09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سیاتیک با ماساژ
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سیاتیک با ماساژ

سیاتیک به دردی اطلاق می شود که در مسیر عصب سیاتیک تابش می کند ، که از ناحیه تحتانی کمر از طریق باسن و باسن شما شاخه می شود و پایین هر پا. به طور معمول ، سیاتیک فقط در یک طرف بدن شما تأثیر می گذارد.

سیاتیک اغلب در مواردی رخ می دهد که یک دیسک فتق ، استخوان در ستون فقرات یا باریک شدن ستون فقرات (تنگی ستون فقرات) بخشی از عصب را فشرده کند. این امر باعث ایجاد التهاب ، درد و اغلب بی حسی در پا آسیب دیده می شود.

اگرچه درد همراه با سیاتیک می تواند شدید باشد ، اما بیشتر موارد در طی چند هفته با درمان های غیر جراحی برطرف می شوند. افرادی که سیاتیک شدید دارند و این امر با ضعف قابل توجه پا یا تغییرات روده یا مثانه همراه است ، ممکن است کاندید عمل جراحی باشند.

دردی که از ستون فقرات تحتانی (کمر) شما به سمت باسن و پایین عقب پای شما تابیده می شود ، مشخصه مشخصه سیاتیک است. ممکن است ناراحتی را تقریباً در هر نقطه در امتداد مسیر عصبی احساس کنید ، اما به ویژه احتمال دارد که مسیری را از کمر به پشت باسن و پشت ران خود دنبال کنید.

درد می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد ، از یک درد خفیف گرفته تا احساس تشدید ، احساس سوزش یا درد تحریک کننده. گاهی اوقات می تواند احساس گرگی یا شوک الکتریکی کند. هنگام سرفه یا عطسه می تواند بدتر شود و نشستن طولانی مدت می تواند علائم را تشدید کند. معمولاً فقط یک طرف بدن شما تحت تأثیر قرار می گیرد.

برخی از افراد همچنین در پا یا پا آسیب دیده ، بی حسی ، سوزن سوزن شدن یا ضعف عضلات دارند. ممکن است در یک قسمت از پای خود درد داشته باشید و در قسمت دیگر بی حسی.

سیاتیک خفیف معمولاً با گذشت زمان از بین می رود. اگر اقدامات خودمراقبتی نتواند علائم شما را کاهش دهد یا اگر درد شما بیش از یک هفته طول کشیده است ، با پزشک خود تماس بگیرید ، شدید است یا به تدریج بدتر می شود.

سیاتیک هنگامی که عصب سیاتیک فرو می رود ، معمولاً توسط دیسک فتق در ستون فقرات یا رشد بیش از حد استخوان (چرخش استخوان) روی مهره ها ایجاد می شود. به ندرت ، عصب را می توان با تومور فشرده کرد یا در اثر بیماری مانند دیابت آسیب دید.

عوامل خطر برای سیاتیک شامل موارد زیر است:

سن. تغییرات وابسته به سن در ستون فقرات ، مانند دیسک فتق و خلط استخوان ، شایع ترین دلایل سیاتیک است.
چاقی با افزایش استرس روی ستون فقرات ، وزن اضافی بدن می تواند در تغییرات نخاعی که باعث ایجاد سیاتیک می شود ، کمک کند.
اشتغال. شغلی که شما را مجبور به پیچاندن پشت خود ، حمل بارهای سنگین یا رانندگی وسیله نقلیه موتوری برای مدت طولانی می کند ممکن است در سیاتیک نقش داشته باشد .
نشستن طولانی افرادی که به مدت طولانی می نشینند یا سبک زندگی کم تحرکی دارند ، بیشتر از افراد فعال در معرض سیاتیک هستند.
دیابت. این حالت که در نحوه استفاده بدن از قند خون تأثیر می گذارد ، خطر آسیب دیدگی عصبی را افزایش می دهد.
عوارض
اگرچه بیشتر افراد به طور کامل از سیاتیک بهبود می یابند ، اما اغلب بدون درمان ، سیاتیک به طور بالقوه می تواند باعث آسیب دائمی عصب شود
همیشه نمی توان از بروز سیاتیک جلوگیری کرد و ممکن است بیماری عود کند. موارد زیر می تواند نقش اساسی در محافظت از کمر شما داشته باشد:

به طور منظم تمرین کن. برای قوی نگه داشتن کمر ، به عضلات اصلی خود یعنی عضلات موجود در شکم و کمر که برای وضعیت مناسب و تراز کردن مناسب هستند ، توجه ویژه ای کنید. از پزشک خود بخواهید فعالیتهای خاصی را توصیه کند.
هنگام نشستن وضعیت مناسب را حفظ کنید. صندلی با پشتی خوب ، بازو و پایه مفصل گردنده را انتخاب کنید. در نظر بگیرید که یک بالش یا حوله نورد را در قسمت کوچک پشت خود قرار دهید تا منحنی طبیعی آن حفظ شود. زانو و باسن را در سطح خود نگه دارید.

درمان سیاتیک

شیره سقز

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد.

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

سیاتیک چیست,سیاتیک کمر,سیاتیک درمان,سیاتیک پای راست,سیاتیک در بارداری , شیره سقز , روغن ضد درد ,پماد ضد درد 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید