09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان شلی و افتادگی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شلی و افتادگی پوست صورت

با افزایش سن، پوست الاستین و چربی خود را از دست داده و رفته رفته دچار افتادگی و شل شدن پوست می شود. با کاهش الاستین و کلاژن پوست علاوه بر افتادگی، پوست دچار چین و چروک می شود. میتوان پوست را مشابه یک لباس تشبیه کرد. لباس بمرور زمان بزرگتر و گشادتر میشود و این عامل باعث افتادگی و نافرم شدن لباس میشود. با جراحی های پلاستیک می توان عضلات افتاده صورت را سفت کرد و افتادگی پوست را درمان کرد همان شبیه به لباسی که گشاد شده می توان به خیاطی بدهیم تا برایمان کوچک کند ولی هرکسی نمی تواند جراحی پلاستیک کند چون هم گران قیمت هست و هم بعضی از پوست ها امکان جراحی ندارد.

علل افتادگی پوست:

۱- بعلت افزایش سن
۲- بعلت لاغری کردن بیش از حد
۳- بعلت بیماری های پوستی
۴- بعلت مصرف بعضی از قرص ها
۵- از دست دادن چربی پوست
۶- استفاده از دخانیات

هنگامی شما بیش از حد وزن خود را کم می کنید، مولفه الاستیک پوست و لایه چربی پوست بدن کاهش پیدا می کند. در اثر کاهش این دو مولفه پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث شل شدن پوست در نواحی گونه، زیر گردن می شود. دقیقا این مسئله که هنگام کاهش شدید وزن بدن برای پوست رخ می دهد با افزایش سن هم همین اتفاق می افتد.

چه باید کرد؟
با اینکه شما سنتون افزایش پیدا کرده یا وزن خود را کاهش دادید که باعث افتادگی و شل شدن پوستتان شده ولی جای نگرانی نیست. بافت صورتتان هنوز زنده هست و می توان با تقویت بافت پوست صورت، افتادگی و شلی پوست را درمان کرد.

قدم اول:
شما نیاز به هیدراتاسیون پوست خود دارید. آب یک جزء حیاتی برای حفظ قابلیت ارتجاعی پوست است، شما باید حداقل روزانه دولیتر آب بنوشید. هر چقدر آب زیاد بنوشید پوست قابلیت ارتجاعی خود را زودتر بهبود می بخشد. همچنین می توانید پوست خود را با کرم های موضعی آبرسان نیز هیدراته کنید.

قدم دوم:
از مواد غذای ضرروری برای چاق و چله شدن صورت و افزایش کلاژن و الاستین پوست استفاده کنید. از مواد غذایی غنی از پروتئین مانند پنیر، شیر، حبوبات، سویا، لوبیا، دانه ها، آجیل و ماهی حاوی هست. همچنین شما می توانید با استفاده از کرم های محرک سازی کلاژن و الاستین پوست استفاده کنید تا زودتر به نتیجه برسید.

قدم سوم:
لایه برداری می تواند به حذف سلول های مرده و افزایش گردش خون کمک کند. کرم های سفت کننده پوست با فرمول گیاهی و مواد تشکیل دهنده مانند آلوئه ورا، اسید هیالورونیک، عصاره مخمر، پروتئین سویا، لجن دریایی، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین A می تواند برای آبرسانی و افزایش تشکیل کلاژن و الاستین در پوست کمک کند.

قدم چهارم:
از شوینده های حاوی سولفات دوری کنید. همچنین سعی کنید حتما از ضدآفتاب برای بیرون رفتن استفاده کنید چون نورآفتاب باعث کاهش الاستین و کلاژن پوست می شود.

نکات طلایی:
– وزن خود را سریع و زیاد کم نکنید.
– در هر سنی باشید هر روز از کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست صورت و گردن استفاده کنید.
– آب زیاد بنوشید.
– سیگار نکشید.
– بعد سی سالگی بهتر هست از کرم های حاوی محرک کلاژن سازی استفاده کنید.
– هر روز پوست صورتتان را بصورت دورانی ماساژ بدید.
– از ضدآفتاب استفاده کنید.
– از کرم هایی حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید.

در زیر کرم های مخصوص درمان افتادگی پوست برایتان توصیه میکنیم که توسط متخصصانمان تجویز می شوند:

درمان چروک

کرم ضدپیری و ضدچروک لیپوفیلر ژیورل فرانسه
– جوانساز قوی پوست
– درمان شلی پوست
– لیفتنگ قوی پوست
– درمان گودی زیر چشم
– درمان کامل چین و چروک پوست
– درمان خط اخم و خنده
– درمان تحلیل رفتگی چربی میان بافتی

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم لیپوفیلر اینجا کلیک نمایید

درمان افتادگي صورت,درمان افتادگی صورت با لیزر,درمان افتادگی صورت چیست,درمان افتادگی صورت با ورزش,درمان افتادگی پوست صورت,درمان افتادگی عضلات صورت,بهترین درمان افتادگی صورت,درمان افتادگي پوست صورت,درمان افتادگی پوست صورت گیاهی,رفع افتادگی پوست صورت,راههای درمان افتادگی پوست صورت,درمان خانگی افتادگی پوست صورت,رفع افتادگی صورت بدون جراحی,جدیدترین درمان افتادگی صورت,درمان چروک و افتادگی صورت,چگونه افتادگی صورت را درمان کنیم,بهترین روش درمان افتادگی صورت,درمان طبیعی افتادگی صورت,درمان افتادگي گونه صورت,درمان افتادگی پوست صورت و بدن,درمان شلی پوست صورت,درمان شلی وافتادگی پوست صورت,راههای درمان شلی پوست صورت,راه درمان شلی پوست صورت,بهترین درمان شلی پوست صورت,درمان شلی پوست صورت و بدن,درمان شلی وافتادگی صورت,درمان طبیعی شلی پوست صورت,افتادگي گونه صورت درمان, افتادگي گونه, افتادگی پوست گونه ,چگونه از افتادگی گونه جلوگیری کنیم ,درمان افتادگي گونه صورت ,راه جلوگیری از افتادگی گونه ها

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید