09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر

نحوه درمان سوختگی لیزر موهای زائد

سوختگی های لیزر موهای زائد معمولا سوختگی های درجه یک هستند که خفیف ترین سوختگی ها محسوب می شوند. اگر بعد از لیزر موهای زائد دچار درد شدید و مشکوک به سوختگی هستید، لیزر موهای زائداین نکات به تسکین احساس سوزش و درمان هرگونه آسیب سوختگی درجه یک کمک می کند.

نحوه درمان سوختگی
سوختگی های ناشی از لیزر موهای زائد اساساً مانند سایر سوختگی های ناشی از گرما است. آنها نه تنها می توانند اغلب برای فرد آسیب دیده ناخوشایند به نظر برسند، بلکه می توانند بسیار دردناک نیز باشند. بهترین راه برای درمان سوختگی لیزر موهای زائد تا حد زیادی به شدت سوختگی بستگی دارد، اما برای سوختگی‌های درجه یک، نکات زیر اعمال می‌شود:

ناحیه سوخته را خنک کنید
سوختگی در اثر گرما ایجاد می شود و سریع ترین راه برای تسکین احساس سوزش سرد کردن پوست در سریع ترین زمان ممکن است. هرچه زودتر درمان سرد را شروع کنید، زودتر از درد تسکین خواهید یافت و جراحات سوختگی زودتر بهبود می یابند.

هر گونه سوختگی را با ریختن آب خنک (نه سرد) یا ولرم روی ناحیه تا زمانی که درد کاهش یابد، خنک کنید. نباید از آب یا یخ یخ استفاده کنید یا سعی کنید کرم یا مواد چرب دیگری را روی محل سوختگی بمالید.
از یک لایه فیلم چسبناک تمیز برای قرار دادن و پوشاندن محل سوختگی استفاده کنید، فیلم چسبناک را دور محل سوختگی نپیچید.
از پاراستامول یا ایبوپروفن برای کاهش درد پیروی از دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده استفاده کنید.

مراقبت پزشکی دریافت کنید

در حالی که شما می توانید به راحتی آسیب سوختگی لیزر موهای زائد خفیف را در خانه درمان کنید، اگر به هر حال نگران هستید، باید مشاوره پزشکی حرفه ای دریافت کنید و مطمئناً برای آسیب های سوختگی شدیدتر تحت مراقبت های پزشکی قرار بگیرید. پزشک می تواند شدت جراحات شما را ارزیابی کرده و داروهای مناسب را برای کمک به بهبودی مناسب جراحات شما تجویز کند.

ممکن است پیشنهاد شود که از نوعی کرم آنتی بیوتیک یا کرم هیدروکورتیزون به صورت موضعی روی نواحی آسیب دیده استفاده کنید. این کرم های موضعی به تسکین ناحیه آسیب دیده و محافظت از پوست کمک می کنند. در حالی که بسیاری از این کرم ها بدون نسخه در دسترس هستند، بهتر است آنها را فقط در صورت تجویز پزشک استفاده کنید. شما نمی خواهید خطر واکنش نامطلوب هیچ کرمی روی پوست خود را بپذیرید.

اقدامات احتیاطی هنگام درمان سوختگی لیزر موهای زائد

موارد خاصی وجود دارد که هنگام درمان هر نوع آسیب سوختگی باید مراقب آنها باشید:

هنگام درمان هرگونه جراحت سوختگی بسیار ملایم باشید و تمرکز خود را حفظ کنید. فشار بیش از حد یا ضربه تصادفی به ناحیه می تواند منجر به درد طاقت فرسا شود.
تا آنجا که ممکن است سعی کنید به هیچ وجه با دست برهنه منطقه آسیب دیده را لمس نکنید یا اجازه ندهید شخص دیگری مستقیماً ناحیه آسیب دیده را لمس کند زیرا این کار می تواند باعث تحریک جراحات سوختگی موجود شود.
هرگز تاول ها را نسوزی زیرا این امر می تواند آسیب را مستعد ابتلا به عفونت کند، اگرچه نظرات می تواند متفاوت باشد. اگر تاول‌های بزرگی به‌عنوان مثال بسیار دردناک یا احتمال ترکیدن آن‌ها متحمل شده‌اید، باید در مورد بهترین اقدام از مشاوره/توجه پزشکی استفاده کنید.

کارهای مهمی که باید بعد از بهبود سوختگی های اولیه انجام دهید

باید در نظر داشته باشید که پس از بهبود سوختگی لیزر موهای زائد اولیه و کاهش درد، ناحیه آسیب دیده همچنان حساس خواهد بود. پوست نیز بیشتر مستعد ابتلا به جای زخم است. برای جلوگیری از هرگونه زخم یا آسیب ثانویه، باید مراقب باشید که ناحیه را از آفتاب و تماس مستقیم محافظت کنید.

تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید خودداری کنید. اگر مجبورید زیر نور خورشید بیرون بروید، از لوسیون ضد آفتاب با SPF 35 یا بالاتر با اکسید روی استفاده کنید. در صورت امکان، ناحیه آسیب دیده را کاملاً پوشانده نگه دارید.

چگونه خطر سوختگی لیزر موهای زائد را به حداقل برسانیم؟

استفاده از لوسیون فبریژن جزو بهترین محصولات درمانی  هست  هم میتواند باعث  ترمیم پوست هم درمان لک سوختگی ناشی  از لیزر شود .

لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن فرانسه Whitening Fabrigen یک لوسیون عالی برای درمان لک، کک و مک و تیرگی پوست است. این لوسیون از ۱۰ عصاره معتبر برای درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو، شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو،  اسطوخودوس، کندر،  پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری و ویتامین C ، E تهیه شده است.

 

رخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه:

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو، شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری

برای دیدن متن کامل وخرید لوسیون ضد لک وروشن کننده فبریژن اینجا را کلیک کنید .

سوختگی بیکینی بعد از لیزر,دیه سوختگی بیکینی با لیزر,درمان سوختگی بیکینی با لیزر,درمان سوختگی بیکینی با پودر موبر,درمان سوختگی بیکینی بعد از اپیلاسیون,درمان سوختگی بیکینی با نوار بهداشتی,درمان سوختگی بیکینی بعد از لیزر,درمان سوختگی بیکینی با واجبی,سوختگی بیکینی در اثر لیزر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید