09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سیاهی بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سیاهی بدن

ایا شما هم از سیاهی زیر بغل وارنج خود رنج می برید ؟ ایا نمی توانید لباس های استین کوتاه بپوشید ؟

اگر دقت کرده باشید بیشترین سیاهی در قسمت های زیربغل، ارنج ، زانو و ناحیه تناسلی است .

در ابتدا به علت های ایجاد سیاهی اشاره خواهیم کرد سپس به راه های درمان ان خواهیم پرداخت .

استفاده از تیغ : وقتی شما از تیغ برای اصلاح موهای زاید استفاده می کنید ، در واقع فقط موهایی که رویش کرده اند را از بین می برید ودر سطح پوست هنوز مو وجود دارد و باعث سیاه دیده شدن زیر بغل وسایر قسمت ها می شوند.می توانیم به صراحت بگوییم که استفاده از تیغ و کرم های موبریکی از مهمترین علل سیاهی بدن است .در صورت امکان به جای استفاده از ان ها از موم استفاده کنید،درست است که درد بیشتر دارد اما موها از ریشه کنده می شود وبه تدریج موها کمتر و کمتر می شود ، همچنین موم باعث روشن تر شدن بدن می شود .

سلول های مرده : وجود سلول های مرده در سطح پوست یکی دیگر از علل سیاهی بدن می باشد. برای از بین بردن این سلول های مرده ،یک لیف تمیز یا پارچه نازک را بر روی ان ها به صورت ملایم بکشید سپس مقداری مرطوب کننده استفاده کنید .

اصطکاک : استفاده از لباس های تنگ با پارچه ضخیم باعث اصطکاک پوست شده ورنگ پوست را تیره تر می کند. برای همین توصیه می شود تا حد امکان از لباس های گشاد با پارچه های نازک استفاده شود .

راه های درمان

لیزر درمانی  یکی از راه های روشن شدن پوست می باشد  .

مخلوط زعفران : یکی از راه های کاملا طبیعی استفاده از زعفران هست . هر شب قبل از خواب مقداری زعفران را با شیر یا خامه مخلوط کنید و در نواحی سیاه بگذارید اجازه بدهید تا صبح بر روی پوستتان بماند این کار علاوه بر روشن کردن پوست باعث از بین رفتن تعریق نیز می شود .

لیمو : لیمو یکی از موثرترین راه ها برای روشن تر کردن پوست است هر روز قبل از رفتن به حمام مقداری اب لیمو به به تواحی سیاه بدن بمالید و بعد از حمام از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید . امروزه برای دسترسی اسان کرم های رفع سیاهی بدن حاوی لیمو توسط شرکت های معتبر ارایشی درست می شود .

ماسک های روشن کننده : استفاده از ماسک های روشن کننده یکی از دیگر راه های غلبه بر سیاهی بدن است.

خیار وسیب زمینی : سیب زمینی نوعی سفیدکننده است برای این منظور می توانید سیب زمینی را به صورت حلقه ای یا رنده شده بر روی نواحی کدر بگذارید . خیار نیز عملکردی مشابه دارد.


برای دیدن محصولات درمان تیرگی بدن و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید