودی به رنگ قهوه ای تبدیل می شود .

کرم ترمیم کننده پرکوپس فرانسه
برخی از خواص کرم پرکوپس فرانسه:
– درمان کبودی، خون مردگی بخاطر ضربه یا تزریق مثل بوتاکس و…
– بهبود زخم ها بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– بهبود التهابات بعد از کارهای تهاجمی مثل پلکسر، لیزر و…
– درمان جای لک قهوه ایی پلکسر، لیزر و…
– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی
– برطرف کننده تورم و کبودی ناشی از ضربات به صورت و بدن
– درمان قرمزی پوست
– درمان نازکی پوست
– حاوی گیاه آرنیکا و رزماری
برای خرید کرم پرکوپس اینجا کلیک نمایید

کبودی,علت کبودی بدن,رفع کبودی گردن,علت کبودی زیر چشم,رفع کبودی زیر چشم,علت کبودی لب,علت کبودی پا,علت کبودی ناخن,خون مردگی,رفع خون مردگی زیر پوست,علت خون مردگی بی دلیل,علت خون مردگی در ساق پا,خون مردگی بعد جراحی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید