09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شلی صورت و گردن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شلی صورت و گردن

پیری به معنای تغییر در بدن شما، به خصوص ظاهر صورت و پوست شما است. برای یافتن یک نگرش سالم در مورد چین و چروک، لکه های سنی و شل شدن پوست می تواند برخی از تنظیمات را انجام دهد.
هیچ کس نمی تواند پیری را به طور کامل متوقف کند، اما راهکارهای پیشگیری و راه حل های بالینی برای سفت کردن پوست شما وجود دارد. در این مقاله به بحث خواهیم رسید که چطور پوستمان را سفت کنیم؟

» چرا پوستمان شل می شود؟
کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن شما است. این پوست شما را در ساختار خود نگه می دارد و بافت متصل بین عضلات و استخوان های شما را تشکیل می دهد. بدن شما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند، اما با افزایش سن، تولید این پروتئین مهم کاهش می یابد. در نتیجه ، پوست شما کمتر الاستیک می شود و چین و چروک ها قابل مشاهده می شوند.
با کاهش سطح کلاژن طبیعی، میزان طبیعی چربی در لایه های عمیق تر پوست شما نیز کاهش می یابد. این باعث می شود فضای غیرقابل استفاده در زیر لایه های پوستی شما باقی بماند، این امر می تواند باعث ریزش پوست یا شلی پوست شود.
سایر عوامل و سبک زندگی می توانند زودتر باعث ایجاد چین و چروک شوند. اگر مستعد ابتلا به چین و چروک هستید، بیشتر بخاطر ژنتیک است. سایر فاکتورهایی که می توانند در ایجاد چین و چروک زودرس نقش داشته باشند عبارتند از:

– سیگار کشیدن
– قرار گرفتن در معرض مکرر در برابر اشعه ماوراء بنفش
– کاهش شدید وزن یا افزایش وزن
– رژیم غذایی پر از غذاهای فرآوری شده

» درمانهای خانگی
از آنجا که شروع به خواندن در مورد داروهای خانگی برای رفع خستگی پوست می کنید، ممکن است متوجه شوید که بیشتر درمان ها بر روی پیشگیری تمرکز دارد. گفته می شود، بهترین شرط برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک مقابله با آن هست. در مراقبت از پوست خود به عنوان یک انتخاب سبک زندگی ، از جمله ترک سیگار و استفاده از محافظت در برابر آفتاب ، تمرکز کنید.

» کرم ها و لوسیون ها
دو نوع اصلی از محصولات ضد پیری وجود دارد: آنتی اکسیدان ها و تنظیم کننده های سلول.

آنتی اکسیدان ها، سرشار از ویتامین های C ، B و E هستند که با تقویت پوست شما در برابر استرس اکسیداتیو کار می کنند و بیشتر برای جلوگیری از چین و چروک به جای معکوس کردن پوست صورت کار می کنند. وجود دارد برخی منبع مورد اعتماد شواهدی حاکی از آن است که ترکیبات آنتی اکسیدانی قرمزی و التهاب را کاهش می دهد و باعث سلامت تر شدن پوست می شود.

» تنظیم کننده های سلول
تنظیم کننده های سلول کرم ها و لوسیون هایی هستند که دارای پپتیدها ، رتینولها یا ترکیبات فاکتور رشد هستند. این مواد با هدف تحریک تولید کلاژن در پوست شما انجام می شوند، به همین دلیل برخی ادعا می کنند که می توانند علائم پیری را معکوس کنند.

» یوگا صورت
تمرین یوگا برای پوستهایی که جوان تر به نظر می رسند و بدن سالم تر احساس می شود، توصیه می شود. خود یوگا اکسیژن در پوست را افزایش می دهد.

» مکمل های کلاژن
مکمل های کلاژن خوراکی ممکن است به سن شما کمک کند تا پوست شل را از بین ببرد. به طور خاص، تری پپتید کلاژن، منبع معتبر مورد مطالعه قرار گرفته است. برای استفاده ضد پیری نوشیدن مکمل های کلاژن احتمالاً بیشتر از اقدامات اصولی برای جلوگیری از پیری پوست است.

» ضد آفتاب
استفاده کرم ضد آفتاب روشی ساده است که می توانید در مورد لعاب پوست صورت و گردن خود تحریک کننده باشید. استفاده ضد آفتاب هر روز باعث می شود پوست شما در اثر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) آسیب نبیند. همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد. حتماً ضد آفتاب را بر صورت و گردن خود بمالید و به عنوان روشی برای جوان تر نگاه داشتن پوست خود استفاده کنید.

» آب آشامیدنی
آبرسانی پوست باعث می شود پوست شما جوان تر بماند. همچنین به تقویت روحیه و دیدگاه شما کمک می کند. اگر پوست شما به طور مکرر و مداوم از هیدراتاسیون مناسب محروم است ، متوجه خواهید شد که پیری زودرس برای شما زودتر می شود.

در زیر دو نوع کرم پیشگیری و درمانی توصیه می شود:

کرم چاق کننده صورت لیپوفیلر ژیورل فرانسه

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml
– دارای مجوزبهداشتی ۱۷۱۴۳۱۷۸۲۴۲۹۸۹۵۰

نحوه استفاده: صبح و شب برروی پوست تمیز و خشک بمالید. سپس از پایین به بالا ماساژ دهید.

» برای مشاهده و خرید کرم لیپوفیلر اینجا کلیک نمایید


کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل

رخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– موثر در استفاده بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– بدون ایجاد جوش یا حساسیت پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب
– ۱۵۰میل
– ساخت فرانسه
– دارای مجوزبهداشتی ۱۹۰۶۱۲۴۸۵۶۱۷۶۱۸۱

نحوه مصرف: روزانه میتونید در سه نوبت صبح و ظهر و شب برروی پوست تمیز بمالید.

» برای مشاهده و خرید کرم ابرسان ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید