09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شلی افتادگی پوست بعد از بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شلی افتادگی پوست بعد از بارداری

بارداری می تواند تغییرات زیادی در پوست شما ایجاد کند. بیشتر آنها بعد از زایمان ناپدید می شوند، اما بعضی اوقات پوست شل باقی می ماند. پوست از کلاژن و الاستین ساخته شده است ، بنابراین با افزایش وزن گسترش می یابد. پس از کشش، ممکن است پوست در بازگشت به شکل اصلی خود دچار مشکل شود.
پوست گشاد می تواند برای زنانی که می خواهند بدن آنها به حالت قبل از بارداری بازگردد ، از نظر عاطفی ناامید کننده باشد. اما اینو یاداوری کنم که می توان با یکسری عملیات این شلی پوست را تا حد زیادی درمان کرد.
بدن شما با زایمان یک کار شگفت انگیز انجام داده است. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای تقویت پوستی شل کنید.

۱- ورزش:
ورزش می تواند به سوزاندن چربی و تنک شدن ماهیچه ها کمک کند. پیاده روی، شنا ،دویدن یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. ورزش منظم می تواند به جلوگیری یا به حداقل رساندن شلی پوست کمک کند.

۲- خوردن چربی سالم
خوردن پروتئین ها و چربی های سالم می تواند به شما در ساخت ماهیچه کمک کند. پروتئین همچنین می تواند حاوی کلاژن باشد. میزان نیاز پروتئین شما به میزان ورزش شما و همچنین قد و وزن شما متفاوت است. در صورت شیردهی ممکن است به پروتئین بیشتری نیز احتیاج داشته باشید.

۳- تمرینات قدرتی
تمرینات قدرتی را برای شکل دادن و ایجاد عضلات اضافه کنید. ایجاد عضله همچنین تأثیر مثبتی بر روی پوست شل دارد. کلاسهای پیلاتس ، یوگا شامل حرکاتی مانند تخته هایی هستند که شما را مجبور می کنند برای مدت زمان طولانی عضلات را محکم کنید. این باعث تقویت ماهیچه ها می شود و به سفت شدن پوست شما کمک می کند. اگر کلاس می روید یا با یک مربی کار می کنید ، به مربی اطلاع دهید که اخیراً زایمان کرده اید. ممکن است حرکات خاصی انجام شود که باید از آنها دوری کنید.

۴- اب بنوشید
آب به آبرسانی پوست و ایجاد خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. بدن شما با آب بیشتری نیاز دارد. این می تواند چربی را راحت تر بسوزاند و احتباس آب را در شکم شما کاهش دهد.

۵- ماساژ بدن با روغن های مخصوص
برخی از روغنهای گیاهی ممکن است به ترمیم پوست کمک کنند. این ممکن است به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی و خاصیت ضد التهابی آنها باشد. بعضی از این روغن ها باعث الاستین سازی مجدد پوست می شوند. انچه قبلن هم گفته شد در شلی پوست الاستین کم می شود.
محصولات تقویت و سفت کننده پوست در بازار وجود دارد که به منظور افزایش کلاژن و الاستین در پوست شما طراحی شده اند. مواد لازم مانند کلاژن ، ویتامین C و رتینوئیدها ممکن است به پوست در بهبود بخشی از استحکام آن کمک کنند.

۶- جراحی ابدومینوپلاستی
جراحی ابدومینوپلاستی یا عمل جراحی شکم ، گزینه ای برای سفت کردن عضلات و از بین بردن پوست اضافی است. اما جایگزینی برای کاهش وزن یا برنامه ورزش نیست. در طی عمل جراحی ، پزشکان برای از بین بردن پوست اضافی شکم را برش می دهند. پوست باقیمانده به هم بخیه داده می شود و ممکن است جای بخیه بماند.
طبق اعلام انجمن جراحانپلاستیک آمریکا (ASPS) ، متوسط ​​هزینه یک تومور شکمی ۶۲۵۳ دلار است. این شامل بیهوشی ، اتاق عمل یا سایر هزینه های مربوط نمی شود. در حالی که اکثر بیمه های درمانی این جراحی را پوشش نمی دهند ، بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تأمین مالی بیماران را ارائه می دهند.

» در زیر ژل سفت کننده بدن توصیه می شود که باعث افزایش کلاژن و الاستین پوست می شود.

ژل سفت کننده بدن

برخی از خواص کلیدی ژل سفت کننده بدن بایو فرانسه:
– درمان افتادگی باسن
– سفت کننده باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست بازو، گردن، ران، شکم و…
– درمان افتادگی پوست بعلت رژیم غذایی و…
– حاوی آب هاماملیس و مرجان دریایی کارولینا
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ گرم
– دارای مجوزبهداشتی ۱۴۵۱۵۸۲۴۱۹۹۲۳۸۵۱

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید ژل سفت کننده بدن بایو اینجا کلیک نمایید

سفت کننده بدن سروینا,ژل سفت کننده بدن,کرم سفت کننده بدن سینره,ژل سفت کننده بدن سروینا,کرم سفت کننده بدن نی نی سایت,داروی سفت کننده بدن,لوسیون سفت کننده بدن رگال,لوسیون سفت کننده بدن سبامد,کرم سفت کننده بدن استادرم,ژل سفت کننده بدن بیو,بهترین لوسیون سفت کننده بدن,کرم سفت کننده پوست بدن نی نی سایت,شیر بدن سفت کننده لاکتویت,صابون سفت کننده بدن,کرم سفت کننده بدن فوراور,قیمت سفت کننده بدن,لوسیون سفت کننده بدن هرباسین,محصولات سفت کننده بدن,ورزش سفت کننده بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید