09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شوره ابرو و ریش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شوره ابرو و ریش

شوره سر

شوره سر یکی از آن شرایطی است که بیشتر از یک بیماری جسمی آزاردهنده است. شما حتماً آن را خواهید داشت (همانطور که از روی پوسته و روبالشی شما نشان داده می شود) ، اما همه چیز دیگری که در مورد وضعیت رایج پوست سر وجود دارد کمی کمتر روشن است. “در حالی که ما دقیقاً نمی دانیم چرا شوره سر ایجاد می شود ، تصور می شود که در بسیاری از افراد به دلیل ترکیبی از ژنتیک ، حساسیت ها و حساسیت ها و عدم تعادل میکروب های پوستی است.، “متخصص مغز و اعصاب Dominic Burg ، MD می گوید. به گفته بورگ ، متخصصان معتقدند که این بیماری مشترک ناشی از رشد بیش از حد میکروارگانیسم ها – مانند باکتری ها ، مخمرها و قارچ ها – است که در سطح پوست سر زندگی می کنند. وقتی این میکروب ها روغن های طبیعی روی پوست شما را مصرف می کنند ، می توانند محصولات جانبی تولید کنند که بدن به آنها واکنش نشان می دهد و منجر به ریزش و التهاب می شود. حداقل ، این فرضیه است.

” ما نمی دانیم آن هیچ ربطی به با بهداشت می گوید:” متخصص پوست آوا Shamban، MD . به عبارت دیگر ، شوره سر هیچ ارتباطی با تعداد دفعات دوش گرفتن یا شامپو کردن ندارد. پوست ما چرخه ریزش خود را دنبال می کند و به تدریج سلول های اضافی را از بین می برد. شوره سر همان چیزی است که با افزایش گردش سلول ها اتفاق می افتد و این لایه برداری به طور ناهموار اتفاق می افتد و باعث ریزش بیش از حد و تجمع می شود. در حالی که خارش و سوزش ناشی از آن اغلب با خشکی همراه است ، همچنین می تواند در هر نوع مو یا پوست رخ دهد.

“این یک نام اشتباه است که شوره سر فقط با پوست خشک یا پوست سر خشک اتفاق می افتد. شامپان می گوید: پوست سر چرب و پوسته پوسته نیز بسیار رایج است . در حالی که شما به احتمال زیاد شوره سر را روی پوست سر خود تجربه می کنید ، ممکن است (در موارد نادر) روی ابرو یا ریش نیز اتفاق بیفتد . به هر حال ، اکثر کسانی که آن را دارند فقط از تجربه فوری و دائمی می خواهند – اما این امر به آسانی تجویز یک درمان واحد نیست. در عوض ، بهترین اقدام ، مراقبت منظم برای جلوگیری از بازگشت آن است. خبر خوب: این فقط به چند مرحله نیاز دارد که به راحتی می توانید آنها را در روال موجود خود ترکیب کنید. برای یافتن بهترین نکات متخصص برای درمان سریع شوره سر بزنید.

قبل از شروع درمان شوره سر ، مطمئن شوید که یکی از دو احتمال دیگر نیست. بورگ خاطرنشان می کند که پوست سر خشک که دارای خشکی ملایم ، پوسته پوسته شدن و ریزش جزئی است ، نباید با شوره سر “واقعی” اشتباه گرفته شود. او می گوید: “وضعیت پوست سر شما با گذشت زمان تغییر می کند و بسیاری از ما با تغییر فصل یا عوامل دیگر در محیط خود متوجه تغییر می شویم.” غالباً متوجه این نوع واکنش خفیف در هنگام تغییرات فصلی یا هنگام قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد می شوید – و می توانید آن را به سادگی با گرفتن مجدد گرما یا تغییر به فرمول های آبرسان تر تسکین دهید. از طرف دیگر شوره سر تأثیر بسیار قوی تری دارد. بورگ توضیح می دهد: “سناریوی شوره سر واقعی را می توان با افتادن سلول های پوستی در توده های متوسط ​​تا بزرگ که معمولاً کمی چرب هستند تشخیص داد.”

در طرف دیگر طیف ، ممکن است علائم شدیدتری داشته باشید که به یک بیماری التهابی پوست معروف به درماتیت سبورئیک اشاره دارد . بورگ این را توصیف می کند: “با پوسته پوسته شدن ، سوزش پوست ، قرمزی و گاهی زخم مشخص می شود – در حالی که شوره سر معمولاً بدون درد است.” هر دو بورگ و شامبان موافق هستند که اگر قرمزی ، زخم ، درد یا خارش بیش از حد را تجربه می کنید ، باید وقت پزشک بگیرید. برخلاف اکثر موارد شوره سر ، درماتیت سبورئیک با استفاده از داروهای بدون نسخه قابل درمان نیست و نیاز به مراقبت و تجویز متخصص پوست دارد.

درماتیت سبورئیک چیست؟

درماتیت سبورئیک یک بیماری پوستی است که باعث ایجاد تکه های پوسته های خشک یا فلس های چرب همراه با قرمزی می شود. بیشتر در پوست سر یافت می شود ، اما می تواند در سایر مناطق چرب بدن مانند بینی و گوش نیز ظاهر شود.

موهای خود را اغلب بشویید

زنی با موهای خیس و سایه چشم نارنجی که به دیوار صورتی تکیه داده است
در حالی که عادات بهداشتی شما در ایجاد شوره یا عدم ایجاد شوره تاثیر ندارد ، مهم است که از ترس از تشدید مشکل از شستن موهای خود اجتناب نکنید. مارکوویتز می گوید: “مردم اغلب تصور می کنند که شستشوی زیاد یا گرمای زیاد ناشی از خشک شدن مو باعث ایجاد شوره می شود ، اما این درست نیست.” “تجمع محصول اغلب می تواند منجر به شوره سر شود ، بنابراین شستن مرتب موها بسیار مهم است ، به خصوص اگر از محصولات حالت دهنده مو ، نرم کننده های مو یا شامپوهای خشک استفاده می کنید.”

بنابراین ، اغلب چند بار کافی است؟ خوب ، این بستگی به مو و پوست سر شما دارد. مارکوویتز می گوید: “اگر شوره سر خفیفی دارید ، توصیه می کنم موهای خود را روزانه بشویید تا زمانی که شوره سر کنترل شود.” “اگر از محصولات حالت دهنده زیادی استفاده نمی کنید ، می توانید موهای خود را کمتر شستشو دهید.” در هر صورت ، او پیشنهاد می کند هر زمان که پاکسازی می کنید ، از شامپوی مخصوص شوره استفاده کنید.

برای درمان های عمیق وقت بگذارید

ما به طور منظم درمان های عمیق را پیشنهاد می کنیم چه شوره سر داشته باشید و چه نداشته باشید – به این دلیل ساده که آنها آرامش بخش هستند و موهای شما را همیشه ظاهر و احساس بهتری می کنند. اما برای افرادی که پوسته پوسته شدن و ریزش بیشتری دارند ، درمان روغن سر ضروری است. بورگ برای حفظ رطوبت بدن ، درمان با مرطوب کننده های اضافی مانند روغن بائوباب را توصیه می کند. شمبان روغن جوان کننده فیلیپ B (35 دلار) را که به عنوان یک روغن داغ در خانه استفاده می شود دوست دارد. او در مورد فرمول تهویه می گوید: “برای کسانی که تحریک دارند بسیار مفید است.”

برس آن را بکشید
در حین کار ، کمی وقت بگذارید تا موهای خود را نیز برس کنید. شمبان می گوید: “این مدرسه قدیمی است ، اما برای خلاص شدن از مقیاس کار می کند.” مسواک زدن به تحریک پوست سر کمک می کند و گردش بیشتری را در ناحیه به ارمغان می آورد و در عین حال باعث ایجاد لایه برداری ملایم در سلول ها می شود. به طور کلی ، برس زدن موهای شما می تواند دنیایی از تغییرات را ایجاد کند.

برای دیدن شامپو ضد شوره و خرید اینجا را کلیک کنید
شوره ابرو چیست,شوره ابرو و ریش,شوره ابرو و درمان,شوره ابرو و مژه,شوره ابروها,شوره ابرو و ریزش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید